Türbanlı kızların süslenip makyaj yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bazı kızlarımız var başı kapalı ama yüzüne bir ton makyaj yapıyor sonra bide o haliyle kendi fotografını çekiyor, fotoğaflarda şirin gözükmeye çalışıyor. Bu neyin kafası ya? Türban takıyosan eğer onun hakkını vericeksin. bir de şu sevgilisiyle el ele tutuşanları hiç anlamıyorum zaten. Madem saçının bir telini bile göstermek günah, ozaman ne diye bir erkeğin elini tutuyorsun? Bu daha günah değil mi? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz arkadaşlar sizin de görüşlerinizi alıyım.
Türbanlı kızların süslenip makyaj yapması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla