Bazı kızlarımız var başı kapalı ama yüzüne bir ton makyaj yapıyor sonra bide o haliyle kendi fotografını çekiyor, fotoğaflarda şirin gözükmeye çalışıyor. Bu neyin kafası ya? Türban takıyosan eğer onun hakkını vericeksin. bir de şu sevgilisiyle el ele tutuşanları hiç anlamıyorum zaten. Madem saçının bir telini bile göstermek günah, ozaman ne diye bir erkeğin elini tutuyorsun? Bu daha günah değil mi? Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz arkadaşlar sizin de görüşlerinizi alıyım.
Cevabın nedir?
Cevapla
Karıştırıyor ve önyargılıyorsunuz...
Her bayan illa din sembolü olarak kapanmıyor. Kapanmanın nedenleri :
1- Kendi kararı ve algısı ile din emri olduğunu düşündüğünden
2- Çevresi ve içinden geldiği toplum tipi genelde içe kapanık olduğundan
3- Gelir düzeyi ve muhafazakarlığın birleşimi bir tarz olarak ilgisini çektiğinden
4- Başka ve sosyal ortama uyan bir giyim tarzını yaşamadığından dolayı bilmediğinden
Bu nedenleri birbirine karıştırmanıza gerek yok , sebebi ne olursa olsun kendini rahat hissediyordur , karışmanın biçimlendirmenin anlamı yok , üstüne gitmek ise direk din sopasını çıkarmasına neden olacaktır.
Bunun din ile gerçekten alakalı olduğu da şüpheli çünki dünya Müslüman ülkelerine bakınca benzer ya da daha kapalı çarşaf giyimi sadece Ortadoğu ülkelerinde var ki bunun nedeni de cahiliye döneminde bedevi tacirlerin medine sokaklarında züppelik yapmaları esnasında Müslüman kadını tanımlayabilmesi ve ilişmemesini sağlamaktı.
Bizim ülkede kapanma da zaten Müslüman Türk usulü olarak vardı ama son 30 yılda Şule yüksel şenler'in audrey hepbourne adlı bir Amerikan artistinden alıntıladığı tarzı biçim olarak yayması ile arabi tipe büründü... Yani bu konu 1400 yıldır böyle değil, alıştırıldı kadınlar ve maskesi de din oldu.
Kısacası kısır döngü30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılİstediklerini yapamazlar!
Eğer müslümansa ve bası kapalıysa, islam dinini kötü göstermeye kimsenin hakkı yoktur!
Basını açsın, isterse yollarda fuhus yapsın bu bizi ilgilendirmez, nokta610 Yorumla- +1 yıl
teşekkür ederim..
- +1 yıl
Böyle yaziyorsun acaba kendin bir müslüman olarak napiuyorsun
- +1 yıl
@zonguldakliY müslüman olduğumu kim söyledi?
- +1 yıl
O zaman ceneni kapatcaksin talim
- +1 yıl
Hem müslümansınız hemde tahammülünüz yerlerde, tanrı sizi affetmeyecek belkide
- +1 yıl
@zonguldakliY seni ilgilendiriyor mu onun müslüman olup olmaması? Ayrıca çok güzel bir görüş paylaşmış
- +1 yıl
Yanlışınız var başı açık olan milyonlarca müslüman var sadece örtülü hanımlara mal edemezsiniz Islam i. acik veya kapalı her müslümanin yapması gereken farzlarini vardır. Onlar da makyaj yapmamalı sevgili yapmamalı mesela. bence eig için acele etmişsiniz soran kardes amacınız farklı geldi bana.
- +1 yıl
+1 son cümle hariç tabi
- +1 yıl
Sokaklar bunlarla dolu https://i.hizliresim.com/E8PAbq.png https://i.hizliresim.com/Zk9zWk.png acik kadn en azindan ben acigim diyor kendiyle celismiyor milleti ustunuze guldurtmeyin
- Diğer konusunda 14b cevap paylaştı.
+1 yılevde istediğğim makyajı yaparım. fotografımı da paylasmadıgım sürece cekerim sizi ilgilendiren bir durum değil.. ,
pekii sen bu kisileri elestirmek için hangi seviyedesin?
kendinizi aklamak için insanların hatalarını göz önüne cıkarmayın. kusursuz olan İSLAM. müslümanlar değil..86 Yorumla- +1 yıl
arkadaş bu tür davranışların örtüyle çelişmesinden bahsetmiş elbette açıklara da haram ama eğer kapalıysan makyaj yapman sevgilin olması çok çelişkili o örtüyle ve o örtünün de bir anlamı kalmıyor bu sayede.
- +1 yıl
@mutsuzummmmm muslumanlikla celisiyor. .
makyaj yapar ama kendine helal kilinanlarin yanında öyle olur. Sevgili olayina karşıyım çünkü günümüz ilişkileri belli.
Baksana ama
tavrına - +1 yıl
tavrı yerinde bence yani ben de çok kızıyorum öfkeleniyorum sanırım öfkeyle yazmış bunları... ama çok haklı
- +1 yıl
@mutsuzummmmm bak iğnesi kendisine batmadan başkasını yuhalamayaz
- +1 yıl
bizim misyonumuz uyarmak olmalı yanlış yapanları tabi böyle sert değil. ama cümlelerin hepsine katılıyorum, hem ben o iğneyi defalarca vurdum kendime
- +1 yıl
@mutsuzummmmm biraz daha vurun o vakit
+1 yılya tabi bu hos bsey degil ama bu sekilde yarglarsan bir sonuca varamazsn cunku herkeste nefis var oyle dusun sende. hani bir espri vardi 'herkesin hayatina kimse karışamaz 😄 " senin dedigin kişi ise 4*4lük bir bayan olur oda bu devirde cok zor be annem 😒
11 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
32Cevap
Evet türbanın anlamı bana bakmadan geç demektir aslında dinini öğrenmeden anne ve babadan görme din ile bu oluyor el ele tutuşma mevzusu ile ilgili zaten peygamberimiz şöyle bir hadis söylemiştir
Sizden birinizin başına demirden bir iğne batırılması, kendisine helal olmayan (yabancı) bir kadına dokunmasından daha hayırlıdır." (Taberânî ve Beyhakî rivâyet etmişler, Elbânî de 'Sahîhu'l-Câmi'; hadis no: 5045'de hadis sahihtir, demiştir.)11 Yorumla
+1 yılLaik bir ülkedeyiz
İsteyen istediği gibi davranır
Bunu bir gruba ya da ideolojiye mal etmek doğru değil
Türban takmasi onun hata yapmicag ya da olumsuz davranış sergilemiceg anlamına gelmez42 Yorumla- +1 yıl
Makyaj yanlış değil
Bu ölçüyu siz biz belirleyemeyiz
Onların da hakkı
Az çok fark etmez
Sevgi konusunda da aynı şekilde
+1 yılMüslüman hanımlar (açık/kapalı fark etmez) dışarıya karşı süslenemez. Ancak ve ancak eşine süslenebilirler. Ama günümüz de tam tersi kadınlar dışarı bir çıkıyorlar sanki kımızı halı da yürüyüp poz veriyorlar;ama eve gelip saçı toplayıp hoop pijamalar bu gerçekten saçma bir olgu. işte islam böyle yapmayın diyor. Yine müslüman bir hanımın sevgilisi olamaz. dediğim gibi öz eleştiri de yapmalıyız kardeşim siz de açıksanız sizin de makyaj yapmanız ve sevgilinizin olması doğru değil.
31 Yorumla- +1 yıl
Belki müslüman değildir her kapalı müslüman mı oluyor?
Gizli Üye(30-35)+1 yıl30 küsür yaşlarında bir kapalı kadın dün dış hatlarda kocasını bekliyor bir ton makyajı var süslenmiş kocası çıktı kucağına atladı resmen adamın dudak dudağa yapıştılar karıcım kocacım diye diye gittiler taksilere doğru erkeğin eli kadının kalçasındaydı şimdi ne desem bilemedim günahmıdır?
44 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılKocacım diyip 100 küsür insanın önünde şappur şuppur öpüşmesi tuhaf değil dimi :)
Cevap sahibi+1 yılBurada günah olmasından bahsetmiyorum ben bir ateistim ve sana bana allah kitap diyip dışardada böyle o... olmalarından bahsediyorum kocası veya sevgilisi fark yok
Diğer konusunda 303 cevap paylaştı. Makyaj yapılabilir abartılı olmamak kaydı ile fotoğraf çekmesi normal ne yani kapalılar kendi fotoğrafını çekemez mi el ele dolaşanlar evli olmadığı sürece garip
21 YorumlaTamamen samimiyetsiz buluyorum madem taktın adam gibi yap samimi ol kimi kandırıyorsun dimi.
58 Yorumla
+1 yılOnunla kalsalar yine iyi... Öpüşüp sevilenleri daha çok hem de sokakta... Kıyamet alametlerinde başını kapatıp rezillik yapan kadınlar artacak der...
31 YorumlaHerkesin günahı kendine, burası laik bir ülke değilmi?, yoksa benmi yanlış biliyorum.
54 Yorumla- +1 yıl
Kim doğruki?, herkesin yanlış tarafları var, desenki diğni değiştirmeye çalışıyorlar o zaman yanında olurum hak veririm bağzıları bunun çabasında, ama insanları giyim tarzı ile yadırgamak yanlış, belkide sen doğru olanı söylüyorsun şöyle düşün bu tarz şeyleri yasaklıyalım desem ilk karşı çıkan sen olursun, senin nasıl öyle yapmana hakkın varsa onunda var bunu değiştirmekte mümkün değil.
+1 yılacıkcası.. örtünmenin mantıgını bilmeyen insanlar onlar
ya da aile baskısı ile kapananlar
bir şekilde işte kendilerini modern göstermeye çalışıyorlar40 Yorumla
+1 yılBu sizi niye ilgilendiriyo ki, her tarafınızı açmanıza elalem karışıyo mu da siz bir kızın her yerini kapatıp yüzüne iki parça şey sürmesine laf ediyorsunuz? kusura bakmayın ama sadece kendinizi bişey sananlardansınız hiç kimsenin kimsenin hayatına müdahale etmeye hakkı yok çünkü hiç kimse dört dörtlük değil !!!
14 Yorumla- +1 yıl
bence arkadaş örtünmeyle çelişiyor demek istemiş. şu an sizin çeliştiğiniz gibi... sözde örtülüsünüz ama profilde resminiz var ve de makyajlısınız! ben sadece uyarıyorum elbette bana kalmamış ama senin bu yaptığın resmen örtünmekle çelişiyor inkar edemezsşn!
- +1 yıl
ben tamamen mükemmelim demedim diyemem de yavaş yavaş ilerletmeye çalışıyorum herşeyi sizi hiç ama hiç ilgilendirmez !! sana ne kadar farzsa bana da o kadar farz eksiklerini tamamlamadan eksiğin var diyemezsin !
- +1 yıl
malesef bunlar da senin bahanen kardeşim!
- +1 yıl
Tamam da biz her tarafımızı açıp başımıza da türban takmıyoruz :) ikisi arasında çok fark var bunu anlamalısın Ya türbanı takıcaksın adam gibi giyiniceksin, ya da hiç takmıycaksın. Evet örtünmeyle çeliştiğini söylemek istedim. Ayrıca ben yüzüne iki parça şey sürülmesine de laf etmem. Soruda da dediğim gibi ''yüzlerine bin ton makyaj yapıyorlar''. Ben buna sinirlenirim işte..
+1 yılSana sonuna kadar katılıyorum. Çünkü o şekilde kapananlardan daha doğrusu yanlış kapananları ben de görüyorum! Eğer örtünüyorsan o örtünün hakkını vermelisin! Makyaj yaparak topuklu ya da rengarenk giyinerek özellikle de vücut hatlarını belli ederek örtüne hakaret etmen zaten yanlış yanlıştır ki o yüzden açıklarla kıyaslanmamalı! Zaten giyinik çıplak tabiri de malesef bu şekilde örtünene arkadaşlarımız... Malesef kıyamet alameti bu. Allah sonumuzu hayretsin!
11 Yorumla- +1 yıl
ha bir de çok sevindim benimle aynı düşünmene:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılArab ulkelerinde bayanlarin hepsi kapali olmasina ragmen bizim dugunde yaptigimiz makyaji gunluk hayatta kullaniyolar ben bizim turk kizlarinin kapali olup makyaj yapmasini garip karsilamiyorum gunah veya degil
13 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGunah oluyor ama genc kizlari ben garip karsilamiyorum ya sonucta onlarda asik olmak gezmek tozmak istiyolar acik olanlarada gunah el ele tutusmak opmek , arti ben kapali degilim yanlis anlasilmasin sadece gorusum 😁😁
haklısın kardeşim nefsini bir taraftan yenip bir taraftan esiri olmak gibi ve önüne geeçilemeyecek bir hal aldı tabi ki bu durum türbansızlara helal diye bir durum da yok örnek olacak insanlar lazım.
10 Yorumla
+1 yılZaten onlar değil mi türbanı fetişizm malzemesi haline getirip p*rno sitelere düşüren. Ne yalan söyleyeyim bazıları öyle bir giyinmiş ki giyinik çıplaklar kategorisine tam uyuyor.
10 YorumlaYa tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın, ya siyahı, ya beyazı seçeceksin
Açık heralde12 Yorumlaonlarda kadın neden yapmalılarmı yapılmaz diye bir yasak yok kuranda sadece başka erkeklerin ilgisini çekmek için yapmalılar diyor
12 Yorumlaevet hacı sana katılıyorum yazdıkların doğru ama onlarda insan işte hata yapabiliyorlar güzellikle anlatmalısın
20 YorumlaDiğer konusunda 352 cevap paylaştı. abartıya kaçanları bide arap makayajı yapanlar yok mu kırmızı ruj sürenleri falan kısacası açık kapalı farketmez herşeyin doğalı güzel
30 Yorumla
+1 yılSevgili konusunda haklısın fakat makyajı kendisi için de yapabilir insanlar. Türbanla çelişmiyor yani.
20 YorumlaGönül ister ki bunları yapmasınlar, bi' işi yapıyorlarsa adabına uygun yapsınlar.
11 Yorumla
+1 yılmadem edebinle durmaya karar verdin erkekleri etkılemek istemyosun makyajda yapma diyorum
20 Yorumlabir insanın kapalı ya da açık olsun hiç fark etmez bazıları kapanmayı tercih eder bazıları açık kalmaya
bunun makyajla bir ilgisi yok
ve bu bizi ilgilendirmez10 YorumlaMakyaj yapılır fakat bütün hatlarını gösteren kıyafetler giyiyorlar ya deli oluyorum madem kapalısın bol giyin yapışmasın üstüne :)
20 Yorumla
+1 yılİsteyen istediği gibi yaşar diye düşünüyorum. Bu şekilde irdelemenin anlamı yok bence.. Herkes kendi yaptıklarının sonuçlarını yaşar..
20 Yorumla
+1 yılvalla onların inandığı dinde namus sadece saç telinden ibaret saçın teli görünmediği sürece gtnün başının açık olması sıkıntı değil biliyorsun yani erkekler sadece saç telinden tahrik oluyor sonuçta
53 Yorumla- +1 yıl
Rahibeler bizim kapalıları görse onlarda daha rahatmış bu kapanma deyip din değişir ;)
Azcik bir makyaj yapabilir, kendine bakmasina bisey diyemem. Ama diger dediklerinde haklisin
20 Yorumla
+1 yılTürban takan bir kız nasıl olmalı sence. Ot gibi m olsun. Gülmesin mi fotograf çekilmesin mi dudak büzmesin mi. Onlarda kız, türbanı allah emrettiği için takıyolar. Allah gülmeyin demiyo ki
22 Yorumla- +1 yıl
fazla takılma sen kendine bakacan sonra türbanlıları eleştir
Makyaj yapabolir ama dogal olsun kirmizi ruj olmaz yani
20 Yorumla
+1 yılherkesin yaşamı kendine saygı duyuyoruz. herkes kendinden sorumludur. başkasının yaptığına da burnunu sokmamak gerekir
20 Yorumla
+1 yılOnlar susluman oluyorlar işte 😊
102 Yorumla- +1 yıl
Eksileyenler tesetturun ne olduğunu bilmeyen cahil kesimler heralde? Kafalarına o şalı geçirip topuz yapıp ortalıkta gezenler bizden farkınız yok
+1 yılAmcam da türbanlı ama bir ton makyaj yapıyor. Bide utanmadan sevgilisiyle resimler çekiniyor fikibuka da atıyor😒
20 YorumlaIstediklerini yapabilirler baskalarini yargilamadan once kendine bakip konusmalisin. Ben kapali degilim ama kapansam bile ne yaptigim kimseyi ilgilendirmez. Insanlarin bu tur dusuncelerini yanlis buluyorum..
22 Yorumla- +1 yıl
Yoo gayette yapıyorlar senin onların arkasınsan konuşman yapmalarına engel mi
Evet kapalılar nefes almasın. Kapalılar konuşmasın. Kapalılar göz kırpmasın. Kapalılar hapşırmasın. Kapalılar öksürmesin. Vs vs...
Başka istedğiniz bir şey?
Kapalıları eleştirmeniz açık olmanızı meşru kılmıyor hanımefendi.23 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılsanane ya
sen kendinden sorumlusun,
onun makyajından giyiminden sevgilisinden vs sanane
sen kendini düzelt başkasına karışma
en önemlisi insan ol herkes kendinden sorumlu20 Yorumlaİnşallah en kısa zamanda seninle birlikte doğru yolu bulurlar
10 Yorumla- Diğer konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılSadece ruj sürenlere gülüyorum o kadar çok göze batıyor.
20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbakımlı olmak normalde oyle belirgin makyaj yapınca diğerlerinden farksız bir hale geliyor ama her türlü açıklıktan iyidir...
06 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılçünkü dinimizde farzların ne kadarını yaparsan o kadar iyidir yapmak her zaman yapmamak iyidir
Cevap sahibi+1 yılinsan namaz kılmıyo diye oruç tutmasın denmez
veya niye bir tek ramazanda namaz kılıyonda denmez
makyaj yapıyorsada kapanmasın denmez
bizim istediğim kapansın hemde yüzünü boyacı kupune cevirmesin istiyoruz
Cevap sahibi+1 yıledepli olmakla fazla alakalı olmayabilir başındaki türban senin dinin bir temsili
sen türk bayrağıyla nasıl ülkeyi simgeliyorsan kadında türban başörtü eşarp kapalılıkla dinini temsil ediyor
yani bugün ülkeyi iyi temsil edemeyen kişiler varsa makyajı abartılı yaparak dinide iyi temsil edemeyenler var ama bu temsil edemeyen kişinin türk bayragını nasıl gururla taşıyorsa kadınımızda onu kotude temsil etse gururla taşıması gerektiğini düşünüyorum
+1 yılinsan insandır türbanlı veya acık bütün kızlar beğenilmek ister
00 Yorumlasende müslümanım diyosan hakkını ver ozaman
hakını vermiyosan kimse hakkında böyle konuşma20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılmakyaj yapmıyorum sevgilimde yok
43 Yorumla- +1 yıl
Evlenelim mi görücü usulü?
Cevap sahibi+1 yılyaşım 28
Diğer konusunda 627 cevap paylaştı. Yapsın ne var bunda 😕
14 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle ayrıca sizde dedikodu yapıyorsunuz bu ne kadar hoş sizce
+1 yılBir şey düşünmüyorum, kendinden memnunsa diyecek bir şey yok zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılşimdiki türbanlı kızlar sade laf olsun diye kapanıyorlar içleri yanıyor
30 Yorumla
+1 yılBiz dinsizleri sinamadigimiz gibi seninde ceneni kapatman lazim canik ;)
00 Yorumla
+1 yılbir hareketlenme oluyor ister istemez.
10 Yorumla
+1 yılOha oha el ele tutuşmakı bile sorguluyor ya! İstediklerini yaparlar sanane, çok saçmalıyorsunuz irana çevirin burayı hatta tam olsun işte sizin gibi geri kafalılar yüzünden Türkiye gelişmiyor 😞😒
25 Yorumla- +1 yıl
@IrmaksinemisKanter Eğer iran gibi bir ülke olursak bu sizin yüzünüzden olucak. Sonuçta ülkemizde cahil çok, atatürkü sevmeyen çok. Geçen gün türbanlı bir kızı parkta sevgilisiyle sarmaş dolaş bir şekilde gördüm. Evet istediklerini yaparlar dimi :) Sonuçta türbanlılar yani nolcak ki. Sevgilisinin elini tutmaya utanan başı açık kız da gördüm, sevgilisiyle milletin önünde sarmaş dolaş gezen başı kapalı kız da gördüm. Siz hala böyle kızları savunmayı devam edin. Artık ülkemizin sonu ne olacak bilmiyorum..
- +1 yıl
İlla ırmak küfür et diyorsunuz yani. Evet ülkede bazı mallar Atatürk'ü sevmiyor ki onlar cahilin teki. Sizene abi özgür ülkeyiz diye etrafta geziniyorsunuz birde en çok ona gülüyorum. He b. k özgür ülkeyiz. İsteyen istediğini yapar günahsa kendi günahı sen mi çekeceksin onun günahını? Hayır. Şimdi mal gibi söylenme.
- +1 yıl
iraycaa pardonda milletin sevgilisinden sizene yoksa sizindemi canınız çekti çok bilgilisiniz bu konularda
Cehennemde benimle yanmayacaksan günahlarımdan sanane?
16 Yorumla- +1 yıl
Mini etek giyen bir kızla türban takıp edepli olmayan bir kız aynı mı sence düşün bakalım? Mini etek giyen kızın başı zaten açık, zaten seçimini başını kapatmayarak yapmış. Ama türbanlı kız güya Allah'ın emrini yerine getiriyor aynı zamanda da o türbanın hakkını vermeyerek edepsiz şeyler yapıyor. Kusura bakma ama senin dediğin gibi hep kendimi düşünemem bu bencilliğe girer.
Gizli Üye(30-35)+1 yılEşarp, başörtüsü. Türban diıl 👊
12 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılwww.batuhandemirkan.com/.../...rban-gormek.jpg.jpg
Bu çok tatlı 😊
Hangi örnekten kimi aklamaya çalışıyoruz :)
00 YorumlaYapabilirler. Ama ben doğru bulmuyorum.
10 Yorumla
+1 yılbu konularda düşünmemeye özen gösteriyorum
10 Yorumla
+1 yılÇok yanlış buluyorum.
10 YorumlaDiğer konusunda 25,7b cevap paylaştı. Onlar da insan
12 Yorumla- +1 yıl
Gayet edepliler ayrıca sizde böyle yaparak dedikodu yapıyorsunuz milletin ne yaptığından sizene
İstediklerini yaparlar size ne
30 Yorumla
+1 yılSacma
10 Yorumla- Diğer konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılCarpa diem
10 Yorumla
+1 yılAmacından sapmışlar
20 YorumlaBana mı dert yahu ^^
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılsananeeeeeeeeeeeeeeeeeee
30 Yorumla
+1 yılSacmalik iste
20 Yorumla- Devamını Gör (3)
Devamını Gör(48)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar