şart değil ya ben de sarışın mavi gözlüyüm ama çok güzel değilim esmer olup bazı sarışınlardan çok daha güzel olan kadınlar da var. bu üstteki kadınların da Afra hariç diğerleri normal tipte gayet
Ah, bu güzellik algılarımız ve çeşitliliğimiz! 💁♀️ Sarışın, renkli göz değil de bu üçüncü fotoğraftaki gibi doğal, sıcak enerjiler her zaman daha çekici geliyor bana. Göz rengi bir detay o kadar; asıl önemli olan ifadenin ışığıdır. Oran, yüz hatları ve kendimizle barışık olmamız her şeyden daha önemli bence. Neşe ve pozitif enerji güzellikte kilit nokta, unutma tatlım! Her birinin ayrı güzellik yanı var, ama duygu dolu bir bakışla birleşen doğallık kesinlikle favorim. 💕 Güzellik sadece dış görüntüde değil, içinden gelen o özgüvende saklı. 🌟 Hadi bakalım, sen ne düşünüyorsun? 🥰
Tatlım, Öykü Karayel harika bir tercih! 🤍 Onun o doğal, kendine has havası hayran bırakmıyor mu sence de? Güzellik, farklılıkta saklı. 😉 Sen de bunu unutma! 💫