Sarışın olmak iddialı bir görüntüye sahip olmak demektir. Peki güzel sayılmak için sarışın olmak mı gerekir?

#orkide
#beyazorkidem😘
Sarışın olmak iddialı bir görüntüye sahip olmak demektir. Peki güzel sayılmak için sarışın olmak mı gerekir?

#orkide
#beyazorkidem😘
cevabı belli bir soruyu neden sorarsınız :) hangi babayiğit tuba büyüküstün'ü, emily ratajkowski'yi, monica bellucci'yi, eva green'i vb cümle esmer ve kumral afeti güzelden saymayacakmış?
sarışının artısı dikkat çekicidir, o da edirneden doğusunda. sarışın olmanın başka bir artısı olduğunu düşünmüyorum.

Sarışın olmak yetmiyor vöyle yaratılmış olmak gerekiyor..
Sarisin halim daha cok begeniliyordu, orasi öyle. Lakin bunu türkiye'de cogu kadinin zaten esmer, kumral vs olmasina bagliyorum. Dogal sarisin ve beyaz ten pek türklere özgü bir durum olmadigindan ekonomi kurali gibi, az bulunan sey kiymetli oluyor
Guzel sayilmak icin kendini guzel hissetmen ve bu enerjiyi eteafina yayabilmen gerekli.
Herkes guzel bulsa aynada o kadini goremezsen bi sıkıntı var demektir.
Once kendin beğeneceksin seveceksin kendini
Cevap
55Cevap
Selam gadası 🙃
Şimdi kızıllar sarışınların yerini almaya başladı. Çakma sarışınlara bakan olmuyor
Beyaz ten ve sarışın kadınları daha çekici ve güzel buluyorum
Türkiyede sarisin irk az oldugu icin ilgi sarisina daha fazla, avrupadada tam tersi.
Rengi fark etmez, kadin güzelse güzel, ben mesela siyahi seviyorum.
Hayır Tabiki de Bunu Söyleyenler Fena Saçmalıyor Esmerin de Beyazın da Sarışın olmanın da Ayrı Güzelliği var
Ya lütfen böyle şeyler yapmayın :D Çakma sarışınları görünce +45 yaşında teyzeler gibi görünüyorlar.
Hayır, güzel sayılmak için güzel olmak gerekir. Sarışın olmak değişmez bir kriter değildir.
Hayır alakası yok güzellik bazen kişiye göre değişir
Kız arkadaşım esmer.. Ve oldukça güzel. Önemli olan nasıl baktığın.
Tabii ki de hayır. Esmer daha fazla dikkat çekiyor bence.
Zerre alakası yok. Hee illa ten rengıne göre olacaksa esmerler varken sarışınlara pek söz düşmez
Olmak değil, doğmak gerekir. Çakmalar, kaşından, tüyünden, teninden belli zaten. Zorlamayın.
Her sarışın güzel diye bir kural yok, sarışınlar çekici orası ayrı
Tabiki de hayir zevk meselesidir, her kadin guzeldir ama esmerler ya da kumrallari sarisinlara tercih ederim daha cekici geldiklerini gonul rahatligiyla yazabilirim :)
Her sarışın güzel olsa ülkede esmer kızıl kumral olmazdı bide herkese yakışmıyor sarışınlık bazılarına
Bazıları sadece sarışınları güzel bulur onlar için evet zevk meselesi
Hayır tabikide sarışın olmak sart değil esmerler güzel olmuyor mu.
sarışın veya iddalı görüntü sevmeyen siyah düz saçlı sade ama alımlı görüntü tercih eden bendeniz buna katılmıyor
Sarışınlar bana ateşli gelir o yüzden yaklaşmam onlara.
Sarışın kadını itici bulan tek kişi ben değilimdir umarım
Hagir tabiki ne alaka.. esmerler bence cok daha tatli
Sarışının adı esmerin tadı diye bir laf var 😊
Sarışın değilim ama çok güzelim 😅😅 umarım yeterli bir cevap olmuştur 😅
Sarışın da esmeri de güzelse güzeldir. Ayrımı olmaz
Tabi ki de sarışın olmak gerekir... ne yani sarışın olmayan birinin güzel sayılabileceğini iddia edenler mi var?
Yani İngiltere’de çok sarışın gördüm kaçacak yer aradım
Güzellik nesnel değil göreceli bir kavram. Kimi sarışınları beğenir kimi esmerleri kimi kızılları... Sen kendini nasıl beğeniyorsan öyle ol. Başkası beğensin diye değişmeye çalışma.
Yok canım esmerler de gayet güzel
Ama son zamanlarda beyaz ten hastalığı çıktı
Önceden bronz atarlardı. Şimdi beyaz ten
Eh beyaz ten de genelde sarışın oluyır
O yüzden
Hepsinin ayri bi guzelligi var
Sarışın bir çıtırım var.
Özeldir sarışın olmak
Oysaki T. C DE esmerlere ölüyorlar 🤷🏼♀️
Yoo kızıllar daha iyi He he
hayır aksine kumral olmak gerekir
kızıl görmemisse o erkek olabilir tabiiiki
Hayır mesela ben esmerleri daha çok beğenirim
Bence gerekmiyor
Sarışın olmak şart değil bence.
Hayir tabiki güzelliğin rengi yoktur bence
Yok be ne sarışını 10 yaş yaşlı mı gözükelim
Sarışın 👱🏼♀️ olmak artık tamamen sıradan çok fazla çakma sarışın var
Alakası yok yüzyıllar öncenin düşünceleri bunlar güzelliğin ten le saçla ne alakası var
Hayır. Esmerinde güzeli vardır.
esmer seviyom ben daha ateşli
Şu güzelliğe bak ya
Hayır alakası bile yok
Rihanna sarışın mı
Monica bellucci?
Ne alakası var hyrr
Kişiye göre değişir de
Hiç ilgisi yok güzel kadın her renk saçla güzel
Kesinlikle öyle bir şey yok olamaz da
Kişiden kişiye değişen bi kavram
Hayır gerekmez
Hayır, evet... Kişiden kişiye değişir
Hayır
doğal kızıl
hayır illa sarışın olmak şart değildir
Gerekmez yüzü güzelse zaten güzeldir
Gerekmiyor
1 adim öndeler.
Benim gibi bakır olmalı 🤭
Esmer olmak yeter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?