Güzel olmak için sarışın mı olmamız gerekiyor?

Şu kızın güzelliğine bakın bir..
Nastya
Nastya
Herhalde şimdiye kadar sarışın bi çirkin görmemişimdir..
N
N'
Adaletin bu mu Dünyaaaaaaa?
Bu şarkı benden size gelsin yıkıklar..
Güncellemeler
+1 yıl
Hepiniz güzel duyar kasmışsınız da şuraya sarışın bi karı gelse aynı anda düşersiniz olum siz ne ayaksınızzz
Güncellemeler
+1 yıl
Nastya'ya laf atanın..
Güzel olmak için sarışın mı olmamız gerekiyor?
Cevapla