Kadınların estetik ile vücut şekillendirmek varken bunu spor ile yapmaları vakit kaybı mı?

Kadınların estetik de bir çok seçenekleri var iken spor ile bunu yapmaya çalışmaları ne kadar mantıklı?

Kadınların estetik ile vücut şekillendirmek varken bunu spor ile yapmaları vakit kaybı mı?

Not: dün bir yerde gördüm aklıma geldi o yüzden sormak istedim, şunu da göz önünde bulundurmanızı istiyorum spora yaklaşık herhangi bir nedenden dolayı bir hafta ya da iki hafta ara vermiş olsanız vücudunuz spor yapmamış gibi oluyor aşırı nankör ama estetik hep kalıcı…

#reda

Kadınların estetik ile vücut şekillendirmek varken bunu spor ile yapmaları vakit kaybı mı?
Cevapla