AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
Bedenin çirkini bir derece de, ruhun çirkini hiç çekilmiyor be. 😎 Sen bir 40 a gel, o zaman görelim seni. Kimsenin ben yakışıklıyım, çok güzelim diye ortalarda dolaştığı yok. Sakin ol şampiyon. 😁
İyide erkekler mutkuyken sanane be kardeşim erkekler düzgün siz kendinize bakın 30 gelince makyaj yapmasanız ne ahlde goruneceginize bakın sonra erkeklere yorumlar yapın
Çöküyorsunuz 30 yaş kadınlara bakın gerçi onlarda size bakmaz genç duruyorlar
Ablam 31 yaşında makyaj yapmıyor gayet güzel eniştemle aynı yaşta Hatta 3 ay büyük olmasına rağmen herkes eniştemi 5-10 yaş büyük sanıyor
Katilmiyorum. Bradle Deep hala daş gibi sjkdh
Güzel yaş aldıysa , bakimliysa olur neden olmasın ki..
egoist oldukları için ama inkâr etmeleri gerçeği değiştirmiyor
Neden böyle saçma bir şey için uzunca paragraf yazdın ki? Herkesin bir alıcısı vardır.
Kıvanç Tatlıtuğ gerçeğini ne yapacağız peki? Madem öyle ...
Ben 35 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç yakışıklı olamadım bu yaştan sonra da olamam herhalde
Seninle geçen gün konuşmuştuk Sen şey değil miydin hiç sevgilim olmadı falan diyordun
Evet hayatımda hiç sevgilim olmadı hiç bakan beğenen hoşlanan seven de olmadı aşık olan zaten hiç olmadı gençliğim hep yalnız geçti demekki hiçbir çekiciliğim yok yetersizim bunu kabul ediyorum
Ya yok mu görücü usulü falan ne bileyim ablan olur annen olur teyzen falan bir tanıştırsa bir kızla.. Bu arada hangi şehirde yaşıyorsun belki yardımcı olabilirim çevremde senin yaşlarında bir varsa gerçekten ciddi söylüyorum
Teşekkür ederim ama ben evlenmek için yetersizim işim gelirim evim arabam birikimim yok ayrıca dış görünüş da çekici değilim hayata dair bir şey yaşamadım görmedim bilmiyorum tecrübesizim utangaç çekingen öz güvensiz biriyim arkadaşım çevrem de yok bu yaşıma kadar hiç tanıştığım buluştuğum flört ettiğim biri de olmadı
Yanlış anlama merak ettiğim için soruyorum tamam sevgili falan gönül işi olmayabilir neden çalışmıyorsun yargılamak için sormuyorum merak ettiğim için soruyorum.
Çalışmak isterdim ama maalesef iş bulamadım zaten utangaç çekingen içime kapanık sessiz öz güvensiz asosyal biri olduğum için hayatta her yönden kaybettim iş hayatım sosyal hayatım aşk hayatım hiçbiri olmadı hep hayatın dışında kaldım kendimi eve kapattım gençliğim hep eve kapalı işsiz asosyal yalnız mutsuz geçti gitti böylece de yaşlanıyorum
Yoo gayet çekici olanlar da var. Kendine bakıyorsa gayet de olur valla.
Kim demiş be yakışıklı değil asıl erkek 35 46 yaşlarında en olgun en çekici yaşlarıdır
Zevkler ve renkler tartışılmaz , bana 35-45 arası erkekler daha çekici geliyor.
ne istediğini bilen , tecrübeli tipler oluyorlar.
Ben tercih etme sormuyorum dış görünüş olarak değerlendiriyorum
Daha çekici geliyor
Ben mutluyum yaşımdanda tipimdende vucutumdanda sadece haftada 3 gün spor yapıyorun
25 den sonra kızların pörsüdüğü gerçeği ile doğru orantılı
Hamur işi yemekten hepsi patatese dönüyor hak veriyorum. Anca sağlıklı beslenirse yakışıklı kalabilir.
Ben 30 yaşında yakışıklı duranı görmedim
Ben çok gördüm. Biraz da senin çevrenle alakalı olabilir ya da çıtır seviyorsundur.
Çıtır olmayan erkek yaşlı ve çirkindir zaten. Kart erkeğin nesi yakışıklı olacak..
Ben de öyle düşünüyorum 21 yaş severim. Ama onların da çoğu ergen apt*al sarışınlar gibiler 😂
Karakteri için çirkin bir surata tahamul etmek mi? Ayrıca 30 yaşındaki erkek kadar egoist olacağını bırak Ergen olsun zamanla olgunlaşır. 26 27 ideal hem çıtır hem kafası olgun. 30 yaşında adamlar kendini genç görüyorlar 30 yaşında kadın onlara göre yaşlıymış. 30 yaşındaki adam 25 yaşa bile yaşlı diyor kendine bakmadan.
Herkes bir gün yaşlanıyor yalnız. Onu da hesaba katın.
26 27 bile bana yaşlı geliyor senin yine iyimiş 21 yaşındaki birine aşık olunca ben de çok yaşlı bulmaya başladım 30+ erkekleri.
Kendiniz sanki 18liksiniz de...
@RachelCori erkekler genç kadın beğenirken illa genç olma şartı mı oluyor ayrıca ben zaten 18 yaşınsa beğeniyorum demedim. 25 yaşındayım 24-28 arasında beğeniyorum zaten
Ayrıca begeni göz zevkidir istersem 80 yaşında 25'lik çıtır begenirim.. yaşım değil gözüm hangisi güzel geldiği önemli.. andropozlu dayılar genç beğenirken oluyor ya
senin beğendiklerin seni isteyecek mi ki.
sadece senin istemenle beğenmenle olmuyor bu işler biliyorsun.
@RachelCori bence senin büyük kadınlara ilgin var 😂 sen de gençsin ama tipim değilsin mesela. İlla küçük olması değil gözüme de hitap etmeli. Sana giren çıkan ne anlamadım ben :)
Büyük kadınlara niye ilgim olsun
peki 27 28 veya 29 yaşında bazı kızlar 40 üzeri erkeklere aşık oluyorlar ve tutkuyla bağlanıyorlar. o nasıl oluyor sence
Ne aşkı ne tutkusu be. Genç erkekler yaşayacaktın yaşamışlar kadınlıklarına doymuşlar parasını pulunu yiyip hayatını garanti almaz derdinde. Çoğu zaten fırsat buldum kocasını genç erkekle aldatıyor.. 30 yaş üstünün yerinde olsam direkt çocuğuma DNA testi yaptırırım
Gencecik aslan gibi erkekler varken senin ağarmış kıllarını ne yapsın kadın bir düşün
Ya da evde kaldığı için seçiyor
kendimden bahsetmiyorum😂😂😂
Ben de genel senin yaş grubundan bahsettim gerçekten tipi önemsemen Bir kadın 40 yaşında adamı ne yapsın onu bir annesi yakışıklı O da kadın 70 yaşına geldiği için gözleri bozulmuştur
tanıdığım bir adam var. şahit oldum bu duruma. bir sürü 27 ile 30 yaş arası kadın ve kız yapıştı bu adama. hatta köpek gibi aşık olana da şahit oldum
Hahahha
bakire bir kız vardı. adam için nerdeyse intihar edecekti. yani güzelim bu konu senin sandığın gibi değil. yani sen begenmiyor olabilirsin ama begenen var. özellikle anaç kızlar kendinden yaşça büyük erkekleri seviyor. kendi yaşıtlarına karşı şefkatten başka bir şey hissetmiyor. sırf adam kır saçlı diye yavşayan kır saç hastası kızlar oluyor.
Arkadaşım ülkede Bülent Ersoy ile bile evlendiler Sen ne bahsediyorsun
O kır saçın cüzdanı kabarık oluyor
yooo adam fakir be üstelik oldukça tehlikeli biri
Ha şeyler var kızı zararlı maddelere alıştırıyor kız sonra adımı bırakamıyor bir şey vardır onda gencecik bir kız niye kılları kadayıf adamı beğensin. Olgun kadınlar genç erkekle ağlatmak için fırsat kolluyor kocasını yapma ya
neden beni bir türlü anlamıyorsun. o senin zevkin işte. kadın otuz yaş adamla evliydi ve uçağa binip yani altı bin para ödeyip gelip bu adamla üç gün yatıp kalkıp geri gitti. başka bir 28 yaş genç kadın taaa nerelerden adamın yanına gelip gidiyor bir sürü masrafa giriyordu. zevk meselesi işte. herkes aynı şeylerden hoşlansaydı bu kadar değişiklikler olur muydu
olgun kadınlar genç erkeklere asla güvenmiyor. bu arada adam madde ticareti yapmıyor. yani tehlikeli derken kızı her an dövebilşr.
Çirkin erkek çirkinliğini kabul edince de özgüvensiz diyorsunuz dünyanın en dengesiz mahlukları Türk kadınları...
Genelleme yapmayalım.
Tam tersi erkek yaş aldıkça karizmatik oluyor yani herkesin kendi zevki ama bana da olgun erkekler çok yakışıklı geliyor..
Agirmis kıllar, çökmüş göz kapağı, kanepede maç izlerken sizan, kadayid dede çekiciliği
Asıl onlar yakışıklı bütün sevgililerim 30 yaş üstü oldu olgun erkek best
Kız karakter demiyoruz tip olarak diyoruz karaktert olarak beğenebilirsin ayrı mesele tip
Tip diyom bende daha erkeksi tipleri var
Böyle bir gerçek yok. Ayrıca sen de kadın hesabı açmış bir trolsün. Daha önce aynı soruyu erkek hesabıyla sormuştun zaten.
30 değil de normal halk için söylüyorum 35 sonrası büyük değişim oluyor çoğunlukla eksi yönde nadiren iyi yönde
Senin mantığa göre o zaman 30 yaş üstü kadınlar da güzel değil şayet makyaj yapmazlarsa
Ben güzeller diye bir şey demedim
Kadınlar ilgi alanım değil bana ne onu erkekler düşünsün
Tamam o zaman
Gayette güzeller bu arada sizde göbek saç dökülmesi başlıyor 30 yaş kadınlar çalışıp bakım yapıyor siz ise eve gelip yatıp göbeğinizi deviriyorsunuz
@Rtyunsss he he güzeller.. bakım yapıyor dediğin 2 kilo boya badana puhahaha
Senin bacın yapıyor diye herkes yapıyor değil kadınlar bakıma gidiyor senin gibi göbeğini yan devirip evde yatmıyor zırlaaaaa hahahahah
nooooo 35 40 yas erkek cekiciligini hicbi 20 25 yas veremem
40 lı yaşlarda artist gibi adam tanıdım ne diyorsun sen 😅😅
uw bi anlatsana merak etdim🤭😂
40-45 arası bir erkeğin yakısıklılığı on numara
25 yaşını geçmiş kızların çoğu ise adeta pörsüyor.
Ben 30 yaşın altını erkek olarak bile görmüyorum. Çocuk hepsi, çoğunun yüzü oturmamış oluyor.
🤣🤣🤣🤣🤣Senin demenle oluyordu erkeklik nqnsn
30 yaşında evde kalmış 🤣
Ben diye başladım cümleye, bana göre benim fikrim... cücük soğanı
Tamam teyzem özür dilerim
Hımm burada herkesin yaşı doğru evet
O zaman 30 yaşından sonra nasıl evleniyor erkekler
30 yaşında yüze kazayakları oturuyor hahahaha
Ne alaka
Evet ya sonunda biri bunu açıkladı erkekler 30 a gelince bi tuhaf oluyorlar tipleri de öyle gerçekten bi erkek ben 30 yaşındayım dediğin de çok yaşlı geliyor
Ben katılmıyorum buna. Olgun erkekler daha yakışıklı.
Aslında haklısın baya yüzüm çöktü benim ama yine de beni 25 yaşında sanıyor herkes 🥰
1 tek sen öyle düşünüyon o senin gerçeğin o yüzden kabul edilmiyor :D
Tam tersi bence daha da yakışıklı oluyorlar
İki yılım daha var yani
Yanlış düşünülüyor bence yaşınla yakışıklıgin ne alakası var ha 40. Ha 50 yakışıklı yakışıklıdır
ne alakası var her yaşın bir güzelliği bir çekiciliği vardır bence.. ayrıca sevince hep güzel gelir gözüne
Uzun kel ve gibekliyim hiç inkar etmedim 😅👐
Senin teorine gore 30 dan sonra butun erkek ve kadinlari cope atmali
30 yaşın altında olup yakışıklı olmayan ben😅
Ben bütün 30 yaş altı yakışıklı demiyorum. Yakisilikli onlar bu yaş aralığında çıkıyor diyorum.
Kanka olabilir evet, ama neden bu kadar kafaya taktın bu konuyu sjdhdj
Kaza geçirdim diz kapağından ameliyat oldum can sıkıntısı yatarken
Evet yaşlandıkça çekicilik azalıyor yaşlanıyoruz çünkü.
Medyanin 29-30 'luk model manken eskisi erkekleri yakışıklı diye yutturmaya çalışıyor. 30 yaşında adama 25 yaşında kızla başrol yazılıyor.
Yani haklısın sabah uyandığımda yüzümü yıkıyorum ekstra bir şey yapmıyorum şükür olsun tipim yerinde
Başkaları gibi maske falan da yapmıyorum hiç özenmiyorum bile 😄
Senin yaşında gerek yok. Eğer çok kuru bir cildin falan yoksa. Yazın twtile fottiginde veya yazın aşırı güneşli havalarda güneş kremi sürebilirsin Yeter
Cildim kuru kozmetiklere karşıyım teşekkür
40 50 yaşlarında bi adamın altına yatanın sorduğu soru znxjsnckx erkekler senden daha çıtır yemin ediyom xjznnxxn
Bu çok göreveli bir kavram herkese göre farklıdır
@Yaykadını12 yani haklısın
@Hassas_Dokunuşlar 👍
Alakadi yok 60 yaşında karizmatik yakışıklı olanda vat
Kendine bakan bir insan 50 yaşına kadar gençtir. Bu teoriyi kabul edelim
Yok 60 desen daha doğru
@snaçkır0 Emin ol. Gerçek budur. Yeterki kendine iyi bak. İşin püf noktası budur
Ne püf noktası ya nakil yaptırsan anca😂
@snaçkır0 Gerekenleri yazdım. Sağlıklı yıllar sana.
yakışıklı olanları çok az bulunması denk gelmesi zor
İsviçre' li bilim adamlarının buluşu falan mı bu tez?
Yakışıklılık yıllar geçtikçe azalan bir şey mi ya 😂
30 yaşında olup çok yakışıklı olan erkek gördüm. Böyle bir şey yok.
Soruyu soran kesin ergen🤣.
Tamam teyze
Bence 30 yaş üstü dah yakısıklı ve cekıcı
Cüzdan kabarık diyorsun sdsss
Çok şükür kımsenın cuzdanına ıhtıyacım yok.
Kişi kendındrn bilirmiş işi
Bence erkekler 30 un dan sonra yakışıklı oluyor
Karakter, hit suy, para demiyoruz canım tipten surattan bahsediyoruz
Bende tipten bahsediyorum canım
Bilmiyorum bende sorun var herhalde asla gözüme hitap etmiyor
Konuştu ergen kraliçesi 😂
Ergen değil. 24-27 arası beğeniyorum.
Aksine olgunluk daha farklı hava veriyor
Genelde kadınlar o yaştan sonra salar erkeklerde karizma yüklenir ama soruyu soran cahil kardeşimizin tecrübesi yok sanırım.
kızlarda da aynı bok var hatırlatırım
Eee? aksini iddia mı ettim
Gözlerin cidden farkli renkler mii
o zaman soruyu güzel sor bro
@sofyy evet öyle
Çok güzelmis
@sofyy teşekkür ederim ama siyah olmasını isterdim ya da kehribar
bence olgun erkekler çok güzel
Huyunu suyunu sormuyorum ya tip olarak değerlendiriyorum. Estetik görüntüden bahsediyorum..
Kadın içinde aynı o zaman aga
Ben kadınlar güzelleşiyor gittikçe diye bir şey demedim "AGA"..
Olur aga
komik bi soru olmus
Gül geç o zaman
öyle yaptım
Abla git uyu boş yapma.
Ne ablası ya 29'luk dede.
Boş yapma diyorum hala boş yapıyor. Kafanın içinde bir şey var adı beyin. Kullan onu.
Sen de dürüst ol ailen sana dürüst olmaya öğretmedi mi. Neden kandırıyorsun insanları eski fotoğrafınla
3 ay önce çekildim o resmi. Derdin ne senin? Birisi sana saplamis belli. Sende gelmiş burada ona buna saçma sapan konular üzerinden saldırarak kendini mi rahatlatmaya çalışıyorsun?