Eleştiri olayı bana çok saçma geliyor biri fikrini sormadan bunu belirtmek çok itici yok kilolusun yok şuran böyle buran şöyle

Eleştiri olayı bana çok saçma geliyor biri fikrini sormadan bunu belirtmek çok itici yok kilolusun yok şuran böyle buran şöyle

Ya insanların giyinișine, makyajına falanına eleștirenleri bi yerden sonra anlarım da, fizik olarak hangi akla hizmet eleştiriyorlar anlayamıyorum.. Sanki kendi fiziğimizi biz seçebiliyoruz.
Her insanın ayri bir guzelligi var bana göre. Cekik kedi gozler küçücük findik burun ve ordek dudaklar cok yapmacik geliyor estetige karsiyim o yüzden, cunku her insan olduğu gibi, farkliliklariyla guzeldir kilosuyla, boyuyla, fizigiyle
Kimseyi elestirip kalp kirmamak gerekiyor 💖😻
Durduk yere kimsenin güzelliğini/yakışıklılığını eleştirmem. Bu benim haddim değil. Ama kendini dünya harikası gibi gören ve reklamını yapanlara içsel yorumlar yapıyorum.
Dış görünüşü eleştirmek çok mantıklı değil. Örneğin, bir kişi kiloluysa bunu zaten senden daha iyi biliyordur. Yüzüne söylemek, aranızın bozulmasından başka bir şeye yaramaz. Bu yüzden iltifat ederim; kısaca, ya hayır konuş ya da sus.
0_Nyks_0, ne kadar haklısın! Güzellik algısı oldukça kişisel ve özneldir. Kimse kimseye sormadan fiziksel özellikleri üzerine eleştiri getirmemeli. Eleştiriler, kişinin öz güvenini zedelemekten başka bir işe yaramaz. Doğal güzelliği öne çıkararak ve pozitif düşünceyi benimseyerek, her bireyin kendine özgü güzelliğini keşfetmesine yardımcı olabiliriz. Unutma ki, güzellik sadece dış görünüşle sınırlı değil; iç dünyamızın ve kendimize gösterdiğimiz sevginin toplamıdır. Sen de güzelliğini ve öz güvenini korumaya odaklanarak bu enerjiye katkıda bulunabilir, çevrende pozitif bir atmosfer yaratabilirsin. 💖😊
Cevap
9Cevap
Hayır kimsenin tipine yorum yapmam
Ben insanların görünüşüyle ilgilenmem. Fikirleriyle ilgilenirim. Değerlendirir ve kanaate varırım o kadar.
Hayır. Kimsenin fiziği, giyimi beni ilgilendirmiyor.
Hayır insanları tipine göre değerlendirmem. Yaratılış bu.
Fikrim sorulmadığı sürece kötü eleştiri yapmıyorum. Kimseyi kırmaya gerek yok
Kimsenin güzelliğini eleştirmek haddim değil bazı istisnai durumlar hariç
Beni eleştirmezler genelde.. kıskanıyorlar beni genelde özellikle kadınlar. Güzel olunca da kıskanırlar insanlar ne istiyo anlamış degılım
Asla yapmam böyle cahillik ve hadsizlik
Önce kendini eleştirsin
Beni eleştiriyorsa evet tabiki
Beni ilgilendirmez herkesin güzelliği kendine
Soruyorsa evet sormuyorsa bana ne?
Tabi ki bunlar hep benim haddime olan şeyler sjdj
hayır tabiki ne haddime
Asla. Güzellik görecelidir
Beni elestirirlerse elestiririm.
Hayır güzelse güzel
Eleştirmekten ziyade iltifat edenim ben
Hayır hiçbir zaman yapmam bunu
elektrıyı ne hıkmetse ben hep kendıme yapıyorum bu hastane benım psıkolojımı bozdu
Güzeli överiz
Çok hem de
Hayır eleştirmem
hayır
Güzele güzel diyorum sadece
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?