Kıyaslarsam o zaman benden çok güzel insanlar da var benim kendisinden çok güzel olduğum insanlar da var bulunduğum güzelliğin değerini anlayıp o şekilde yaşamam gerekir
O kadar umrumda değilki başkası, sadece güzellik olarak değil genel olarak ilgilenmiyorum insanların sahip olduğu şeylerle. Burnumdan rahatsızdım, ki başkaları o kadar göze batmadığını söylüyordu ama ben mutlu değildim ve yaptırdım. Bunu da gram saklama ihtiyacı hissetmiyorum, şu an oldukça memnunum halimden. Kusursuz değilim fakat kusurlarımla mutluyum.
Günde kaç kez yapıyorum bilmiyorum eskiden böyle değildim şimdi çok kiyasliyorum begenemiyorum kendimi ve bu durum çevremi de rahatsız etmeye başladı sürekli motive etmeye çalışıyorlar ama bana geçmiyo yine kusur buluyorum kendimde
Güzelliğimi kimseyle kıyaslamam da. Bir de şöyle müthiş huyum vardır nefes alsın yeterci değilim örneğin "tesettürlü, açık, kısa saç , uzun saç " kriterim her zaman vardır sana da tavsiye ederim ya da diğer tüm erkeklere