
bir yere gittiğinizde güzelliğinizi ortamdaki diğer kadınlarla kendinizi kıyaslar mısınız?

bir yere gittiğinizde güzelliğinizi ortamdaki diğer kadınlarla kendinizi kıyaslar mısınız?
Hayır.. kimseyi kendimle kiyaslamam buna gerek var mı herkesin herşeyi kendine özel. guzelligi duruşu karakteri daha bir sürü şey.. kıyaslayan kişiler de kıskançtir net.
Cevap
1Cevap
Hayır kendimi kimseyle kıyaslamam
Kendimi kimseyle kıyaslamam..
Hayır kıyaslamam.
kiyaslamam banane onlardan ben kendime bakıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar