Dünya genelinde Kadınlara kendilerini güzel bulup bulmadıkları sorulmuş, soruya “evet” cevabını verenlerin oranları yüksekten düşüğe doğru aşağıdaki gibi sıralanmış. Siz bu oranların güzelliğine katılıyor musunuz
Ülkelere göre kadınların kendini güzel bulma oranına katılıyor musunuz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Olabilir Türkiye de ki kızların bir çoğu kendini olduğundan güzel görüyor, benim gördüğüm kadarıyla.
Hindistan kadınları da kezo. Bence birinciliği sırplar hakediyor
İskandavlar tek atar hepsine
Doğru
Bu oranlar ayna karşısındaki güzellik değil, ona hissettirilen güzellik oranıdır bence.. 😄
Hissedilen; %50
Hissettirilen; %90'lar.. 😄
İran nerede yaa ben iranlı kadınları güzel buluyorum
Ya bence bu güzellik değil de işve cilve sıralaması gibi, Rusya ve Hindistan şaşırttı beni.
En çirkinler en çok kendini güzel zannediyor işte
Güzellik değil bana kalırsa egodur o 😂
Abazalar sagolsun her kıza sardığı için her kız kendini bir b. k sanıyor bu ülkede
Bu konuda bi tek Ruslar haklı sanırım
Özgüvenliler işte ne güzel dkdk
kendini beğenmiş insanlarla doluu dünya
En çok hindular birde Türklerde çıkmış kendini beğenenler
Katılıyorum :( Hint ablalar güzel oluyo :(
81 Rusya mutevazi biz aslnda😅
Türkiye 99 olması lazım
Bir gülesim geldi
Niye la
Türkiye %91 ya ondan
Olabilir
doğrudur
%31 kuzey kore
Ay ben hiç öyle olacağını dusnmezdim 🤭