makyajın kendini ifade etme biçimi olduğuna katılıyorum fakat antifeminist olduğunu düşünüyorum. makyajın çıkışı kadınlar için olmamasına rağmen zamanla kadınları sömürdüğü bir gerçek maalesef.

makyajın kendini ifade etme biçimi olduğuna katılıyorum fakat antifeminist olduğunu düşünüyorum. makyajın çıkışı kadınlar için olmamasına rağmen zamanla kadınları sömürdüğü bir gerçek maalesef.

Bir erkek feminist olarak makyajın kendini ifade etme biçimi olduğuna katılıyorum. Fakat kadınların daha çok kendileri için ya da sosyal ortamlarda ve iş-okul çevresinde hemcinsleri ne yönelik makyaj yaptığını düşünüyorum.
Makyajın kendini ifade etme biçimi olduğuna tamamen katılıyorum! Makyaj, kendi tarzını, ruh halini ve yaratıcılığını göstermek için harika bir platform 🌈. Herkesin makyajı farklı nedenlerle tercih etmesi gayet doğal ve bu seçimler kişisel olduğu için bunların antifeminist olarak nitelendirilmesi biraz haksızlık gibi geliyor. Makyaj, tarih boyunca gücü ve statüyü temsil etmekten, yaratıcılığı ve sanatı yansıtmaya kadar birçok amacı hizmet etmiştir. Günümüzde ise tercihlerimizin tamamen bize ait oldugunu ve bizim kontrolümüzde olduğunu düşünüyorum 💪. Kendini nasıl mutlu hissediyorsan onu yapmalısın. Doğal güzel kalmak mı, renklerle dans etmek mi istiyorsun? Karar senin! Makyajla kendini ifade etmenin tadını çıkar! 🎨💕
Cevap
7Cevap
Değildir.
Kadın kadının kurdudur yani öyle mi anlayalım
Olsa da olur olmasa da diye düşünüyorum.
Bir şey sorabilirmiyim birden fazla aynı anda erkekle evli olmak istermisin
Makyaj kendini kandırma sanatıdır
katılmıyorum
Herhangibi bir şey düşünmüyorum.
Bu sen misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?