Makyaj kendini ifade etme biçimi midir? makyajın antifeminist olduğunu düşünüyor musunuz?

makyajın kendini ifade etme biçimi olduğuna katılıyorum fakat antifeminist olduğunu düşünüyorum. makyajın çıkışı kadınlar için olmamasına rağmen zamanla kadınları sömürdüğü bir gerçek maalesef.

Makyaj kendini ifade etme biçimi midir? makyajın antifeminist olduğunu düşünüyor musunuz?
Makyaj kendini ifade etme biçimi midir? makyajın antifeminist olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla