Çirkin arkadaşımı "çok güzelsin" diye kandırıyordum?

Benim bir arkadaşım var. maalesef çirkin biri yani. Ama ben ona hep güzel olduğunu söylüyordum. Herkes onla dalga geçiyor. Ben mecbur yalan söyleyip onu sevindirmek istiyordum. Ama bu kız işi ciddiye falan aldı. Beni eleştirmeye başladı. Sevgilimi çok yakışıklı buluyor. Sana nasıl baktı buu falan diyor, benim ona verdiğim özgüvenle. Ben yokken aşırı ezik, ben varken kendini bir halt sanmaya başladı. Bu kızdan nasıl uzaklaşırım. İyice bana bağlandı. Sürekli sevgilimin kankalarına falan yavşıyor. Çocuklar bana mesaj atıyor. Şu tipsiz ucubeyi başımıza musallat etme diye. Ve ben de artık bu kızdan iğrendim. Nasıl kurtulurum

Çirkin arkadaşımı "çok güzelsin" diye kandırıyordum?
Cevapla