Arkadaşım, "erkek arkadaşım yakışıklı mı" diye sordu. "Çok çirkin" dedim diye arkadaşım küstü. Sizce nasıl davransam?

Yani bildiğiniz Recep İvedik oğlan. İyi diyecektim çarpılmaktan korktum. Çok çirkin dedim doğruları söyledim. Küsdü.
Arkadaşım, "erkek arkadaşım yakışıklı mı" diye sordu. "Çok çirkin" dedim diye arkadaşım küstü. Sizce nasıl davransam?
Cevapla