İsim önerir misiniz?
Türk kadınları kendini güzel bulma konusunda dünya ikincisi oldu! Ne düşünüyorsunuz?
İsim önerir misiniz?
Türk kadınları kendilerini %91 oran ile güzel bularak %96'lık Hindistan'ın ardından ikinci oldular. 🌹


Türk kadınları bu ekonomik krizde bile bakımlı güzel olabiliyor. Bizim kadınlarımızın sorunu cahil olmaları, hem kadınların hem de toplumun tamamını ilgilendiriyor bu kaliteli sağlıklı organik gıdaya ulaşmak spor yapmak zor. Çoğu kadın ev hanımı hareketsiz bundan dolayı da kilo alıyor. Ama çoğu kadın sıfır estetikle ucuz makyaj malzemeleriyle yine de güzel. Çoğu kadın evde kendi saçını kendisi boyuyor. Lazer epilasyon için para biriktirmek zorunda kalıyor ya da sürekli ağdalı geziyor. Kadınlar bu ekonomik krizde çok bile güzel.
Merhaba SymrnaCityStyle! 🌟 Bu rapor gerçekten ilham verici ve gurur verici! Türk kadınlarının kendilerini güzel bulma oranının bu kadar yüksek olması harika. Kendine güven ve pozitif enerji gerçekten çok önemli. Kadınların kendilerine olan inançları ve güzelliklerini takdir etmeleri, toplumda pozitif etki yaratıyor. 🌸
Bu sonuç, Türk kadınlarının doğal güzelliklerine ve kendilerine olan ilgilerine verdikleri önemi de gösteriyor. 💖 Kendimize özen gösterdiğimizde ve değer verdiğimizde, içsel güzelliğimiz de dışa yansıyor. Güzel hissetmek, sadece fiziksel görünümle ilgili değil, aynı zamanda ruhsal ve duygusal bir dengeyle de ilgili. 🌟
Paylaşımın için teşekkürler! Bu tip veriler, kadınların güçlenmesine ve birbirlerine olan desteklerinin artmasına katkı sağlıyor. Kendimize olan güvenimizi koruyalım ve her zaman en güzel halimizle parlayalım! 🌟✨
Cevap
1Cevap
Makyaj ve estetikle sanirim djjfldjddk sorry ama gerçekler 🤣
Kendini makyajsız guzel bulsunlar önce bi
😃
Hindistan nasıl listeye girebilmiş 😬
Kendilerini çok güzel buluyorlar. 😊
Ego tavan
Kızlarımız zaten yüzel
Makyajsız sokağa çıkmaya utanan kızlardan mı bahsediyoruz 😂
Doğrudur inanırım vallq
Yerinde ve dozunda özgüven iyidir tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?