
Çok iyiler. Modayla çok ilgililer. Trendleri anında takip edip uyguluyorlar. Samimi söylüyorum, dünyanın en iyi giyinen kadınları şu an bence Türk kadınları. Zamanla herkesi geçtiler.

O diyor diye değil de sen diyorsan doğrudur kuzum :-) bence de güzel giyiniyorlar tabiki balık etini aşmış toplu bayanların leopar desenli tayt giymelerini görmezden gelirsek :-)
Hahah :D
Teşekkürler canım :)
Ben Tülin'i çok beğeniyorum ama dediği şeye şunu eklemek istiyorum: çoğu Türk kadını güzel giyiniyor diyebilirim ama hepsi değil tabi.
Seninde dediğin gibi moda diye leopar taytla gezen ablaları teyzeleri unutmadı bu gözler :D
Aynen bitanem ya offf o ne öyle böööö geliyor insana, Ya Hu moda diye yakışmayan giyilmez yaaa
Valla kış günü eşofmanlarla sınava gittim :D
Bizim kızları görsen saç baş dağılmış :D
Sen de bendensin kuzu, sınav sabahı ben gözümü açamazken o boyaları nasıl sürünürlerdi hiç anlamazdım :-)
Evet normalde yüzünde makyaj eksik olmayan kızları gel şimdi gör :D
Yüzünü yıkayıp gelen var, nemlendiriciyi sürmekten üşenmişler.. Sen düşün artık okulun süslü kızları değiller :) Artık bitiyor okul süslenmek kimin umurunda ki ;)
Napsınlar tekders kalsa okul uzar Allah korusun, onlarda haklı fedakarlık lazım diploma için :-) iyi olmuş gerçek güzellikleri çıkar ortaya gitmeden
Mezuniyeti düşünemiyorum zaten
Şimdiden elbise bakıyorlar
Planlar yapıyorlar
:D :D
Sen de bak kuzum ufaktan, geç kalma bak o gecenin yıldızı sen olmalısın ona göre, gerçi sana çuval giysen yakışır tatlım
Deme öyle "efsunlu hatun" utandım.. (şımardı) ;)
Bende bakıyorum zaten, olmadı diktiririm :D
Doğru ama iltifat değildi, haberleşelim dur bende bakayım senin için :-)
Sade ama takılarla patlatacağın bir elbise çok elit olur kuzu
Aaa çok iyi olur sevinirim :)
bakıyoruz ablamla sana seçeneklerin fotoğraflarını gönderirim.
Biliyorsun biraz kararsızım.
Evet zaten sade istiyorum
hatta renk olarak siyah istiyorum
Oyyyş tam benim kafa
Ben kuzenin düğününde siyah elbise giyip kırmızı takılarla tamamladım iyi oldu
:) Sana seçeneklerin fotoğraflarını atarım, karasızlık başa bela olunca panik oluyorum.
Tamam tatlım elimden geldiği kadar yardım ederim kuzum
Sağol canım benim :)
Sende sağol bitanem
Eig için teşekkürler bitanem :-)
Ne demek canım :)
Tülin Şahin kibar bir kadın :) sormuşlar demek ki ne deseydi çok kötü giyiniyorlar diyeöezdi herhalde :))
@Minikpatiler sende ıddıalı gıyınırmısın takıp edermısın modayı
Tabi canım katılıyorum. Nerde ünlü bir marka 3-5 bin liraya elbise çıkarsın bizim sosyete pazarında 20 liradan başlıyo.
bencede öyle
Ne demek efenim :)
Cevap
20Cevap
Evet oyle bencede ama bunu pekte artı yön olarak gormuyorum cunku baska ulkedeki insanlar giyime bu kadar önem vermiyo giyimiyle cok elestirmiyo mesela insanlari ama biz bunu yapiyoruz giyimine gore bile kisiligini oturtuyoruz insana
hayır tabikide
ülkenin moda yarışmalarında bile tarz giyinen yok
Öyle değil ve sen geç kaldın bu soruyu sorarken 😊Dün biri günün sorusu yapmıştı.
Yapma ya :D
Dün bir saat falan kaldım burada derslerden dolayı bişeyden haberim olmuyor..
Tabi ömrüm ders çalışarak geçiyor..
:)
Sorunun linki var mı sende?
Bu kadinin her soyledigi sacmayken bu soylediginin sacma olusu beni yine sasirtmadi:(
evvettt dogru tahmın kezbanstil fransız kadınları sizleri takıp edıyor :) ne guldum gece gece
.
Bence tüm dünya kadınları bir birine çok benziyor.
.
Oyle ama abartanlar cok fazla bu arada tulin sahinin tarzini hic begenmiorm
@pnrbykra06 sende ıddıalımısın pekı?
@fitnesstrainer1990 kendi tarzimi kendm yorumlamam sacmaa olr :-)
@fitnesstrainer1990 burdanda sorabilirsiniz
@fitnesstrainer1990 en son mini sort giymistm ustune salaş bir tisort vardi sortun boyunda galiba
@fitnesstrainer1990 ben corap giymiorm genelde guveniyorum fizigime kot sort ve beyaz tisort oldugu icin ayakabiyida spor kullandm oda beyazdi buyuk bir kolye ustune bordo rujla patlattim goz makyaji hafif yaptm yeterli mi
@fitnesstrainer1990 cok asiri kisa değil
@pnrbykra06 son zamanlarda cıdden ama sneın bıle oha pınar deıdıgn en acıgın neydı pınar dugunde nısanda falan gydgn
Genelleyemeyiz. Çünkü sokakta gözlerimi kanatacak cinsten de tonlarca kadın var. Ama çok iyi giyinenler de mevcut. Bana kalırsa diğer her ülke gibiyiz.
Çok güzel bir kadın 😊
Yani katılmamak elde değil...
Ne bileyim modayı ve trendleri takip eden bir kadın
başarılı da buluyorum
yanezaketen söyledi, ya da gerçekten gözlemlerinden bahsetti
giyinmek farklı giyinmeyi bilmek farklı, yavaş yavaş bir bilinç oluşuyor, haklı bence
Dunya modasinsa soz sahibi olan taninmis bir manken onun bahsettigi kedim icin evet dogru
Marjinal seksi tesettürlü kızları kastediyor bence 😄😄
abi topu zevksiz bunlarin kiyafeti giyen modelinde onu begenen jurininde ta...
o da ne yapıpda gündem yaratmaya uğraşıyordu basardıda gıyınıen kadın gormemıs her halde su dünyada
Başkasınınkini görmeyen elindekini zümrüdü anka kuşu sanarmış
Paçoz giyiniyorum ben üzgünüm
Öyle bir boktan geri kalmıyorlar
tüline katılıyorum ki öyle.
değil tabiki de :D gözlükleri güzelmiş
sen daha mu ıddıalısın @msponçik
Bence de cok guzel gıyınıyolar
Güzel giyinen de var kötü giyinen de
Gidip benini aldırsa keşke
Yani bence oyle yabancılar saçma giyinmek ten yana
@esrcc sen pekı nasıl gıyınırsın ıddıalımısındır
Yalana bakar mısın :D
Türk kadını giyinmesini bilir
bu kadın cırkın ya neresi begenılıyo anlamıyrm
kendine baktırmayı iyi bilir dogru demiş :D
Hahahah me icmis bu kadın
Tülin haklı, dağılın :)
Kandırmış.
Haklı
Dogru demiş
Sanmam
evet
yav he he...
dğiller
Tülin kibar kadın.
evet
Bencede öyle☺
Varoşlukta evet
Bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar