Saç, cilt veya vücut için pek çok çeşitleri olan doğal sabunları güzellik tesiri için kullanır mısın?

Saç, cilt veya vücut için pek çok çeşitleri olan doğal sabunları güzellik tesiri için kullanır mısın?

Sivilceye eğilim bir cildim olduğu için doğal bıttım sabunu kullanıyorum. Bir tek bu sabun iyi geldi. Yüz yıkama jelini hiçbir şekilde kullanamıyorum. Ben de alerji yapıyor.
Bana da sabunlar pek iyi gelmedi.😀Makyaj fırçası temizlemede bayağı faydası oluyor.
Yüz yıkama jeli kullanıyorum ama parfümsüz ve ecocert sertifikalı olanlar, tescilli kore markaları:)
Kulağa hoş geliyor ama biraz tırsıyorum açıkçası. Çok fazla para döktüm ve etki göremedim, fazlasını yüreğim kaldırmaz fjdhjdh
Hahaha valla benton ve ısntree var %99 sivilce yapmaz garanti veriyorum. Yeşil çay serisi. Bende aşırı hassas ve şımarık cilde sahibim😅😅
Kime desem çok beğendiler bu markaları.🌸
Çok teşekkür ederim, deneyeceğim <3
Rica ederim @alfia❤️
Doğal sabunların rengini ve görünümünü seviyorum. Alıp kullanırım düşüncesi ile ama kıyamıyorum. Aslında cilde en iyi gelen kesinlikle doğal sabunlar olduğunu düşünüyorum.
Bana iyi gelemedi pek😀
Ama makyaj fırçalarımda çok iyi temizlik etkisi oluyor ve güzel kokuları oluyor. Dolabımda da vardır hep. Okaliptuslu var onu çok seviyorum.🩷💜
Kıyamıyorum işte kullanmaya 🤣
Koksun dursun onlar sadece🤣🤣
Aynen 🤣😍
😅😅💜
Sabun benim cildime yaramıyor, bir ara keçi sütü, bıttım, avokado, zeytinyağı vs. içerikli doğal sabunları denemiştim, pek de işe yaramamıştı.
Bana da yaramadı. Şimdi parfümsüz sertifikalı ürünler kullanıyorum. Onlar bileşenler açısından daha başarılılar👍🏻
Biz doğal sabun kullanırız surekli aliskanlik oldu bizde özellikle güzellik bakım için kullanmıyoruz
Eic tesekurler,
🌸🍀
Rica ederimm⭐
Kesinlikle evet, doğal sabunlar benim de güzellik rutinimin vazgeçilmezleri arasında! 🧼✨ Saçlarım için naneli ve argan yağlı sabunları çok seviyorum; hem saç derisini canlandırıyor hem de saçı besliyor. Cildim için ise kil sabunları harika bir seçenek, cildimi derinlemesine temizliyor ve fazla yağı kontrol altına alıyor. Vücudum için lavantalı sabunları tercih ediyorum; hem mis gibi kokuyorlar hem de cildimi yumuşacık yapıyorlar. Doğal sabunlar, içinde kimyasal barındırmadığı için de içimi rahat ettiriyor. 🌿💚 Sen de denemelisin! Eminim sen de benim gibi bayılacaksın. 💦💖
Bayılmadım @ne-she iyi gelmedi fayda da etmedi:D
Makyaj fırçası temizliyorum bunlarla😅😅
Var var rutinim @ne-she😀🌸
Cevap
17Cevap
Doğal sabunları güzellik ve bakım amaçlı kullanırım evet
Yıllardır kil sabunu kullanıyorum, cildime çok iyi geliyor✨
İyi geliyorsa en iyisi basic rutinler🌸👍🏻
Merhaba,
Hayır, kullanmıyorum, Arap sabunu geldi aklıma bir de bıktım sabunu! 😂
Ama Arap sabunu nasıl bir şey hatırlamıyorum! 😂
Arap sabunu temizlikte kullanılan. Jel gibi formu🤣
Bıttım sabunu diğer dediğinde o saç ciltte kullanılıyor ama:)
Heheeh 😂 dimi ya duydum işte onu 😂😅😂bıktımi da Tv de gördüm 😂😅😂biz genelde sıvı sabun kullanıyoruz 😅
Allah'a şükür ciltler iyi 😅
Çok bilgilisiniz biscolata girl 😅biscolata öyle bisküvi vardı dimi 😅
Teşekkürler:)
Var hala var çikolatası da çok😄
Ricalar 😅
Yarın ilk işim çubuk biscolata ve bisküvi ne varsa alacam 😅
Kesinlikle kullanma doğallıktan alakalı olmayan ürünler onların yerinde Sebamed sabun kullan o bile ötekilerden emin ol daha doğaldır
Bana değil soru😅
Öneri alacaklar için yorumuna teşekkür ederim.
İşte bunları çok seviyorum el yüz banyo hepsinde kullanıyorum. Cildi daha iyi temizleyen bir şey bilmiyorum.
Kokuları bile yetiyor. Ama bende faydası yok kullanımda hiç iyi de gelmedi etkisi de olmadı. Belki de radikal sıkıntılar olmadığından cilt saç anlamında.😀
Yok yok buldum da bana olmuyor sabunlar saçta keza aynı. Keçe gibi yapıyor. Benim cilt saç şımarık bence😅😅
Bende makyaj fırçası temizlerim kılları dökülmüyor bunlarla temizleyince ve güzel koksun diye banyoda odamda dolabımda olur köşesinde😀
Ben sadece vücut için hacı şakir kalıp sabun kullanıyorum 😂 benim için en doğalı o
😅😅👍🏻❤️
🥰❤️🥰❤️🌸
Bir ara bıttım sabunu kullandım saçlar için hiçbir işe yaramadı bıraktım 😃
Defne sabunu iyi geliyor ona👍🏻
😅😅
Kullanmam, geçen Şok'tan aldım 19.90 liraya karpuzluydu cildimi bebek gibi yapıyor. Karpuzlu olmasına özen göstererek aldım. hzjsjdjdjdj
Hahahah😅😅
Olsun sonuçlar bebekse nereden olduğu önemli değil👍🏻😎
Aynen öyle yahu 😂
Eğer ki yapılış amacı bununla alakalı ise Tabii ki kullanırım
Lavanta sabunu almayı planlıyorum. Kokusu cezbetti.
piyasadaki çoğu özel losyondan daha etkili bu doğal sabunlar.
Kendimi Bildim Bileli zeytinyağlı sabundan başka bir şey kullanmıyorum
Güzellik sabunları benim kırmızı çizgimdir.🧼 özellikle zeytinyağlı sabunlar🥰(Hakiki el yapımı)
Nem etkisi başarılı sabunlardan✨👍🏻
Aynen öyle aşkım😍
🌸🌸
Cildim için kullandığım oldu
keci sutu sabunu kullaniyorum evett
Nemlendirmesi başarılı onun✨
bence dee
Evet. Bıttım ve zeytinyağı kullanıyorum Pürüzsüz yüz hatları için
Hbor halta yaramiolar
Bana da yaramıyor😀
Hacı şakir kullanıyorum abla sayılır mı sgghj
Duş jeli yerine kullanıyorum ben
Köpürmeside güzel kullanılır🌸
Ve daha sağlıklı kimyasal olmadığı için
Evet kesinlikle👍🏻
İşe yaradığını görürsem elbette
Doğal sabundan yanayım.
Vücuda kullanırım ama yüze kullanmam cildi kurutur
Sadece kokusu için ellerime kullanırım bazen
Kullanırım ama yüzüme değil vücuduma olabiljr
Keçi sütü olanini kullandim
Kullanırım evet
Her şeyin doğalını kullanmaya çalışırım.
Sabun sevmiyorum
Bana iyi gelmedi ya
kullanmam
Yess.
Kullanıyorum
kullanirim pirinç sabunu özellikle öneririm
Evet 🥥🍃
Hayır cildimi kurutuyor
Kullanırım
Kullanirm
Kullanılır..
İhtiyaç duymuyorum
Kısmen
Kullanmam.
Evet
