AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Senin sokağa çıkman benim ruh sağlığım için tehdit.
Ne saçmalıyorsun
10/10'luk kızsın diyorum
10 TON
Senle uğraşamam
Git spor yap aq ben. 1.65 boyumla 5 kilo verdim.
Niye küfür ediyorsun düzgün yanitlasana
boş ver abla sen hemen spora falan başla bir de sevgili olabilir miyiz?
Spor salonundaki kilolu kıza yürümek 2008de bitcoin almak gibiymiş.
bende psikiyatri ilaclari yuzunden 60tan 90a ciktim tek bir arkadasim bile yok disari cikmaya utaniyorum gercekten hayatimda hic kendimi bu kadar kotu hissetmemistim
Utanma birbirimize destek olalım zayiflayalim
hic umudum kalmadi tum verdigim kilolari bikac gun icinde tekrar aliyorum:(
Bende aynı durumdayım inan ama bugün iyice düşündüm dedim ki kendime kızım Elif sen bu kiloları bir anda almadın bir anda da veremezsin sağlıklı beslenmeye geçmen gerekir bak az yemek demiyorum az yiyince birden saldırıyorsun çünkü o yüzden az az çok çok yemek gerek ama çiğneyip şunu unutma kafada bitiyor kafada kendine sağlıklı beslenmeyi benimsemelisin
ismimizde ayniymis:) tesekkur ederim umarim basaririz
İnşallah istersek başarırız bunu unutma 😊
Aşkım kilon yüzünden utanmak ne demek sal gitsin kimsenin güzellik standardına uymana gerek yok olduğun gibi ol sen kendini nasıl iyi hissediyorsan yani. İnsanlara hiç bakma bile onlar kim ki senin hakkında yorum hakkına sahip oluyorlar.
Kilo sadece bir rakamdır seni sen yapan kilon değil bu kadar anlam yükleme ha dersin ki böyle mutlu değilim daha sağlıklı daha fit olmak istiyorum o zaman bunun bir çaresi var zaten çözümü olan şeyler için moral bozmayı bırakın
Kilo = Utanmak (Alakasız Bir Konu)
Kilo Alınıp Verilen bir şey, Önemli Olan Karakter Karakterin Bozuksa Utan, Kilon Var Diye Utanma.
Çok teşekkür ederim
Rica ederim bebiş
Tabiki hayır. Evet sağlığın için kötü bir durum ama bunun için utanmak çok gereksiz sonuçta senin hayatın senin kilon. Utanilacak bir şey değil;)
boyun kısa ise evet utan ve bu sayede zayıflarsın inat edip
Öyle yapacağım boyum 168
çokta kısa değilsin ama ama görmekte fayda var bazen insan kilolu olsa bile boydan dolayı kilosunu göstermiyor
Düzgün konuş Utanılacak bir şey yok Her insanın zayıf olmak zorunda değil
Hangi psikolojik ilaçlar benim kilo almam gerek o yüzden soruyorum
@Benkimimmacaba sağlıklı kilo aldırıim mi sana
Reçetesiz kullandirmazlar ama ben yine de yazayım
Ripazol
Qulept
Olfrex
Anafranil
Abizol.
Bunları kullanıyorum
Sagol askm🎀💕
Utanmana gerek yok ama sağlığın için zayıflaman en iyisi olur.
Kesinlikle katılıyorum sağlık açısından kilo vermeli muhakkak
Bu arada senin kilon kaç?
Kilo önemsiz önemli olan merhametin ağırlığı tatlım :)
hayır ya ne alaka? ama sagligin icin, saglıklı bir omur ıcın vermelisin tabii ki kendın ıcın
Onlar utansın sen niye utanıyorsun nasıl mutluysan öyle kal
Hayır bu çok normal bir şey senin utanmana gerek yok seni yargılayanlar utansın. Kilo alınır verilir ama karakter asla. Dalga geçenler unutmasın gün gelir kendileride çok kilo alır o zaman görürüz.
Utanıyorsan kilo vermelisin ama kilolu olmak kötü bişey gibi hissettiriyor çevre
Utanacak ne var? Kendi sağlığın için kilo verebilirsin ama asla utanma ve kendinle barışık ol 🥰
Saçmalama utanacak bir durum yok kendinle barışık ol mutlu ol hiç bir şey için değmez hayat👍🏻
Hayir utanma, asil senin bunu dusujmeni saglayan kisiler utanmali
Utanacak bir durum yok ama sağlığın için kilo vermen lazım.
Nedense gülme krizine girdim 😂😃 zayıfla kız yeme fazla bir şey
önce sağlık takma gerisini kafana
Sağlık jcjn zayıflamam gerek zaten
Utanman gerekmez, kilo vermen gerekir
Bugün akşam yemek yememeye karar verdim 😐
Düzenli olarak akşam yemek yeme zaten. Zamanla zayıflatır bu durum seni. Fazla da yemek yemeği abartma
Tamam teşekkür ederim
Rica ediyorum. Şimdi gördüm güncellemeyi. Evet psikiyatri ilaçları baya kilo aldırır
Aldırdı bile ne yapacağımı şaşırdım
Ben bir ara 49kg'dan, 75kg'a kadar çıkmıştım. 60'a indim en son, sonra tekrar 70 oldum, şimdi 65 oldum. Hem fiziksel, hem de ruhen mahvediyor ilaçlar. Bir an önce iyileşmeye bak.
Haklısın teşekkür ederim
Rica ediyorum
Bende 155 boy 95 kg. Hormon ilaç tedavisi ve insülin direnci beni şişirdi sizi çok iyi anlıyorum.
Yerin dibine girmen gerekir
Ne kötü insanlarsınız ya
seni görmem lazım bayılırım
İnan bayılmazsin
ona ben karar vereytim
Neyden utanacaksın ki
Tipimden dolayı
Tamamda neden utanacaksın bu durumdan
Onlar utansın sen niye utanıyorsun
Ne güzel 90 kilo olmak
Utanma ama sağlığın icin kilo ver
utanması mühim değil de sağlık için vermelisin.
utanmak değil de sağlıklı değil
Bişi olmaz ya nasıl aldıysan verirsin
Acilen zayıflaman gerekiyor
Boyun uzunsa kurtarır fark edilmez bile
Tabii ki de hayır ya
43 kiloyum utanmam gerekir mi
Zayıflasan sadece sağlığın açısından iyi olur
Yoo niye utanasın kii
Utanma sağlığına zararı dokunmuyorsa utanma
Bence munkunse haolari birak ve spora odaklan
Hayır ilaçların yan etkisi
Neden utanıyorsunuz ya öyle şey mi olur...
Ne alaka be soru da kendine hakaret etmissin
Hirmonel bir sorun yoksa utanacak vir şey yok
Hayir utanacak bisey degul
Hayır utanılacak bir durum yok bunda
Utanılacak bir şey değil halledilir
Utanmak durumu çözmeyecekse hayır
Utanacak ne. Var ama kilo vermeye gayret et genede
Zayıf bir erkekle sevgili olmak ister misin birde boyun kaç?
Zayıflaman gerekir sekssss yapmak da zor böyle
Utanmak değil zayıflaman gerekli
zayıflarsın dünyanın sonu değil ya
utan tabi, boyun kaç 150 mi
168..
o zaman utanma kız verirsin
10 kg versen taş gibisin
Sen utanma seni şişmanlatan yemekler utansın 😂
Ah doğru
kilolu kızlar çok tatlı olur kolların parmakların tombişmi 😊
Öyle
parmaklarını yerim senin 😊
lütfen bu kiloda kal fazlası zarar
değil ama bazı şeyler kiloyla zor oluyor ya
Ne gibi şeyler
cinsellik
Utanma kanka diyet yap.
Yapamıyorum ilaçlar yüzüne 69 dan 90 oldum bile acı ama gerçek
Ben sans diyet listesi verdim. 87'den 85'e düştün. Dediklerimi yapsaydın 90 olmayacaktın. Seni anlıyorum gayet ama bir gün yaptın 2. gün yok.
Maalesef uyamadim özür dilerim seni de boş yere yordum ben kilolu halimi kabul edeceğim artık hayal oldu zayif olmak
Hayır hayal olmadı. Sen kendine güvenmiyorsun inanmiyorsun buna. Kafanda kuruyorsun sürekli. Her gün tartılıyorsun. Kilo almaktan kafayı yiyeceksin gece gündüz bunu düşünüyorsun. Zaten senin bu stresin sana 5.000 kalori olarak geri dönüyor.
Beni benden daha iyi tanımışsın valla aynen her gün tartılıyorum kötü sonucu görünce yeniden yemeğe saldiriorum bu böyle gidiyor kararlı olmam gerek ama nerde irademe sahip çıkamıyorum
Ama bunu kabullenmeyecegim diyetisyene gitmeyi düşünüyorum burada da bu soruyu artık pek sormayacagim odak noktami başka yere çekeceğim ayda bir tartilacagim sağol desteğin için bu arada 🫠
Valla seni o kadar iyi öğrendim ki. Attığın her soruyu görüyorum. Bazen sinirlenip yazmıyorum bile. Sen bir diyetisyene git tamam mi en kısa zamanda. Şu an kilon aman aman uçuk noktada değil toplanır. Diyetisyen dahiliye doktoru ve psikiyatri ile konuşup bu konuyu değerlendirirler. 100 kilo 120 kilo diye önüne geçemezsin. Kendi aklıns neşteri vur artık. Diyetisyene git bir an önce tamam mı
Seni seviyorum biliyorsun, ben baklava yedirerek öğrencime kilo verdirmiş biriyim. Dediklerimi uygulayamıyorsun, o yüzden bir doktora gidip ilaç işini halletmek lazım.
Bence de diyetisyen şart oldu teşekkür ederim zayiflarsam soruyu güncelleyeceğim
Her gün tartılmak yok. Haftada 1 tartılmak var. Diyet listeme uyuyorsun, açlık hissettiğinde 1-2 adet hurma yiyorsun yanında şekersiz Türk kahvesi veya filtre kahve ile birlikte. Ara öğütlerinde çiğ badem fındık fıstık yiyorsun. Tahıllı ekmeğe geçiyorsun, her yemek yanında protein tüketiyorsun. Bol sirkeli limonlu salata yiyorsun, orijinal tarçın bulabilirsen çubuk, onu suya koyup içine maydanoz ve salatalık ekleyip bekletip 3-4 günde 1 bardak içiyorsun. Haraketli yaşama geçiyorsun, 4 litre güne yayarak su içiyorsun. Anlaştık mi asker seni zayıflatacağım.
Ben sana İNANIYORUM yeter ki sen kendine İNAN!
Aralıklı oruç diyeti yapabilirsin.
Niye kendini dusuk görüyorsun ayıp degilmi
Senin için sorun yoksa kimseyi ilgilendirmez
dünyada tek senmisin de utancan