AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Güzel kızlar da kendini çoğu kez beğenmez kusurlarını görür
Sadece o konuda şanslı olurlar ama güzellik tek başına mutlu etmez. Değersiz hissediyorsa bir şey ifade etmez
her şey güzellik değil. Boşuna bahtı güzel olsun demiyorlar.
Abi şaka mısınız güzel olmayan insanın bu devirde bahtı güzel mi oluyor sanıyorsunuz çevremden kesinlikle gördüğüm yüzü güzel kızların kaderinin de daha güzel olduğu bir kere seviliyorlar değer görüyorlar el üstünde tutuluyorlar direkt sadece güzel oldukları için
Bahtımız güzel değil bazılarımızın. Ben hep güzel bir kızdım ergenliğimde bile tek bi sivilcem bile çıkmazdı erkeklerden ilgi görürdüm, hala öyle ama birsürü sağlık sorunum var mesela bu yaşımda. Hayatımda da ailemde de birsürü sorunum var güzel olmak herşeyi çözmüyo maalesef keşke güzel olmasaydımda kaderim güzel olsaydı sağlık ve ailen olmadıktan sonra her şey boş.
Çirkinlerin de aile ve sağlık sorunları var bir de çirkinler gerçekten bu durum çok çirkin xkenxkekxkdkkxemkxkr. Kendinizi kandırmayın artık güzel olmanız bir derdinizi eksiltiyor sadeve sizi hasta yapmıyor
Beğenilme kaygısı olmaz , özgüveni yüksektir. Ama dezavantaji gerçekten seçildiğinde emin olamaz. Hep fiziğim için mi seviliyorum. diyebilir..
O yönden şanslı bile olsa hayat başka yerden insanı sınıyor o yüzden önemli bir etken değil.
Yok ya çirkin insanlara bir tek çirkinlik verip başka yerden sınamıyor mu 😅. Şahsen ben ve kardeşim kardeşim güzel bir kız gerçekten 7/10 var. Ama ben de tam aksine çirkin bir kızım gerçekten 1/10 bile yokum belki. İkimiz de aunı ailede büyüdük. Babamız sorunlu gerçekten annemiz de öyle. Ama annem bana her zaman daha kötü davranmıştır mesela kardeşimi 1 kere dövdü sadece beni saçma sapan her şeyden dövüyordu.
Güzellikle alakası yok hiçbir şeyin mesele özgüven.
Aynen aynen sen kendi halinde bile takılırken insanlar sana gelip sen bkmuşsun gibi davransın çocukluğundan beri sen özgüvenli davran 😀
Bunun güzellikle değil karakterinle alakalı olabileceğini düşünmedin dimi? Birileri seni ezerken susup pusmanın tiple nasıl bir alakası var gerçekten merak ediyorum 🤔
Ben çok kibar ve saygılı bir insandım çocukken kimsenin kötülüğünü de istemedim. Ama insanlar gelip burnun şöyle suratın şöyle ya da çirkin olduğumu hissettirme ihtiyacı içimdeydiler demek ki onlara da cevap vermeden geçtim gittim.
Benzer olaylara bende maruz kaldım okul zamanı, çok güzel bir çocuktum da ama yine buna bende maruz kaldım çünkü sessiz sakin bir tiptim, çocuğun biri gözlerim iri diye hiç muhatabım bile değilken durduk yere sataşır sınıf ortasında benle alay ederdi, kızın biri saçımı kesti düşün ben ona bile karşılık vermedim😂 ha ona baksan çirkin bişeydi zilli ama cazgırdı aileleri öyle yetiştirmiş demekki😂 sınıftaki kızlarda onla takılırdı. Mesele gerçekten karakterde, çocukları sevmiyorum çünkü çok acımasızlar ve çocuk bile olsalar kötülükle besleniyor bazıları.
Yok ben güzel değildim valla
Güzel olana iyi çirkin olana kötü davranılmıyor yani tek mesele şerf. siz olmakta😂 onlar gibi it kopuk değilsen sevilmessin bu kadar basit
güzellik her şey değil ki illa bi yerden kısılıyor ben mesela güzel olcağıma sağlığım tam olsaydı diyorum dışardan derdim tasam yok gibi ama bir ton hastalığım var
Knk inan çirkin olanların çirkin olmasının yanında da bir ton derdi var 🤣. Ben de çirkindim yüz felci geçirdim mesela ama atlattım şükür ama hayattaki dertler bitmiyor güzellik çok güzel bir şey drama etmeyin artık cidden 🤣
Şimdikiler hep estetik güzeli 🤦🏻♂️ bana göre güzel değil ama güzel olduğunu düşünenler var
Bende de var estetik ama sana göre ona göre buna göre fark etmez dışarı çıktığında kötü gözükmek istememek herkesin hakkı. İnsnalar dış görünüşleri yüzünden evden bile çıkmak istemeyebilirler burnum yamukken bunu çok yaşadım biraz salın insanları ama kabul ederim de çirkindim xkdjxjejxjwjdjejd
Şimdi güzel oldun mu peki 🙂
Estetik neler yaptırdın
@Kaba-Sakal eskisi kadar kötü değilim ama kendimi güzel buluyorum dersem de yalan olur
@bellaumay şöyle estetik olarak sadece burun ameliyatı var. Ama şöyle de diş teli ve çene darlığı için sabit damaklık kullanmıştım 1 yıl kadar. Yoksa çene darlığı ameliyatı falan da oluyor yaşın geç kalınırsa ama olmadım şükür genişledi
Peki bakalım
Onlarda illaki kendinde bir kusur görür veya karakterinde zayıf bir noktası olur yani illaki sorun vardır
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır bence
Bakım bakım bakım nereye kadar Allah güzellik versin gerisi hallolur
Sende haklısın ne diyim ama güzellik ya da yakılıklılık göreceli bir kavram değilki, güzel olan güzeldir olmayan uğraşla bir yerlere getirebilir durumu😃
Aman knk ya getirse ne olacak ben çocuk isteyemiyorum şahsen çocuğum çirkin olunca eşine ailesine ne diyeceğim korkusuyla bir ömür çürüyecek napican yani. Kimse istemez çocuğu çirkin olsun.
Sende haklısın ee yakışıklı birini bulamadınmı 😃
Güz gülleri gibiyim
Hiç bahar yaşamadım
Ya sevmeyi bilmedim yıllarca
Ya sevince geç kaldım
Hiç güleceğim yoktu, zararın neresinden dönersen kardır😀
Kimisi de güzel olduğu için başına bir şey gelmesin diye hemen evlendirilir. Güzel olmak her zaman iyi değil.
hem zeki, hem guzel olmak, evet cok buyuk nimet. Cok sukurler Allahim Yarabbim.
😅
Yakisiklilik algisina uyan erkeklerde cok sansli
Valla simdi bir kac yorumu okudum ust damakdan bahsetmissin ayni seylere benzer seyler yasadigimiz icin yazmak istedim
Benimde cocukken yuzum begenilirdi hemde guluslerim guzeldi yuzum simetrikdi bir gun 9 yasinda okulda dusmem sonucu ust on disim kirilmisti baya bir mosmor oldu ust dudagim ve kirik bir dis bosluk olusturmus sekilde 3 yil boyunca oyle yasadim 12 yasina kadar 12 yasinda doktora getirdiler beni doktor ust damagin daralmis dedi ve bir sey takti ama simdiki genisletici gibi degil sonrada 2 tane disimi cektiler bi yandan bide alt on dislerden bunlardan sonrada tek taktilar kirilan dis yerine dis konulmasi gerekirken konulmadi damagim genisletilemdi ve dis cekildigi icin yillar icinde ust damagim cok daha dar olarak gelisti ve bu sebepten ne gulusum guzel oldu ne yuzum simetrik oldu beni anlayabilecek biri oldugunu dusundugum icin anlattim gercekten bazi seyler o kadar zor ve anlamsiz ki suanda cok daha baska olcakken o olay hayatimi tamamen degistirdi simdide agiz tarafim cok dar ve dislerim kotu halde yani her zaman sans lazim insana :(
Onlar da kendilerine dertlenecek başka sorunlar buluyorlar, merak etme.
Bence bu şöyle ;
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır bence
Asla guzellik kaygıları olmaz mı? Bu kisilerin butun esprisi guzellik oldugu icin ekstra takintilidirlar.
M. l olmasınlar okusunlar
Diyene bak.
Sen kendine bak asıl bunkar hayatın gerçekleri
Yaş maks 15.
21. Kimliğimi de atayım mı? Yanıldığın 2. Konu olması sana koyar ama
Kafa ergen kafasi. Büyü geçer diyemeyeceğim sığlık karakter meselesi galiba.
Ergen kafası mı 😂. Bu hayatın gerçeği. Ben güzel bir kız olmadım asla hatta çirkin de bir kızdım bu dıştaki insanları ilgilendirmemesi gerekirdi sizin zihninize göre bakarsak di mi ama hiç öyle olmadı insanlardan iğrenç davranışlara ve cümlelere mahruz kaldım. Hayat sizin boş zihninize göre işlemiyor
Valla insanlar sana saygi duymamakta hakli. Bu moronca görüşlerini onlarla da paylasiyorsan normal yani.
Valla kimseyle bir şey paylaşmadım. Ama insanların tutumları ve hayatın gerçekleri beni bu zihniyete getirdi. Sende de insanlık yok o belli
Bu kadar kafasizlik zor olmalı.
Kişi kendinden bilir işi
Yoo senden bahsediyorum.
Kişi kendinden bilir işi hayatım
He yrrram
Kimseye imrenmeyin. Güzel dediğiniz o kızların hayatı bir yerden sonra imtihanlarla dolu
Güzellik kaygısı olmayan bir canlıyla henüz karşılaşmadım.
Maalesef bazen çok şanssızlar. Hatta burada " Allah çirkin şansı versin" derler
Marilyn Monroe çok şanslı olduğu için mi intihar etti peki?
Çok güzel, hem de öyle böyle değil aşırı güzel bir kız var. Arkadaşım kendisi... Ama yaşamayı sevmiyor adeta.. Öyle mutsuz.. Sebebi de maddi sıkıntısı. Maddi olarak sıkıntı çekiyor..
Damaklıktan dolayı ağzından çıkan yaraların güzellikle alakası ne
O bi tedavi ne alaka güzel olan olmayan da yaptırıyor teli
Knk çenenin dar olması birçok soruna yok açıyor dişlerini bozuyor çenen dar olunca da tipini etkiliyor. Çenenin dar olması da burnunun yamuk olmasından kaynaklı olabiliyor benim burnum da yamuktu bunlar birleşince çirkindim epeu evet. Benim çok güzel arkadaşlarım vardı ve çene sorunları yoktu da bal gibi genelde çirkin insanların vardır
Çeneyle burnun alakası 👏🏻
Aynen kanka güzellerin her yeri güzel kusursuzlar hiçbir sorunları yok
Evet canım burundan nefes alamadığı için, ağzından sürekli nefes alır çene darlığı ve şekil bozulmasına sebebiyet verir bunu 2 tane diş hekiminden duydum tedavi olurken 🙂
www.okandis.com/dis-ve-cene-bozukluklarinizin-sebebi-nefes-alma-sekliniz-olabilir
iremkaradede.com/solunum-yolu-hastaliklari Buradada üst çenenin neden gelişmediği yazıyor burundan nefes almayınca
En azından güzellerin çirkinler gibi dış görünüşüyle yargılanma dışlanma beğenilmeme sorunları olmaz. Onları sevenler olur. En azından bir gün bir eşleri bir çocukları olur. Çocukları beni neden doğurdun anne demez
Her güzelin çocuğu güzel olsaydı kimse çirkin olmazdı
Güzel olur babası Habeş maymunu değilse
Ya gljdlfkf
Güzel kızların çok düsmani oluyor ama asdessgsfgzbw
Evet ama senin de şanslı oldugun konular onda yoktur
Evet bir sürü olumlu yanı var ama olumsuz yanlari da var
Güzellik vs göreceli ama dikkat çekiyor olmak da iyi değil
Güzel? Neye göre kime göre? Şans Neye göre Kime göre?
Takılma bnce yapay bi guzelliktense doğal cirkkinligi yegliyorum makyaj haric
Evet ama içi de güzel olacak ki anca öyle güzel olur benim için
Güzelliğe bakan biri olmadığım için aynı fikirde değilim
Olmaz tabi dogustan özgüvenli olurlar ama birazda kaprisli olurlar ben yermiyim yemem tabi
Şans göreceli bir kavramdır kime göre neye göre
Aynen öyle 😂 bizde o şans yok 😂
Bir de bulmuşlar bunuyorlar yok güzelim bahtı kötü yok çok derdi var bilmem ne çirkinin de var o dertlerin aynısından haberleri yok bir de ekstra çirkin olma derdi asla anlayamazlar
Sorma ya valla 🤦
…
Artık yaşamak bile istemiyorum. Güzel insanın hayata umudu da olur benim gibi çirkin doğmuş insanın ne eş ne çocuk ne de şu hayata tutunma hevesi kalıyor
O kadar da değil 🙄
Benim öyle senin değildir elbet
Boşuna takıntı yapıyorsun bu kadar da derine inme
Evet çirkin olabilirsin ama çekici olmak için sadece güzellik gerekmiyor, mesela bir bilim kadını sadece güzelliği olan bir kadına göre bence daha çekicidir. Ne demek istediğimi anladın, bu yüzden sürekli kendini geliştirebilirsin.
Dış görünüş önemli değil diyen kendini dağdan aşağı atsın
dış görünüş şansmı sorusu bulundugu bölge toplum aile vs vs gibi şartlara baglı olarak degerlendirilmeli dogrusu
Güzellik, yakışıklılık her zaman 1 önde olmanı sağlıyor maalesef
Bu dünya da dış güzelliğe ahirette ise iç güzelliğe önem verilir.
evet. doguştan güzel kızlar ve erkekle sanslı. ama paran varsa her güzelligi alıyorsun
Bakımlıysa, güzel bir tarzı (giyim, saç şekli, takılar ve hobileri) varsa ve diksiyonu iyiyse güzel/yakışıklıdan bir farkı olmaz bence
Çocuklar ne olacak
Onlarda aynı şekilde bakımlı ve tarz olsunlar bununla birlikte iyi bir eğitim olsa dışarıya iyi bir görünüm verirler diye düşünüyorum
Vermezler insanlar kıyafetiyle ağırlanır demişler insanların hep önde dışına önem veriyorlar
Evet olmaz makyaja da ihtiyacımız yoktur makyaja 5 dakikadan fazla zaman ayıran kızları özgüvensiz çirkin buluruz
Yok ya makyaj konusunda katılmıyorum makyaj yapmak ayrı bir sanat
Makyajsız dışarı çıkamayan kız çirkindir
Eskiden daha da çirkindim ama full makyajsız dışarı çıkıyordum ckenxkenxkne
Ee?
Güzel olmaktansa çirkin olmayı tercih ederim güzellik demek dış görünüş değildir güzellik içindedir içinde güzellik yoksa dışın ne kadar güzel olursa olsun 5 kuruş etmez
Şanslı olduğunu bilmesi için farkında olmalı insan😊
Fark ettirirler ya güzelse cidden
Önemli olan kendisinin farkında olması
onlarda da oluyor küçük yaşta bu yüzden intihara kalkışan model vardı
Onlar ailesinin öküzlüğü çocuğunu ne diye televizyonlara verirsin ki paragözlük
o keşfedilmeden önceymiş ama
Bizim güzellik merkezleri cilt bakımılari yapmaktan gtumuz acilmis vallahi ayrımcılık billahi çifte standart
Bende dogustan guzelim ama tanistigim her erkek bana cinsel olarak bakiyor o yuzden bazen guzel olmasaydim da sevilseydim diyorum
Melike şahinin. Firuze diye bir şarkıs var
Her şeyin bir bedeli var güzelliği nde
Çirkinliğin bedelini tatsınlar bir de :D
Çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır kimse dört dörtlük değil
Kimse dört dörtlük değil de ne bileyim bazı insanlara bakıyorum aşırı güzeller ama ben de aşırı çirkin olmuşum bazen arada uçurum farklar olabiliyor. Bakım konusunda sınırlar zorlanabilir elbet ama bu senin genetiğini değiştirmez ne bilim şans işi biraz da benim sağ çenem sol çenem eşit değildir mesela buna bağlı dişlerimin yarısı da yarısından küçük Allah askına buna ne bakımı yapayım
Aslında güzellik uzmanı tanıdıklarım var sana bilgi sağlayabiliriz
Her şeyin bir çaresi var
Yok ya ben çok emek verdim zaten. Diş teli taktım sabit damaklık taktım. Burun ameliyatı oldum kaşlarımı aldım fiziğim de ideal ama benim kalan sorunlarım da ameliyatlık şeyler hep çene diş asimetrisi falan daha fazla ameliyat olmak istemiyorum çok ağır ameliyatlar çene ameliyatları vidalı falan olduğum gibi ölürüm artık yeter
Evet, güzellik avantaj.
Evet şanslıyız şükürler olsun.
evet cabasiz guzel olanlar cok sansli
Mesela sen
Genetiği iyi olanlar şanslı evet
fazlasıyla şanslı
İnsanın bahtı güzel olsun önemli olan
Allah askına güzel insanın bahtı da güzel olur çirkin insanın bahtı da çirkin oluyor. Güzel bir kızsan bir kere okulundaki insanların davranışları bile fsrklı oluyor
Sen nasilsin acaba
Şöyle bir dezavantaj lari var canım oluyorlar genelde
Hiç öyle düşünme güzellik her şeyin ilacı değil kendimden biliyorum o kadar bahtsızım ki
Bu işin güzelliği çirkinlik işi yok ama kısalar çok şanslı oluyor
Alah öyle yaratmış bu çok güzel keşke bazılarının karekteride öyle olsa
Haline şükret kendini daha iyi hisediceksin pisikolojik rahatsızlar var kafayi yersin hiç değilse öyle bisey yok sukretmelisin
Şizofren değilim ama bende de okb hastalığı anksiyete var. İnsanların sana davranışları da bunu arttırıyor. Kendi halimde yaşadım aslında hep kimsenin etlisine sütlüsüne karışmadım ama insanlar gelip benim suratıma karışmaya çalışıyordu kendi Halime takılsam da