• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Doğuştan güzel kızlar çok şanslı değil mi? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1619
Yapay Zekaya Sor
Doğuştan güzel kızlar çok şanslı değil mi?
Cevapla
Çocuk Soruları Erkek Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
35 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

115

Cevap

96

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • bayannc
    bayannc Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel kızlar da kendini çoğu kez beğenmez kusurlarını görür

    2
    0 Yorumla
  • Nesliççe
    Nesliççe Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 379 cevap paylaştı.

    Sadece o konuda şanslı olurlar ama güzellik tek başına mutlu etmez. Değersiz hissediyorsa bir şey ifade etmez

    0
    0 Yorumla
  • Bir_yabancı_değil
    Bir_yabancı_değil Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    her şey güzellik değil. Boşuna bahtı güzel olsun demiyorlar.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Abi şaka mısınız güzel olmayan insanın bu devirde bahtı güzel mi oluyor sanıyorsunuz çevremden kesinlikle gördüğüm yüzü güzel kızların kaderinin de daha güzel olduğu bir kere seviliyorlar değer görüyorlar el üstünde tutuluyorlar direkt sadece güzel oldukları için

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bahtımız güzel değil bazılarımızın. Ben hep güzel bir kızdım ergenliğimde bile tek bi sivilcem bile çıkmazdı erkeklerden ilgi görürdüm, hala öyle ama birsürü sağlık sorunum var mesela bu yaşımda. Hayatımda da ailemde de birsürü sorunum var güzel olmak herşeyi çözmüyo maalesef keşke güzel olmasaydımda kaderim güzel olsaydı sağlık ve ailen olmadıktan sonra her şey boş.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çirkinlerin de aile ve sağlık sorunları var bir de çirkinler gerçekten bu durum çok çirkin xkenxkekxkdkkxemkxkr. Kendinizi kandırmayın artık güzel olmanız bir derdinizi eksiltiyor sadeve sizi hasta yapmıyor

      Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 758 cevap paylaştı.

    Beğenilme kaygısı olmaz , özgüveni yüksektir. Ama dezavantaji gerçekten seçildiğinde emin olamaz. Hep fiziğim için mi seviliyorum. diyebilir..

    0
    0 Yorumla
  • MrKuzey
    MrKuzey Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    O yönden şanslı bile olsa hayat başka yerden insanı sınıyor o yüzden önemli bir etken değil.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya çirkin insanlara bir tek çirkinlik verip başka yerden sınamıyor mu 😅. Şahsen ben ve kardeşim kardeşim güzel bir kız gerçekten 7/10 var. Ama ben de tam aksine çirkin bir kızım gerçekten 1/10 bile yokum belki. İkimiz de aunı ailede büyüdük. Babamız sorunlu gerçekten annemiz de öyle. Ama annem bana her zaman daha kötü davranmıştır mesela kardeşimi 1 kere dövdü sadece beni saçma sapan her şeyden dövüyordu.

      Yorumla
  • tortitotilla
    tortitotilla Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    Güzellikle alakası yok hiçbir şeyin mesele özgüven.

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aynen aynen sen kendi halinde bile takılırken insanlar sana gelip sen bkmuşsun gibi davransın çocukluğundan beri sen özgüvenli davran 😀

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Bunun güzellikle değil karakterinle alakalı olabileceğini düşünmedin dimi? Birileri seni ezerken susup pusmanın tiple nasıl bir alakası var gerçekten merak ediyorum 🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben çok kibar ve saygılı bir insandım çocukken kimsenin kötülüğünü de istemedim. Ama insanlar gelip burnun şöyle suratın şöyle ya da çirkin olduğumu hissettirme ihtiyacı içimdeydiler demek ki onlara da cevap vermeden geçtim gittim.

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Benzer olaylara bende maruz kaldım okul zamanı, çok güzel bir çocuktum da ama yine buna bende maruz kaldım çünkü sessiz sakin bir tiptim, çocuğun biri gözlerim iri diye hiç muhatabım bile değilken durduk yere sataşır sınıf ortasında benle alay ederdi, kızın biri saçımı kesti düşün ben ona bile karşılık vermedim😂 ha ona baksan çirkin bişeydi zilli ama cazgırdı aileleri öyle yetiştirmiş demekki😂 sınıftaki kızlarda onla takılırdı. Mesele gerçekten karakterde, çocukları sevmiyorum çünkü çok acımasızlar ve çocuk bile olsalar kötülükle besleniyor bazıları.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ben güzel değildim valla

      Yorumla
    • tortitotilla
      tortitotilla
      +1 yıl

      Güzel olana iyi çirkin olana kötü davranılmıyor yani tek mesele şerf. siz olmakta😂 onlar gibi it kopuk değilsen sevilmessin bu kadar basit

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    güzellik her şey değil ki illa bi yerden kısılıyor ben mesela güzel olcağıma sağlığım tam olsaydı diyorum dışardan derdim tasam yok gibi ama bir ton hastalığım var

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Knk inan çirkin olanların çirkin olmasının yanında da bir ton derdi var 🤣. Ben de çirkindim yüz felci geçirdim mesela ama atlattım şükür ama hayattaki dertler bitmiyor güzellik çok güzel bir şey drama etmeyin artık cidden 🤣

      Yorumla
  • Kaba-Sakal
    Kaba-Sakal Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 98%
    +1 yıl

    Şimdikiler hep estetik güzeli 🤦🏻‍♂️ bana göre güzel değil ama güzel olduğunu düşünenler var

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende de var estetik ama sana göre ona göre buna göre fark etmez dışarı çıktığında kötü gözükmek istememek herkesin hakkı. İnsnalar dış görünüşleri yüzünden evden bile çıkmak istemeyebilirler burnum yamukken bunu çok yaşadım biraz salın insanları ama kabul ederim de çirkindim xkdjxjejxjwjdjejd

      Yorumla
    • Kaba-Sakal
      Kaba-Sakal
      +1 yıl

      Şimdi güzel oldun mu peki 🙂

      Yorumla
    • bellaumay
      bellaumay
      +1 yıl

      Estetik neler yaptırdın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @Kaba-Sakal eskisi kadar kötü değilim ama kendimi güzel buluyorum dersem de yalan olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      @bellaumay şöyle estetik olarak sadece burun ameliyatı var. Ama şöyle de diş teli ve çene darlığı için sabit damaklık kullanmıştım 1 yıl kadar. Yoksa çene darlığı ameliyatı falan da oluyor yaşın geç kalınırsa ama olmadım şükür genişledi

      Yorumla
    • Kaba-Sakal
      Kaba-Sakal
      +1 yıl

      Peki bakalım

      Yorumla
  • bendehiçbilmiyorum
    bendehiçbilmiyorum Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 96%
    +1 yıl

    Onlarda illaki kendinde bir kusur görür veya karakterinde zayıf bir noktası olur yani illaki sorun vardır

    0
    0 Yorumla
  • ESKİ_BİR_YARGIÇ
    ESKİ_BİR_YARGIÇ Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır bence

    0
    6 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakım bakım bakım nereye kadar Allah güzellik versin gerisi hallolur

      Yorumla
    • ESKİ_BİR_YARGIÇ
      ESKİ_BİR_YARGIÇ
      +1 yıl

      Sende haklısın ne diyim ama güzellik ya da yakılıklılık göreceli bir kavram değilki, güzel olan güzeldir olmayan uğraşla bir yerlere getirebilir durumu😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aman knk ya getirse ne olacak ben çocuk isteyemiyorum şahsen çocuğum çirkin olunca eşine ailesine ne diyeceğim korkusuyla bir ömür çürüyecek napican yani. Kimse istemez çocuğu çirkin olsun.

      Yorumla
    • ESKİ_BİR_YARGIÇ
      ESKİ_BİR_YARGIÇ
      +1 yıl

      Sende haklısın ee yakışıklı birini bulamadınmı 😃

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güz gülleri gibiyim
      Hiç bahar yaşamadım
      Ya sevmeyi bilmedim yıllarca
      Ya sevince geç kaldım

      Yorumla
    • ESKİ_BİR_YARGIÇ
      ESKİ_BİR_YARGIÇ
      +1 yıl

      Hiç güleceğim yoktu, zararın neresinden dönersen kardır😀

      Yorumla
  • mayisgly
    mayisgly Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 98%
    +1 yıl

    Kimisi de güzel olduğu için başına bir şey gelmesin diye hemen evlendirilir. Güzel olmak her zaman iyi değil.

    0
    0 Yorumla
  • ShrekinS2
    ShrekinS2 Takip Et
    Yoda Yaş: 112 , eic 100%
    +1 yıl

    hem zeki, hem guzel olmak, evet cok buyuk nimet. Cok sukurler Allahim Yarabbim.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      😅

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Yakisiklilik algisina uyan erkeklerde cok sansli

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla simdi bir kac yorumu okudum ust damakdan bahsetmissin ayni seylere benzer seyler yasadigimiz icin yazmak istedim
      Benimde cocukken yuzum begenilirdi hemde guluslerim guzeldi yuzum simetrikdi bir gun 9 yasinda okulda dusmem sonucu ust on disim kirilmisti baya bir mosmor oldu ust dudagim ve kirik bir dis bosluk olusturmus sekilde 3 yil boyunca oyle yasadim 12 yasina kadar 12 yasinda doktora getirdiler beni doktor ust damagin daralmis dedi ve bir sey takti ama simdiki genisletici gibi degil sonrada 2 tane disimi cektiler bi yandan bide alt on dislerden bunlardan sonrada tek taktilar kirilan dis yerine dis konulmasi gerekirken konulmadi damagim genisletilemdi ve dis cekildigi icin yillar icinde ust damagim cok daha dar olarak gelisti ve bu sebepten ne gulusum guzel oldu ne yuzum simetrik oldu beni anlayabilecek biri oldugunu dusundugum icin anlattim gercekten bazi seyler o kadar zor ve anlamsiz ki suanda cok daha baska olcakken o olay hayatimi tamamen degistirdi simdide agiz tarafim cok dar ve dislerim kotu halde yani her zaman sans lazim insana :(

  • 000000007
    000000007 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 97%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı.

    Onlar da kendilerine dertlenecek başka sorunlar buluyorlar, merak etme.

    1
    0 Yorumla
  • Tuğberk_Bey
    Tuğberk_Bey Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 48%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 559 cevap paylaştı.

    Bence bu şöyle ;

    Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır bence

    1
    0 Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Asla guzellik kaygıları olmaz mı? Bu kisilerin butun esprisi guzellik oldugu icin ekstra takintilidirlar.

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      M. l olmasınlar okusunlar

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Diyene bak.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sen kendine bak asıl bunkar hayatın gerçekleri

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Yaş maks 15.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      21. Kimliğimi de atayım mı? Yanıldığın 2. Konu olması sana koyar ama

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Kafa ergen kafasi. Büyü geçer diyemeyeceğim sığlık karakter meselesi galiba.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ergen kafası mı 😂. Bu hayatın gerçeği. Ben güzel bir kız olmadım asla hatta çirkin de bir kızdım bu dıştaki insanları ilgilendirmemesi gerekirdi sizin zihninize göre bakarsak di mi ama hiç öyle olmadı insanlardan iğrenç davranışlara ve cümlelere mahruz kaldım. Hayat sizin boş zihninize göre işlemiyor

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Valla insanlar sana saygi duymamakta hakli. Bu moronca görüşlerini onlarla da paylasiyorsan normal yani.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Valla kimseyle bir şey paylaşmadım. Ama insanların tutumları ve hayatın gerçekleri beni bu zihniyete getirdi. Sende de insanlık yok o belli

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Bu kadar kafasizlik zor olmalı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kişi kendinden bilir işi

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      Yoo senden bahsediyorum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kişi kendinden bilir işi hayatım

      Yorumla
    • AltınYaprakS
      AltınYaprakS
      +1 yıl

      He yrrram

      Yorumla
  • Fukibaba
    Fukibaba Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 91%
    +1 yıl

    Kimseye imrenmeyin. Güzel dediğiniz o kızların hayatı bir yerden sonra imtihanlarla dolu

    0
    0 Yorumla
  • sumeyyeklc
    sumeyyeklc Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzellik kaygısı olmayan bir canlıyla henüz karşılaşmadım.

    0
    0 Yorumla
  • Yaban00
    Yaban00 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Maalesef bazen çok şanssızlar. Hatta burada " Allah çirkin şansı versin" derler

    0
    0 Yorumla
  • kurumeyvecanavarı
    kurumeyvecanavarı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 375 cevap paylaştı.

    Marilyn Monroe çok şanslı olduğu için mi intihar etti peki?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çok güzel, hem de öyle böyle değil aşırı güzel bir kız var. Arkadaşım kendisi... Ama yaşamayı sevmiyor adeta.. Öyle mutsuz.. Sebebi de maddi sıkıntısı. Maddi olarak sıkıntı çekiyor..

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Damaklıktan dolayı ağzından çıkan yaraların güzellikle alakası ne
    O bi tedavi ne alaka güzel olan olmayan da yaptırıyor teli

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Knk çenenin dar olması birçok soruna yok açıyor dişlerini bozuyor çenen dar olunca da tipini etkiliyor. Çenenin dar olması da burnunun yamuk olmasından kaynaklı olabiliyor benim burnum da yamuktu bunlar birleşince çirkindim epeu evet. Benim çok güzel arkadaşlarım vardı ve çene sorunları yoktu da bal gibi genelde çirkin insanların vardır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çeneyle burnun alakası 👏🏻
      Aynen kanka güzellerin her yeri güzel kusursuzlar hiçbir sorunları yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet canım burundan nefes alamadığı için, ağzından sürekli nefes alır çene darlığı ve şekil bozulmasına sebebiyet verir bunu 2 tane diş hekiminden duydum tedavi olurken 🙂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      www.okandis.com/dis-ve-cene-bozukluklarinizin-sebebi-nefes-alma-sekliniz-olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      iremkaradede.com/solunum-yolu-hastaliklari Buradada üst çenenin neden gelişmediği yazıyor burundan nefes almayınca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      En azından güzellerin çirkinler gibi dış görünüşüyle yargılanma dışlanma beğenilmeme sorunları olmaz. Onları sevenler olur. En azından bir gün bir eşleri bir çocukları olur. Çocukları beni neden doğurdun anne demez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Her güzelin çocuğu güzel olsaydı kimse çirkin olmazdı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Güzel olur babası Habeş maymunu değilse

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya gljdlfkf

      Yorumla
  • seydayagmr924
    seydayagmr924 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzel kızların çok düsmani oluyor ama asdessgsfgzbw

    0
    0 Yorumla
  • Wínchєnzσ
    Wínchєnzσ Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Evet ama senin de şanslı oldugun konular onda yoktur

    0
    0 Yorumla
  • Melezbirkız
    Melezbirkız Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Evet bir sürü olumlu yanı var ama olumsuz yanlari da var

    0
    0 Yorumla
  • allainy
    allainy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Güzellik vs göreceli ama dikkat çekiyor olmak da iyi değil

    0
    0 Yorumla
  • ProducerT
    ProducerT Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzel? Neye göre kime göre? Şans Neye göre Kime göre?

    0
    0 Yorumla
  • tomsuzjeri
    tomsuzjeri Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 30%
    +1 yıl

    Takılma bnce yapay bi guzelliktense doğal cirkkinligi yegliyorum makyaj haric

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Evet ama içi de güzel olacak ki anca öyle güzel olur benim için

    0
    0 Yorumla
  • HakanUmraniye34
    HakanUmraniye34 Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 89%
    +1 yıl

    Güzelliğe bakan biri olmadığım için aynı fikirde değilim

    0
    0 Yorumla
  • Debürün
    Debürün Takip Et
    Guru Yaş: 107 , eic 94%
    +1 yıl

    Olmaz tabi dogustan özgüvenli olurlar ama birazda kaprisli olurlar ben yermiyim yemem tabi

    0
    0 Yorumla
  • fckbdy42
    fckbdy42 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34 , eic 86%
    +1 yıl

    Şans göreceli bir kavramdır kime göre neye göre

    0
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Aynen öyle 😂 bizde o şans yok 😂

    1
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bir de bulmuşlar bunuyorlar yok güzelim bahtı kötü yok çok derdi var bilmem ne çirkinin de var o dertlerin aynısından haberleri yok bir de ekstra çirkin olma derdi asla anlayamazlar

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Sorma ya valla 🤦

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      …

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Artık yaşamak bile istemiyorum. Güzel insanın hayata umudu da olur benim gibi çirkin doğmuş insanın ne eş ne çocuk ne de şu hayata tutunma hevesi kalıyor

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      O kadar da değil 🙄

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Benim öyle senin değildir elbet

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Boşuna takıntı yapıyorsun bu kadar da derine inme

      Yorumla
  • Drochtopuss
    Drochtopuss Takip Et
    Xper 3 Yaş: 42
    +1 yıl

    Evet çirkin olabilirsin ama çekici olmak için sadece güzellik gerekmiyor, mesela bir bilim kadını sadece güzelliği olan bir kadına göre bence daha çekicidir. Ne demek istediğimi anladın, bu yüzden sürekli kendini geliştirebilirsin.

    1
    0 Yorumla
  • Makkari
    Makkari Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Dış görünüş önemli değil diyen kendini dağdan aşağı atsın

    2
    0 Yorumla
  • ErotikAdam
    ErotikAdam Takip Et
    Guru Yaş: 36
    +1 yıl

    dış görünüş şansmı sorusu bulundugu bölge toplum aile vs vs gibi şartlara baglı olarak degerlendirilmeli dogrusu

    0
    0 Yorumla
  • Eto_demerzel
    Eto_demerzel Takip Et
    Xper 4 Yaş: 42
    +1 yıl

    Güzellik, yakışıklılık her zaman 1 önde olmanı sağlıyor maalesef

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bu dünya da dış güzelliğe ahirette ise iç güzelliğe önem verilir.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    evet. doguştan güzel kızlar ve erkekle sanslı. ama paran varsa her güzelligi alıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Emoalkon
    Emoalkon Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Bakımlıysa, güzel bir tarzı (giyim, saç şekli, takılar ve hobileri) varsa ve diksiyonu iyiyse güzel/yakışıklıdan bir farkı olmaz bence

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çocuklar ne olacak

      Yorumla
    • Emoalkon
      Emoalkon
      +1 yıl

      Onlarda aynı şekilde bakımlı ve tarz olsunlar bununla birlikte iyi bir eğitim olsa dışarıya iyi bir görünüm verirler diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Vermezler insanlar kıyafetiyle ağırlanır demişler insanların hep önde dışına önem veriyorlar

      Yorumla
  • mizgiinsahmaran
    mizgiinsahmaran Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Evet olmaz makyaja da ihtiyacımız yoktur makyaja 5 dakikadan fazla zaman ayıran kızları özgüvensiz çirkin buluruz

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya makyaj konusunda katılmıyorum makyaj yapmak ayrı bir sanat

      Yorumla
    • mizgiinsahmaran
      mizgiinsahmaran
      +1 yıl

      Makyajsız dışarı çıkamayan kız çirkindir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Eskiden daha da çirkindim ama full makyajsız dışarı çıkıyordum ckenxkenxkne

      Yorumla
    • mizgiinsahmaran
      mizgiinsahmaran
      +1 yıl

      Ee?

      Yorumla
  • Mehmetcan6516
    Mehmetcan6516 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Güzel olmaktansa çirkin olmayı tercih ederim güzellik demek dış görünüş değildir güzellik içindedir içinde güzellik yoksa dışın ne kadar güzel olursa olsun 5 kuruş etmez

    0
    0 Yorumla
  • Kleopatra1981
    Kleopatra1981 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 44
    +1 yıl

    Şanslı olduğunu bilmesi için farkında olmalı insan😊

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Fark ettirirler ya güzelse cidden

      Yorumla
    • Kleopatra1981
      Kleopatra1981
      +1 yıl

      Önemli olan kendisinin farkında olması

      Yorumla
  • İstilacııTürİnsan
    İstilacııTürİnsan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    +1 yıl

    onlarda da oluyor küçük yaşta bu yüzden intihara kalkışan model vardı

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Onlar ailesinin öküzlüğü çocuğunu ne diye televizyonlara verirsin ki paragözlük

      Yorumla
    • İstilacııTürİnsan
      İstilacııTürİnsan
      +1 yıl

      o keşfedilmeden önceymiş ama

      Yorumla
  • asyatemmuz
    asyatemmuz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 21
    +1 yıl

    Bizim güzellik merkezleri cilt bakımılari yapmaktan gtumuz acilmis vallahi ayrımcılık billahi çifte standart

    0
    0 Yorumla
  • Jenny_jocn
    Jenny_jocn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bende dogustan guzelim ama tanistigim her erkek bana cinsel olarak bakiyor o yuzden bazen guzel olmasaydim da sevilseydim diyorum

    0
    0 Yorumla
  • Zübeyir200
    Zübeyir200 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 20
    +1 yıl

    Melike şahinin. Firuze diye bir şarkıs var
    Her şeyin bir bedeli var güzelliği nde

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çirkinliğin bedelini tatsınlar bir de :D

      Yorumla
  • Yakupersz
    Yakupersz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Çirkin kız yoktur bakımsız kız vardır kimse dört dörtlük değil

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kimse dört dörtlük değil de ne bileyim bazı insanlara bakıyorum aşırı güzeller ama ben de aşırı çirkin olmuşum bazen arada uçurum farklar olabiliyor. Bakım konusunda sınırlar zorlanabilir elbet ama bu senin genetiğini değiştirmez ne bilim şans işi biraz da benim sağ çenem sol çenem eşit değildir mesela buna bağlı dişlerimin yarısı da yarısından küçük Allah askına buna ne bakımı yapayım

      Yorumla
    • Yakupersz
      Yakupersz
      +1 yıl

      Aslında güzellik uzmanı tanıdıklarım var sana bilgi sağlayabiliriz

      Yorumla
    • Yakupersz
      Yakupersz
      +1 yıl

      Her şeyin bir çaresi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yok ya ben çok emek verdim zaten. Diş teli taktım sabit damaklık taktım. Burun ameliyatı oldum kaşlarımı aldım fiziğim de ideal ama benim kalan sorunlarım da ameliyatlık şeyler hep çene diş asimetrisi falan daha fazla ameliyat olmak istemiyorum çok ağır ameliyatlar çene ameliyatları vidalı falan olduğum gibi ölürüm artık yeter

      Yorumla
  • beautifulandstrange
    beautifulandstrange Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 346 cevap paylaştı.

    Evet, güzellik avantaj.

    1
    0 Yorumla
  • Wineandorange
    Wineandorange Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Evet şanslıyız şükürler olsun.

    1
    0 Yorumla
  • eyşantezcanatay
    eyşantezcanatay Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 51%
    +1 yıl

    evet cabasiz guzel olanlar cok sansli

    1
    1 Yorumla
    • Smh1608
      Smh1608
      +1 yıl

      Mesela sen

      Yorumla
  • helene1
    helene1 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Genetiği iyi olanlar şanslı evet

    1
    0 Yorumla
  • iceman20
    iceman20 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 67%
    +1 yıl

    fazlasıyla şanslı

    1
    0 Yorumla
  • mavikelebeks
    mavikelebeks Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    İnsanın bahtı güzel olsun önemli olan

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah askına güzel insanın bahtı da güzel olur çirkin insanın bahtı da çirkin oluyor. Güzel bir kızsan bir kere okulundaki insanların davranışları bile fsrklı oluyor

      Yorumla
    • Gençmasör69
      Gençmasör69
      +1 yıl

      Sen nasilsin acaba

      Yorumla
  • Armata-14
    Armata-14 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 28
    +1 yıl

    Şöyle bir dezavantaj lari var canım oluyorlar genelde

    0
    0 Yorumla
  • user8219
    user8219 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Hiç öyle düşünme güzellik her şeyin ilacı değil kendimden biliyorum o kadar bahtsızım ki

    0
    0 Yorumla
  • pamukşekerlikahve
    pamukşekerlikahve Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    +1 yıl

    Bu işin güzelliği çirkinlik işi yok ama kısalar çok şanslı oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Cvsn73
    Cvsn73 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Alah öyle yaratmış bu çok güzel keşke bazılarının karekteride öyle olsa

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Haline şükret kendini daha iyi hisediceksin pisikolojik rahatsızlar var kafayi yersin hiç değilse öyle bisey yok sukretmelisin

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Şizofren değilim ama bende de okb hastalığı anksiyete var. İnsanların sana davranışları da bunu arttırıyor. Kendi halimde yaşadım aslında hep kimsenin etlisine sütlüsüne karışmadım ama insanlar gelip benim suratıma karışmaya çalışıyordu kendi Halime takılsam da

      Yorumla
  • Devamını Gör (91)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Doğuştan güzel kızlar çok şanslı değil mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Doğuştan güzel kızlar çok şanslı olduklarını dusunuyorum? 9 cevap verildi
Güzel kızlar çok şanslı değil mi? 9 cevap verildi
Güzel kızlar çok şanslı değil mi? 12 cevap verildi
Güzel kızlar çok şanslı değil mi sizce de? 7 cevap verildi
Kapalı kızlar çok şanslı değil mi? 20 cevap verildi
Kızlar ne kadar şanslı değil mi? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Manzaraya karşı favori içeceğiniz hangisi?
  • Konuşmayı seviyor musun?
  • Aşka ayrılık zor mu?
  • Doktoru dinler misin?
  • Civic Fd6 nin iç tasarımı nasıl sizce?
  • Ulaşınca heyecanını kaybettiğiniz bir şey oldu mu?
  • Erkekler de zengin sevgili hayali kurar mı?
  • Bu eller sadece soru sormuyor 😃?
  • Yıllardır erken uyuyamıyorum, uyku düzenimi kalıcı olarak nasıl düzeltebilirim?
  • Marjinal bir tarzınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨