AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Allah baht güzelliği versin
Güzelsen o da gelir er geç
yok ya gelmeyince gelmiyor
Tabi knk çok zor olmalı Allah korusun çocukların çirkin olur falan anne beni neden doğurdun bu tipinle der
sen duymadin mi hic Allah cirkin bahti versin derler
Duydum ama şahsen çirkin bir kız olarak da yaşadım. Çirkinliğin gerçekten bu hayatta 1 tane bile katkısı yok kaderini de çok olumsuz etkiliyor. İnsanların davranışları olsun vs. Kendi babam bile çirkin bulur beni mesela sen gerçek çirkin görmemişsin
Bencede şanslılar
Geçmiş olsun şunuda söylemek lazım ki güzellik bi yere kadar. Bizim dershanede bi kız vardı harbi güzel ama yalnızdı bende diyorum bunun niye hiç arkadaşı yok. Neyse bununla arkadaş olduk sonra herkes banada garip davranmaya başladı arada 3-4 ay geçince neden bu kızla kimsenin arkadaş olmadığını deneyerek anlamış oldum gerçekten erkek olsam katlanamazdım ne kadar güzel olursa olsun. Tabiki dış görünüş önemsizde diyemeyiz bu da bi gerçek
Teşekkür ederim evet her şeyin aşırısı zarar lafı doğru. Ya zaten ben de bir istisnayım gerçekten lisede ortaokulda vs kendim gibi bir insan görmedim ama olabiliyor gerçekten asimetrik çok fazla estetik kusur bazı insanlarda. Benim de onun nasıl karakteri aşırıysa asimetrim aşırı işte birisi olmayınca diğeri de eksik kalıyor olduğu kadar artık
Bence zeki kendini geliştirmiş komik insanlarda çekici
Haklısın elbet onlar da etki eder
Güzellik gelip geçici.
Ama çirkinlik kalıcı Tanrı gibi. Böyle bir söz vardı güzel olarak doğarsan güzel olarak yaşarsın çirkin yaşlanır ölürsün. Çirkinlik öyle mi çirkin doğarsın çirkin Yaşar çirkin olarak ölürsün
Hayır lütfen öyle düşünme.
Düşünsen de düşünmesen de gerçek bu milletin arkasından ne güzel kızmış derlerken senin suratına neler derler
Her insanın kusuru var güzelliktense bakım daha önemli hem yaşın kaç ki?
21 bazen kusurların o kadar çok oluyor ki insanlar seni insan yerine bile koymuyor bunu yaşadım
Yaşıtız🙂 ya takma kafana belki yavaş yavaş serpileceksin şahsen dış görünüşü asla umursayamıyorum sağlıklı ve bakımlı her insan güzel bence
Çok bakım yaptım zaten ameliyat bile oldum serpilsen bile insanların sana hissettirdikleri hep bir çuval gibi sırtından geliyor. Ameliyatla şunla bunla güzel olsan bile genetiğin neyse osun bu yüzden çocuk da istemiyorum bir laf vardır katranı kaynatsan olur me şeker cinsini sktiğim cinsine çeker
Ne hakla bi insanı bu kadar üzebiliyorlar anlam veremiyorum, özlden konuşmak ister misin sakıncası yoksa
Yok teşekkür ederim boşuna ağzı olan konuşur dememişler
Peki (niyetim sadece dertleşmekti) rica ederim mutlu olursun inşallah
Siz de inşallah
Maalesef hatta nasi hissediyolar merak ediyorum 🥲
Güzel hissediyor olmalılar
Evet ask
Her sey guzellikle olmuyor
Ama güzellik olmadan da olmuyor haksız mıyım 😅.
İşte onların da huyu güzel olmuyor
Yok ya cidden bu konuda asla inanmıyorum bence huy güzelliği tipe bakmaz güzel çirkin insanda da iyi kötü değişebilir
Kızın yüzü güzeldir kilolu olur yüzü çirkin olur muhteşem Bir fiziği vardır yüz fizik on numara olur huysuzun teki çıkar vs vs yani Bi yerden verirken bi yerden alıyor
Yok ya bu herkes için geçerli değil hem fizik dediğin şey ne ki elin ayağın olduktan sonra her türlü spor yürüyüş ile toparlarsın ama yüz öyle değil gerçekten estetik ameliyata falan başvurman lazım acılı kalıcı hasar bırakan işlemler
Ne varmış şu yüzünde merak ettim
Asimetri
Erkekler beğensin diyemi güzel olmak gerekiyor ki
Herkes kendini beğenmek, sonra dıştaki insanlar tarafından beğenilmek, toplumda kabul göreceği bir standartta olmak ister.
Evet şanslı doğmuşum 🥰
Neden çokmu güzelsin
Allah güzel yaratmış 💖
Bi görelim bakalım merak ettim ne kadar güzelsin
Herkese göstermek istesem profilde kendim olurdum
Demekki neymiş o kadar güzel değilsin
Koy bakalım bi foto görelim
Ne alaka, sana, kanıtlamak zorunda değilim bir şeyi
Çirkin şey seni 🤣🤣
Hem de çoook şanslılar
Allah çinkin şansı versin ablam 🥲
butun kizlarin zaten guzellik kaygisi var
Öyle maalesef ama şu var herkes ölecek
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır
Güzelin şansı olmaz ama
Bizim guzelligimiz dogustan
Aynen hemde çok şanslılar
Fotoğraf silinmiş poncik
Erkeklerde doğuştan iyi olanı var
Foto ile soru ne alaka anlayamadim
Evet haklısın.
Verecekleri hesap ta güzel olur
İnsanın bahtı güzel olacak kardeşim ☹️
Bahtı güzel olmadıktan sonra hikaye
Zeka olmadiktan sonra güzellik boş
Doğru anlaşılan zekan yüksek bul beni
Ayak kölesi olan ben tipe bakmam 😎
Geçmiş olsun...
Teşekkür ederim
Önemli değil ben tipe bakmıyorum köle ruhlu olduğum için
Hayatta 5-0 önde başlıyorlar
Şanslılar
şanslılar evet
E şanslı tabi
evet şanslılar
Evet çok şanslılar
Evet 1 0 öndeler
Evet, şanslı.
Bencede şanslı cocuklarınada yansır yani
Öyle
Zenginler şanslı oluyor.
Dimi ya hem zenginler hem de doğal güzeller arkadaş ben anlamıyorum
Zengın olunca insan kendine bakıp güzel oluyor, fakır olsa o da çirkinn olur
Şans göreceli kavramdır
değil zengin olanlar daha şanslı
Değil. Yatağa atıp birakmalik
Çok sansli
Skmk için severler seni aynen çok güzel demi
@swayskl hmmm
Hmmmm'ni al gtne sk
Gel sana sokayım
Knk en azından * için bile suratına bakılmamasından iyidir ckrmkxmdkdmdkxrmdkdndk
Anladım ama özür dilerim öyle konuştuğum için
Anlamadım *
Güzelin sansi olmuyo maalesef
Aynen knk suratın güzel olması epey kötü bir özellik Allah sabır versin ya çirkin olup da insanlar tarafından dışlanıp sevilmese birgün çocuğum olur da benim gibi olursa diye düşünmemek çok zor Allah sabır versin
Şanslıyım
Seni eyşan seni xkemxkenmxmrmd
Ehehehhehe
Öyleyiz
Kendine haksızlık edip de acıtasyon yapma. Çirkin değilsindir bakımsızsındır
Ben mi bakımsızım 😅. Keşke öyle olsaydı. Diş teli, damaklık burun ameliyatı alınan kaşlar, 1.65 boy ve 49 kilo spor da yapıyorım. Kol kıllarını da alırım.
Kol kıllarını aldın diye bakımlı oldun şimdi? Veya diş teli falan ne alaka anlamadım😅
Bunların çoğu bakım depil
Bakımlı olduğun halinle bi beğenmiyorlarsa üzücü
Bile*
Bunlar bakım. Bakımlı olmak ne olacaktı yüzüne kimyasal boşaltmak mı?
Off ne alakaaa? İyi otur üzül o zaman bu halinle de kimse almamış vah haline
Her şeyi tünden anlamandan ayrı bi olay.
Sen söyle bakım neymiş? Tırnaklarınızı yavaş yavaş öldüren oje sürmek mi sürekli? Deriyi mahveden makyaj yapmak mı sürekli?
Onlara bakım mı dedim aw niye kafanda kuruyorsun ahakahskahsjahsja sorunların mı var
Bakımın ne olduğunu söyle o zaman öğrenelim?
Sonra dan da güzel olabilirsin estetik ile
Çocuklarım 😔😔😔😔😔
Çocuklarını düşünüyorsan yakışıklı koca bulmalısın
Gönül bu
Çok haklısın güzellik büyük dert
😂 aynen bugün yine çok güzelim off
Keşke güzel olsam
Aynısı valla sevdiğin adamla olursun istersen çocuk doğurursun istemezsen doğurmazsın
Bir özele gelir misin sana bir şey sormak istiyorum 😭😭😭😭
Genetik meselesi bu
He knk ya farkındayım mesela 2 kardeş oluyor onlar da bile çok fark ediyor
İstersen bana yazabilirsin konuşuruz
Teşekkür ederim buradaki yorumlara zor yetişiyorum 😅
Sen çirkin mi. Sin
Yüz asimetrisinin fazla barizliğinden dolayı evet
Bariz dediğin doğal bişi değil mi
Ya doğal evet asimetri bir yere kadar da benim asimetrim biraz doğalın üstünde var böyle insanlar cidden
Hmm anladım d m gel 🤔
Sonradan da güzelleştiriyor artik
Çocuk?
O da güzel olur ins artık hepsi güzel
Herkesin bı kaygısı vardır güzellik konusunda
Şanslılar
Evet çok şanslılar
Çok haklısın
Olmaz
Evet öyle bence de
Güzel kıza köle çirkine kaba davranırlar
Güzellik kadın için önemli
Şanslılar bencede
Sadece güzel olmak yetmiyor hayatta kalmak icin zeka akıl bilgi beceri önemli
Sadece güzellik hiç bisey
@KerpetenRamiz önemli tabiki de ilk etap için dedim
@güneş göremiyoruz ilk etapta dediğinizi hanımefendi :))
@KerpetenRamiz bende mevcut değil zaten 😄
güzellik göreceli biseydir dış görünüşle alakalı olduğunu düşünmüyorum insanın gönlü güzel olmalı tamam illaki dış görünüşte karşı cins birbirini begenmeli ama benim icin bir kadin saygılı olmalı nazik olmalı oturmasını kalkmasını nerde ne konuşulacağı bilmeli bakımlı olmalı zeki olmalı yani güzellikten daha önemli şeyler var en önemlisi de anlayışlı muhabbet edebileceğim biri olmalı 😊😎
@KerpetenRamiz güzel düşünüyorsun 😊