AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
114Cevap
Tamam yakışıklışık göz doyurur ama karakteri kötü olan biriyle olacak kadar slk değilim
Hayır olunmaz karakter önemli ilk sonra dış görünüş
Yüzü güzel doyulurda huyu güzele 40 yılda olsa doyulmazmis😌
Karakteri kötü olan isterse dünya yakışıklısı olsun, benden uzak olsun.
Başımıza ne geldiyse ep bu dalgametre yüzünden.
Genel olarak en çok rağbet gören ve ilgi çeken erkek Grubu yakışıklı ve kötü karakterli imajı diye bir şey var çoğu istemem yan cebime koy hesabı
Ahlakı bozuk biri ile yoldaş olunmaz istediği kadar yakışıklı olsun.
Bir anda gözündeki imajı çöp oluyor bırak yakışıklılığı karşında maymun olsa daha az nefret edersin
Ahlak, birinci öncelik olmalı.. Güzel ahlaka sahip olmayan kişide tip olsa bile iş görmez.
Olunabilir. Sonra başınıza bir şey gelirse sorumlusu sizsinizdir
Karakterdir insani guzellestiren. Guzel gosteren. O yoksa 5 para etmez dışın...
Sonra rezidance tepelerinden düşer ya da dayak yiyip tv lerde cirit atarsınız
Bir süre seni cezbeder ama mantık öne geçer. Ciddiye almaz aklı başında insan böyle. birini..
Karakteri kötü olursa olmaz tabi. Sen üzülürsün. Kalbin ne hissediyorsa o.
mesela yakışıklı amaa seni dövüyor, sokakta ağzın mor, yanakların kırmızı, bacakların çürük geziyorsun. Ama yakışıklı ha 😅 ulan bu nasıl kafa, karakter her şeydir
Bende döverim ödeşiriz
Gereksiz bir soru sormuşsun.. tabiki olmaz.. karakter senin hayatına bile mal olabilir
Olmaz. Dünyanın en yakışıklısı da olsa mümkün değil anlaşamadıktan sonra.
Olunmaması gerektiğini bildiğin halde, içgüdülerin sana aksini söyleyecek yavrum :d
Sarışın balık etli olsun ne olursa olsun dimi
Aldatılmayı ilgisizliği falanı filanı hazmedebiliyorsan neden olmasın
size olur siz sadece erkeklerin tipine baktıgınız için karakteri bozuk olsada olur sonrada ağlıyorsunuz gelip baştan böyle değildi diye ağlıyorsunuz :D
Evet yakisikli olmasi onemi , sana iyi davranmasada olur.
Olunur erkeklerin çoğunluğu aynı çirkininden yakışıklısına zengininden fakirine kadar
Aradığın şey sadece guzelik mi geçici şey
Teyze hepsini tadmış maşallah
Doğrular acıtır
Doğruyu öğrenmek için evet fazlaca acı çekmişsin mendil ister misin?
Aynen öyle doğru soyliyeni 9koyden kovarlar
Her konuştuğumla yatmıyorum sen yatıyorsun sanırım aşılarını ol bak sonra virüs bulaştırıyorsunuz
Tamam dikkat ederiz
Benim olduğu kadar onunda bı guru var herkeze girmez aşıya ihtiyacım yok deminde yazdım her onume gelenle yatmam
O bana dedi
Farketin neyse yerine cvb Lamia oldum😂😂
Ah duyarlı vatandaş bayılırım ^^
Ercan cidden niye üstüne alındın sana demedim sen normal bir insansın o bir hayvan
Teşekkür ederim
Aslında üstüme alinmadim sadec @cheerrytutan bana satasti az önce o sandım 😂😂 yani yanlislik oldu
Ne demek her zaman söylerim
Her zaman dinlerim
Aşılarını olduğun ve uslu durduğun sürece söylerim ama çok havlama
Amadan sonrası biraz abartı gibi geldi sen ne düşünüyorsun bu konu hakkında
Havladığın için uyarıda bulundum bence abartı değil ^^
Aranızdaki diyologu bimiyorum ama bu kadar da ezdirme kendi @GECE__KUŞU
Köpekleri seviyorsunuz herhalde dilini falan öğrenmişsiniz
Aşk olsun Ercan benim yanıma olman lazımdı
Çok severim köpekleri özelikle eğitmeyi senide bir gün eğiticem ^^
Taraf tuta bilmem için konuyu bilmem gerekli asıl biriyim ama bazi kimelerin ağır
Ercan abi çok önemli değil mutlu oluyorum bunları gördükçe hep bi laf sokma çabaları falan komik
Pardon valla bende sizin gibi sadece bel altından vurmayı bilen kişileri görünce dayanamıyorum sende haklısın ama başka konuşa bilcek konun mu var
Sizin gibi derken bak gene ustume aliniyorum 😂 😂konuşulacak konu çok
Tadmış lafımdaki kastım bütün duyguları beslemişsin iyisi ile kötüsü ile mendil istermisin sorusu da kötü duygular ağır gelmiş baya üzmüş ve ağlattmış geçmişe gidip hüzünlendiniz belki diye mendil istermisiniz dedim enteresandır ki aşı falan dediniz sonra yani bende sizin notanızdan devam ettim
Yok Ercan abicim sana demiyorum bu hayvana diyorum o da zaten kendisinin bir köpek olduğunu kabul etti
Nasıl kıvırdın valla hayret ettim tebrik ediyorum seni hayatımda böyle kıvıranı görmemiştim beyefendi
Tamam beliki ortada yanlış anlaşılma olmuş barışın bu is tatlıya bağlansın biriniz doğru ifade edememiş birinizde yanlış anlamış okadar şey söyledin sana saygısını bozmadi demeki efendi çocuk barisin
Eğer kıvırma gibi bir şey söz konusu olamaz bence neden mi çünkü doğruları öğrenmek icin fazlaca acı çekmişsin belli demedim deseydim kıvırabilirdin mendil koydum biraz anlaşılır olsun diye
Şimdi de dersin bilerek dedin öyle bunları yazmak için munnecinim ya jgjvjf
İyi tamam ama özür borçlusun
Ona ercan abi karar verir kim kimden özür dilemeli sence
Hakem benim evet yanlış anladildigi için özür borcu sende özür borçlusun hakaret etin o sana etmedi
İlk o dilesin
GECE__KUŞU bazen bazı şeyleri anlatırken ya da ima ederken yanlış anlasila biliyo bayan arkadaş seni yanlış anlmis sen ozrunudile oda dilicektir
Centilmen erkek herzaman için ilk adımı atar ilk GECE__KUŞU dilesin sonra sen dilersin
Üzgünüm bu konuda centilmen olamayacağım kadınlar önden diyorum
Centilmenlik bahane aslında saygıyla allakali bişey o sana karşı hadini asti bunun içinde özürdileyecek bence zor olama mali yani özür dilemek kimseyi küçük dusrmez aksine karşındakinin aklı başında biri olduğunu gösterir
Yoo hayır ilk sen dile niye ben diliyorum hakaret ettin sandım tabikide kendimi koruycam
şu an bi zor geldi jfhbhgh
Sen dile diliycem söz
Özür dilerim
Hmm tamam tamam af edeyim bari
Sıra sende o üstüne düşeni yapti
İyi tamam o zaman bende özür dilerim biraz fazla ileriye gittim
Iı tamam tamam bende af edeyim bari
İkinizden çok ben sevindim 😂😂saitlikten kurtuldum ve sevaba girdim
Ama aşı konusunda haklısın bel soğukluğu vurursa nalları dikerim 😂😂
Ohoo ercan abi kasap et derdinde koyun can derdinde 😂
Şey ben o aşı konusunda cinsel hastalıktan bahsetmiştim yani sen bel altı vuruyorsun sanmıştım yoksa öyle biri değilim
Ercan abi sevaba girdin gerçekten 😂
Aslında ikimizde iyi insanlarıniz bazen oluyo öyle yanlışlıklar
Yani şimdi bı hesaplama yapalım burdan günde 10 kere sevaba girsem çeneye gidermiyim😂😂
Aslında sosyal bir deney gibi oldu insanlar kavga etmeden de anlaşabilirmiş konuşarak sadece o anda tansiyonu çok yükseltmemek gerek
☕☕☕ sabah kahfeleri benden afiyet olsun
Bazen her insanın eşref saatiyle eşek satı olurmus bazen Ogün gergin olursun ve olmadık yerde bom 😂😂
Aynen ama benim dilimede düşeni Allah kurtarsın biraz hırçınım
Bence sen sinirliyken kimse yanında olmasın 😂😂
Genelde soğukanlıyım ama bazen bende aranıyorum yalan yok 😂
Aşk olsun Ercan abi azıcık tepki verdim
Hırçın az kalır az sabahtan beri bütün sözleri söyledin djdnjd
Ama küfür etmedim
Hee o paketlerin de mevcut yani
Küfür yok valla karabiber sürerim aziniza
Annem bizi küçükken böyle kandiridi
Hayır tabikide hanımefendi kişiliğimi bozmam ama edebilirdim sadece hayvana benzetim
Abi biz o karabiber yaşını geçmedik mi sanki be çoktan 😂
Olsun acı acı dir 😂😂
Ercan abi bana değilde bence bu beyefendiye sürebilir 😂
Size iyi sabahlar ben uyur sizde uyuyun ve tsk ederim ikini zede beni kırmayıp bir birinizle baristiniz
Oda doğru 😂
Niye ya en küçük benmiyim aranızda
Ne demek abi sanada iyi sabahlar
Yok yok en küçük benim mahlesed
Bizde yazışmayalım bari yoksa ercan abi bildirim sesinden bizi sövebilir hghbjg
İyi uykular Ercan abi
Aa yasin kaç
Sıralamada herzaman için büyük başta olur 😂😂büyükten küçüğe doğru gider neyse sohbet için n tsk iyi sabahlar
teşekkür ederim isimsiz sanada iyi uykular
burada yeniyim bilmiyordum
Neyi
Direk uygulamayı bilmiyorum ya
Öğreteyim istersen
Olur
Burdan yazarsam ama harbi adam rahatsız olur bildirimden
Oda doğru
Burdan Özel mesaj desem saçma olur dersin ne alaka falan onun için boşvee
Teli sessize alıyorum bu da size kiyagim
Karaktersiz hiçbir insandan hiçbir fayda gelmez kimseye.
Olunmaz çünkü anlaşılmaz bir yerden sonra ayrılırsınız.
Ama kızlar çirkin seviyor sonra dayak yiyince akılları başlarına geliyor o yüzden kızların ne yapacağı belli olmaz mllar.
yakısıklı/guzel olmasi farketmiyor sekerim en onemli olan kalbinin temiz olmasi bu devirde herkes tipe onem veriyor ama bana gore sahsen kalp daha onemli
Olmaz maalesef, tip mutlu etmiyor, huyu eder ya da üzer
Olmaz karakter önemli , tam tersi olmasada ona benzer bir durum başıma şöyle geliyor dış görünüşüm güven vermiyormuş bu yüzden tanışmaktan çekiniyormuş insanlar garip ajdjaj
Asla. Yakışıklılık bir süre sonra olmayacak önemli olan seni mutlu etmesi, iyi biri olması. Yakışıklılık da önemli ama sırf yakışıklı diye kötü biriyle olmamlısın
Tıp önemli değil önemli olan karketer kötü ama yakışıklı bir adam olmadıktan sonra ne işe yarar çocuklarina sevgi şevkat hisetmedinkten sonra ne işe yarar
Görünüşle etkilenmem. Karakter de tam değil. Daha derin şeyler olmalı
Off belki sadece evde kalcak bi ma lımdıe snfpödşxö
Bazen çok haklı hissetmeme rağmen bazen sadece sa l k hissediyorum
Mesela niye şu an bunları buraya yazıyorsam
hayır tabii ki. bi laf vardır birini sevdikçe sana güzel gelir diye. bence yakışıklı biri de karakteri kötüyse gittikçe senin gözünden düşer zaten
Hahha zaman geçtikçe neyin daha önemli olduğunu anlayacaksın hemde zor şekilde. Kim bilir neler yaşarsın 🤣🤣🤣
Dış görünüşün bir önemi yok önemli olan karakteridir mutlu olmak istiyorsan karaktere önem vermelisin
Dışı hoş içi boş diyoruz biz bunlara tatlım olmaz bunlardan görüntüye bakacaksak duvarla da konuşuruz
Maalesef ki yakışıklı olsa da karakteri kötüyse olunmaz ama karakteri neyin bozduğu da önemli
Neden erkeklerin hepsi kızların yalan söylediğini düşünüyor her kız serseri erkeklerden hoşlanmak zorundamı
Katlanabilirliğe bağlı mesela ben cimrilik çekmek bencillik sevmem bunlar vardı olmaz ama başka kötü huyları vardır çekerim su gibi akar
Kızların geneli olmaz demiş ama öyle birinden teklif gelse kabul ederler karaktere maraktere bakmadan
Benim için karakter önemli. Ne kadar yakışıklı olursa olsun karakteri bozuksa dünyanın en yakışıklısı da olsa olmam onunla
Olur diyen kızlar sonrasında ya aldatılıyor ya da dayak yiyor.
Mutlu olamadık tan sonra güzelliğin yakışıklıgin önemi olmadığını evlenince mi anlicaksinız kızlar
Karakter yoksa guzel kadin bile benim için değersiz
Profilinde Atatürk olan birinin bu kadar düşük IQ soru sorması üzdü
Tipi kötü olup karakteri kötu olanda var en azından tipi iyi olsun jsjejejejje
Vizyonuna tükürdüğün
Mmmmmm
Karakteri iyiyse yakışıklı değilsede olur, ama yakışıklıysa karakteri kötü olursa olmaz
👍👍👍👍
Çok doğru
Çirkin birisiyle karaketeri güzel olsa olunur ama yakışıklı biriyle karaketeri kötü olursa olmaz
Önemle olan huyudur o yüzden yakışıklı olsa bile olmaz.
Yakışıklılığına bir yere kadar dayanırsın sonrasında iyice tanıyınca asla sabredemiyorsun
Bence asla olunmaz karekter önemli bir insanın karekteri onun davranışını kisilihini gosterir
Yakışıklı olmayan ama karakterli biriyle olunur bence
Olunmaz senin karakterinde kötüyse ol ama diğer türlü olma
Asla olmaz bide eğolu da olur o kesinn hiç çekilmez 🤦
Karakteri bir erkeğin tipinden çok daha önemlidir tabiiki
Olmaz, insan önce dış görünüşe bakıyor tabiki ama kötü bir insansa yakışıklılık da kurtarmaz.
Olmaz tabi ki… Yani ilişkiden beklentin ne olursa olsun kötü bir karakterle olmaz.
Olmaz. Karakterli çirkin olanla olur yakışıklı karaktersizle olmaz.
Bana karşı iyi olmalı
Neden. kötü olsun. Yüzüne yansımış içinin güzelliği.
Teşekkür ederim 🤭
Teşekkür etme takip et🙈
Kanka maşallah çok güzelsin
Yaa çok teşekkür ederim ama senin pp kadar olamam hiçbir şekilde🙏🥰
❤️tabiki atamızı tek geçerim ❤️
🤍🤍🤍
Önce ben òvdüm.
Bana ne bana ne🤣
Sakin ol bende kızım 😂kendi hemcinsimi övdüm benden bişey olmaz
Ondan da bir şey olmaz zaten yaş 40
Benden de yahu.
Artniyetsiz övdüm:)
Ama cidden güzel kız
Dudak vb.
Foto onundur umarım.
Maşallah diyelim nazar değmesin
Kızı nazar edicen 😂 maşallah de
Çok sağolsun güzel bakışınızdandır☺️
40 için. yorumun ilginç.
Yakışmadı ama canın sağolsun.
Ne manada yazdın bilmiyorum ama bir sağlık sorunum yok çok sükür:)
Maşallah.
Sağlık sorunu için demedim art niyetli bir yaklaşım sergileyecek isen sen 40 ben 19 yaşındayım yani sergilemeden dur anlamında
Òzür dilerim.
Ben seni 28-30 civarı sanmıştım. Pardon.
Şaka şaka😅
22 , max 25 dedim
Büyük gösteriyorum 30 da desen alınmam yani
Dudaklar ve derin bakışlar olgunluk vermiş. Harika bir kızsın. Maşallah diyeyim. Okuyor musun?
Sınava hazırlanıyorum
YKS?
Hedef ne?
Tıp diş ecza
Yakışır. Zor bölümler. Olsun.
Boy kilo uygunsa mankenlik vb de olabilir sanki.
Eğitimin yani sıra elbette.
Ben de düşündüm onu
Güzel bir sohbet oluyor. Arkadaşın sorusunu boğmamak adına takip edersen daha izole şekilde devam edebilir miyiz?
Ana yapıyi bozmadan.
Tip ile ilgili birkaç sözüm olacak.🫠
Tamam
Olanlar sonunda hüüü diye agliyor
Belli Bi şeyden sonra yorar seni
Asla olunmaz. Değmez.