AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
95Cevap
İnsanın içi güzel olsun dış bir şekilde halledilir hanımefendi
Karakteri düzgün olduktan değer verdikten sonra ve dış görünüşü beni rahatsız etmiyorsa neden olmasın
Yalan
Benim de dış görünüşümde kusur varsa neden olmasın?
Herkeste var kusur
O zaman neden olmasın dedim ya.
Eger o kisiyi seviyorsan sorun olmaz ama simdiden dis kusurlarina bakiyorsan birak onu karsidaki insanda üzülmesin.
Ahlakı düzgünse benim kıymetimi bilecekse neden olmasın gün gelir Allah imkan verir tedavi olur düzelttirir kendini ayrıca Allah insanı en güzel şekilde yaratmıştır
Benim de var birsürü kusurum
İnanın insanlığınızda kusur olmasın gerisi hallolur
Diş görüntüsü kötü olan biri illaki iyi biri olacak değil.. Karaktere bak
Ben kendim için sordum bunu kusurlu olan benim
Karakter önemli bence
Evet ama beğenmediği birini de kimse istemez ki
Zevk meselesi kimseye kızamyız
Beğenen çıkar elbet..
Çirkin şansı olsun demiş atalarımız : ))
Yok beni beğenen olmaz
neden
Sorunlarım çok
Dış görünüş bence o kadar önemli değil kafamız uyuşuyorsa benden onay alır
Kime göre neye göre kusurlu kalbi kusurlu olmasın be
Büyük konuşmak gibi olmasın ama bi sorun istemem engellilik açısından
Beni değerli hissettiriyorsa tabiki düşünürüm. Dış görünüş benim için 2. Planda.
Her zaman karakter ön planda dedim ve yine savunuyorum. Bir insanın karakteri kusurlu olmasın
Kimse kusursuz degildir. Kusursuz olanları da görüyoruz önemli olan ruhuna iyi gelmesi 💫
Dış gorunuse değil aradaki enerjiye inanırım
Yürü beee dbdhs
Zenginse evlenirim sonra zehirler parasini alir kaçarım.
Tabi
Harika bir karaktere sahip olmalı Allah bir yerden alıp bir yere veriyor sonuçta
tam da istediğim hatun gözlüklerini yerim senin
Sadık bir insansa ve onunla zaman gecirmek bana mutluluk veriyorsa tabiki..
Önemli olan karakteri sevgisi merhameti... Sabri anlayisi
Ben güzelim bulamadım koca bunu diyeyim
Kaç yaşındasın ki
Yaşım doğru profilde yani bu nasib ile alakalı güzellik ile degil
Evet haklısın ama benle olan da dış görünüşe önem vermeden olur önem vermeyen beni beğenmez dış görünüşe önem vermeyen birinin de benle olup bana kendimi çirkin hissettirmesini istemem
Sırf karakterim için benle olan insan hiç tolere etmez bir şeyi fedakarlık yapmaz ve en ufak bir hatada falan kafasında bitirir vazgeçilmez olmam onun için olmasa da olur kafasında olur bi nevi öyle düşünmese bile o düşünceye yatkın olur güzel olmamanın eksi yanları güzel olmayacağıma bu dünyaya hiç gelmeseydim daha iyi
Şükür et Allahım seni böyle güzel görmüş
Güzellik 7 gün ise karakter 70 yıl tercihini yap
Şükredemediğim için ibadet yapmak bile içimden gelmiyor hiç gelecek hayatım iğrenç olacak zaten namaz kılıp oturup dua etmek içimden hiç gelmiyor
Sen vesveselere uyma al güzel bir abdest Rabbimize yönel bir abla tavsiyesi senin gectigin yollardan geçtim biliyorum o yüzden ben bu şekilde rahatladım yoksa isyan ve sukursuzluk üzüntüye ve daha da cirkinlige sebep olur dua et Rabbim beni hayırlı bir insanla evlilik nasip et. Düşünsene evleniyorsun adam bok anlaşmalı boşanma hemen ama cekismelo 2-5 yıl arasında bir sürec yıpratıcı ama hayırlı kişi ile evlilik tek olur mutlu olur acısıyla tatlısıyla mutlu huzurlu olur
Böyle Allah bana hayırlı birini de nasip etmez
Nereden biliyorsun? O çok zengindir sen istemesini bil namazlarını kıl ibadetlerini yap sadaka ver bak sana bir şey öğreteceğim çoğu dileğim oldu iki tane dostum bu dua ile iyileşti herkes kesin olcek gözüyle bakarken sen de dua et vazgeçme
İbadet yapacaksam da zaten bunun için değil Allah'ın rızasını kazanmak için yaparım ama şükredemediğim için o da içimden gelmiyor
Çok güzel söylemişsin abla bende aynı şekilde yaşım geçti neden hala uygun birisi karşima çıkıp evlenemedim diye dert edip duruyorum sonra çevremde bazı insanların erken yaşta evlenip mutsuz olup boşanmaları ya da birinci ikinci evlilik yapmalarına şahit olunca benim evliliğimde aynısı olmayacağı ne malumdu diye herşeyde bir hayır varmış deyip hayırlı bir eş için dua ediyorum sonra Allah'tan
Çok çirkinse evlenmem
Çirkinlik değil mesele kusur öyle çirkin biri değilim
Ben erkek için söylemiştim
Mesela ne gibi kusuru var
Hayır...
Çirkin değilim ama kusurum çok benim mesela
Belki de o kusurlar sana yakışıyordur
Herkes dış görünüşle evleniyor maalesef
Karakterini beğenmediği birini de istemez kimse ama karaktere bakmalarının sebebi hayatındaki insanın düzgün biri olmasını istediği için onun dışında herkes birbirini dış görünüşü için seviyor çıkar ilişkisi falan değilse eğer
Yanlış anlama ama sevmese de sosyal medyada yakışıklı ya da güzel kızla beraberim havası için evlenen bile var duygular yok gösteriş evliliği cok
Allah şifa versin ne diyeyim
Herkes öyle
Senin bu dediğine göre düşünürsek dış görünüş için sevse yine iyi en azından seviyor ama sevgi duygu da yok sırf gösteriş budalalığı
Evet böyle zaten.
https://voca.ro/1BDX07nml2TL
Kendini kusurlu görüp mü soruyorsun?
Evet de burada da tipini ahım şahım bulmadığım insanların da ben kusursuzum olaylarına girip evlenmem demeleri de komik geliyor neyse herkes kendini çok önemli görüyor inşallah biri çıkar da onların kusurlarını yüzüne vurur ciddi manada egoları düşer inşallah
Onlar birgün duvara toslarlar sen onları boş ver de benim sana diyeceğim şu: kendini kimseden ne çok üstün ne de alçak görme! Kusurlu olduğun inancından çık! Hiçbirimiz kusursuz değiliz. Eminim sen de dünya güzeli bir kızsındır. Evet yüz ve fizik güzelliği bir noktaya kadar önem ama asıl anemli olan karakterinin güzelliği. Ne güzeller gördüm kırk küsür yaşlarına gelmişler evde kesi seviyorlar. Kendinle barışmak için çaba sarfet!
Öyle ama dış görünüşüme en başta bakacak illaki benim beğenilecek görünüşüm yok
Ne kusurun var mesela neyini beğenmiyorsun?
Saçlarım 19 yaşımda beyazlamaya başladı stresten geçmişte geçirdiğim hastalıktan vücudumda hafif yara izleri kaldı fiziğim çok düz vücudumda hafif çatlaklar var burnum kemerli ucu düşük bu tarz şeyler sence önemli mi ilişkide
Burun bir ameliyata bakar. Saçlarını boyatırsın. Hepsinin telafisi var. Düzse spor yaparsın biçimlenir. Dert etme takma çok kafaya sinirlerin yıpranırsa onun telafisi kolay değil.
Bak işte böyle oluyor birine söyleyince de şöyle yap böyle yap değiştirmek istemiyorum yani kendimi beni kabul eden böyle etsin diyeceğim de eden olmaz neyse iyi geceler size
Elektrik almak lazim bu onemli
Bence kusur olarak değil de kimse kusursuz değil zaten başkasına kusur gelen bana öyle gelmeyebilir beğenmem yeterli yani yine bi nevi sizin dediğinize çıkıyor
Evet çikiyor. Aşırı kusuru varsa beenilmezse yapacak bir şey yol herkesin beğenisi farkli. Allah herkesin gönlüne göre versin.
Amin
Mesela sayabilir misin kusurları?
Saçlarım 19 yaşımda beyazlamaya başladı stresten geçmişte geçirdiğim hastalıktan vücudumda hafif yara izleri kaldı fiziğim çok düz vücudumda hafif çatlaklar var burnum kemerli ucu düşük bunlar
Elle tutulur sorunlar sadece burun daki eğrilik gibi. Diğerleri ne zaten birsey yapılamaz
Sorun yani hepsi öyle mi?
Burnuna estetik işlem ile düzeltirsin. Diğerlerine de bi dermatoloji doktoruna git. Yardimci olurlar
Değiştirmeyeceğim hiçbir şeyimi
Sanki herkes kusursuzmuş gibi
İnsanlar her istediğini yaparken sende yapabilirsin. Bunlar kişisel tercih. Zaten kişisel olarak bi yaştan sonra bayanda izdivaç olarak düşünürsek sorunları dert etmeyiz. Çünkü herseyin özelde bi şekilde tedavisi var
Benden değişmemi isteyecek insanı ben istemem kendisi kusursuzsa beyefendinin kusursuz birini bulsun
Pier cardin, damat tan giyinmek varken kimse gidip lc wakiki , koton dan giyinmez. O yüzden degismeye yanlış bakma bence
Şimdi ben şöyle bir şey diyeceğim şu konuda bir anlaşalım hani yukarıda dediniz ya her şeyin tedavisi olduğu için kadınlarda sorunları önemsemeyiz çok da diye ilk başta kimse kusursuz değil bu kafa yapısında olan erkekler de kusursuz değil tercih yapma hakkı sadece erkeğe aitmiş gibi ve erkeğin sorunu yokmuş gibi böyle karşımda konuşmayı biliyorsunuz ya. İkincisi ben değişmeye açık bakmam demek istemedim birinin tercihi olayım diye değişmem demek istedim değişirsem bu kendim için olmalı ama şimdilik dış görünüş olarak kendim için de değiştirmek istemiyorum bir şeyimi halimden memnunum gayet.
Ben simdiye kadar bayanların koca tercih ettigini duymadım? Ahmet olmasın da Mehmet olsun aklıma da gelmedi. Erkeklerde çok duydum ama. Bunun bilincinde olunuz. Ayşe olmaz ise Fatma olur. O da olmaz ise bi başkası olur ki illa istedikten sonra birisi olur. Bunu da erkekler yapabilir. Bilginiz olsun
Ben erkekler yapamaz demedim sadece sizin tercih etme hakkı sadece erkeğe aitmiş gibi konuşmanızdan dolayı o açıklamayı yapmıştım diğer konuya gelirsem ben çevremde görüyorum çok kez kadınların da çok seçici olduğunu kimseyi beğenmediği için 40'ını geçip de hala evlenmemiş olan da var benim sülalemde
Bayan Red edebilir ama tercih yapma hakkı gene erkekte. Erkek size yanasmasa nereden birini bulursunuz ki?
E tamam yine kadının fikri de önemli burada erkek yanaşsa da kadın istemedikten sonra yine olmaz ki, ayrıca ilk kadın yürüyüp de öyle başlayan evliliğe giden ilişkiler de mevcut yani
Evlilik için erkek evlenme teklifi yapması gerekir bilginiz olsun
Kadınlar sadece boylu poslu ve yakışıklı yani kusursuz erkekleri istiyor ve artık sadece onlarla evleniyorlar.
Düşünmem. Düşünürüm diyen de tipsizdir.
Tipsiz değilim ama kusurum çok mesela
Ne kusurların var
Ya benim kusur dediklerim aslında çoğu normal şeyler ama yine de takıyorum biraz saçlarım 19 yaşımda beyazlamaya başladı stresten geçmişte geçirdiğim hastalıktan vücudumda hafif yara izleri kaldı fiziğim çok düz vücudumda hafif çatlaklar var burnum kemerli ucu düşük bunlar
Güzellik için evlenen adamdan hayır gelmez
ben direkt evlilik düşünmüyorum kimseyle
Düşünürüm gönlum varsa
Gönül bu sevdiği zaman bütün kusurları örter sana
Evet seviyorsam eğer düşünürüm.
Evliliği bırak ilişki bile düşünmezdim
Yok düşünmezdim sonuçta oda önemli
Hiç olmasa bile düşünmezdim bidaha tovbe
Ruh eşimse hayır tabiki : )
153 boyunda 106 kiloydu hic sorun etmedim Şu an 84 kilo
Düşünmem çok kusuru olanla
Evet sevdikten sonra her şey güzel gelir.
Zaten tam da öyle biriyle evlilik düşünürdüm.
Sevmek gerek önemli olan o
İç görünüş kapatiyosa neden olmasın
Hayır düşünmem
Estetik yaparız kusurlar düzelir
Görmeden bişey diyemeyiz.
Dış görünüşten çok hissiyat önemli
para varsa bütün kusurlar örtülür
Nefes alsın yeter
O kadar 😂
O kadar da değil benim boyum 1.96 dişlerimi düzenli fırçalarım kişisel bakım hoş koku dikkat ederim fizik güzel evim arabam var oda biraz özellikli olsun seçiçi olmak lazım
Hmmm
@HondacıAkın evin araban olmaso kriter mi neden yazdın ki?
Kardeşim bu devirde ekonomi enflasyon kira en önemli sebeb bence ev yoksa sen bir hiçsin kuru bir aşk karın doyurmuyor geç o işi
Düşünürüm kalbi iyiyse
Ne gibi kusur mesela
Mesela ne gibi kusur çirkinlik mi
Seviyorsam düşünürüm neden olmasın
Bety tipli kızlar güzel bence.
Kriterlerim var
Gerçekçi olalım hayır
Evet karakter benim için önemli
Düşünmem. Hele Erkekler hiç düşünmez
kusuruna bağlı kimse kusursuz değil zaten
Seviyorsam güveniyorsam her konuda neden olmasın
Çok zor bir ihtimal ama olabilir