Türk erkekleri neden kendilerini olduklarından daha iyi gösterme çabasında?

boyu 170'se 175 der mesela, şeyi 10cm ama 14-15 der, her şeyi abartır... neden

Türk erkekleri neden kendilerini olduklarından daha iyi gösterme çabasında?
Cevapla