Türk erkekleri neden bu kadar abaza ?

Önceliklle şunu belirtiyim herkese abaza demiyorum ama genel olarak böyle. Haksızsam haksızsın diyin yani. Şurada adam akıllı vakit geçirmek için giriyoruz sorular soruyoruz ekleme talepleri saçma sapan mesajlar atılıyor.. sizce bu tarz hareketler doğru mu ? Böyle online bir platformda kız bulmaya çalişacak kadar kalitesini düşürdü mü türk erkeği ? Sorunun başında dediğim gibi herkes için demiyorum bunu üzerine alınacak kişiler kendilerini biliyorlar.
Türk erkekleri neden bu kadar abaza ?
Cevapla