• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Çirkin olduğumu kabullendim, güzellik algısına uymuyorum. Düşüncemde haksız mıyım? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
1610
Yapay Zekaya Sor
Çirkin olduğumu kabullendim, güzellik algısına uymuyorum. Düşüncemde haksız mıyım?
Cevapla
İş Soruları Resim Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
27 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

94

Cevap

71

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • avcikaan
    avcikaan Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 38%
    +1 yıl

    Herkes için güzellik farklıdır seninde hoşuna gittiğin birsi vardır illa

    0
    21 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ateistler Allah a inanırsa o dediğin de olur

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Sen bırakmışın artık

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmayacak duaya amin demeye devam etmek zaman kaybı olur sadece bazı insanlar benim gibi sevilmez aksine sadece izler sevilenleri

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Neymişsin sen ba çirkin ördek yavrusu mu o kadar mı bezdin kendinden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kan bağım olan kişiler bile laf söyledi dhaa ortaokula gittiğim zaman amcam ne çirkinsin demişti gülerek çocukken bile başka arkadaşlarım vardı onlarda Gargamele benziyorsun demişlerdi , biri vardı sınıftan o da b*kuma benziyorsun demişti yani benim yaşadığım travmatik şeylerin haddi hesabı yok benim yaşımdakiler nasıl güzel seviliyor değer görüyor. Konustugum biri vardı hafif kaslıyim diye kilo al diyip duruyordu sonra sorduğumda kilolu kızları seviyorum dedi. Maalesef Allah beni lanetlemis

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Senin çevrendede ne tipler varmış yav

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bu raddeye kolay gelmedim ben işte her insanın psikolojisi kaldırmaz benim yaşadığım şeylerin

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Yemin ederm bazılarına insan demeyr bin şahit ister sende Allah'ın yarattığı bir kulsun görünüşünü sen seçmedin ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Allah keşke biraz adil olsaymış maalesef bazı kullarına torpil geçmiş bir an önce kurtulsam şu dünyadan en azından kalbim kırılmaz daha fazla

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Valla ne desem bilemedim ha ilk kez bişeye karşı cevapsız kaldım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Siz bile cevapsız kaldınız ben o ağır lafların beynimde dolaşmasını düşünüyorum hep tanıdığım biri vardı maymuna benziyorsun demişti artık tek çözüm yolum kaldı dua da ediyorum Allah'a o yapmazsa ben yaparım zaten eninde sonunda

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Milletin senle derdi ne ki bu kadar hakaret ediyor ya

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bende bilmiyorum Allah in verdiği b*ktan kaderle sürünüyorum bu yaşta canımı da almıyor o kadar dua ettim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Torpilli kullarına her şeyin en iyisini vermiş zaten alıştım artık acı çekip kalbimin kırılmasına normal geliyor

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Valla ne yazsam bilemedm yani ne denir ki şimdi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sadece akışına bıraktım aşk ve arkadaşlık konusunu dış görünüşe laf söyleyen insanlarin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum şahsen belki de geçmişte yaşadığım bazı şeylerden dolayı suanimi etkiliyor ama hayatımı yaşamaya karar verdim kariyerime ve kendime odaklanacagim doğru insan olursa da hayatıma alırım. Bilmiyorum bazen çok mutlu olacağımı hissediyorum

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Öyle tabii herkesin bir imtihanı var ama seninki çok zorlu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yaşlanınca falan yaşasam üzülmem ama genç yaşımda olunca üzülüyor az da olsa insan benim yasimdakiler seviliyor değer görüyor insan heves ediyor

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Yaş kaç senin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      21 yaşındayım

      Yorumla
    • avcikaan
      avcikaan
      +1 yıl

      Anladım

      Yorumla
  • Asiadam209
    Asiadam209 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Aşık Veysel ne diyor benim sevgim olmasa senin güzelliğin için beş para etmez
    Önemli olan güzellik değil sevgi

    0
    1 Yorumla
    • Asiadam209
      Asiadam209
      +1 yıl

      Dertleşelim istersen

      Yorumla
  • dhjkfsdj
    dhjkfsdj Takip Et
    Xper 7 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Resimdekiler zaten estetikli halleriyle böyle duruyorlar ve doğal insan varken estetikli kişilere güzel demek saçma yani o yüzden sıkma canını

    0
    0 Yorumla
  • Besyocu89
    Besyocu89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    çirkin olduğunu nerden biliyorsun? yüzüne bunu ciddi söyleyen kim? bence bakım yapmıyorsun

    1
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Söyleyenler oldu kan bağım kişiler bakım yapıyorum

      Yorumla
    • Besyocu89
      Besyocu89
      +1 yıl

      kilolu falan mısın ayrıca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Hayır değilim hafif kaslıyim ama konuştuğum biri vardı adam sürekli kilo al diyip duruyordu neymiş kilolu kızları seviyormuş e o zaman benle neden konuşuyorsun nerde Allah'ın m*l kulları bana denk geliyor hep herhalde

      Yorumla
    • Besyocu89
      Besyocu89
      +1 yıl

      ama bunlara takılırsan yolunu bulamazsın, o onun sorunu senin değil illaki canın sıkılmıştır ama bu durum senin değerini düşürmez o yüzden ben çirkinim ben şöyleyim gibi şeyler deyip kendini öyle inandırma.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sürekli aynı döngü oluyor ben anlamadım insanlara insan gibi davranıyorum haketmedigim muameleyi gördüm bu yüzden insan almıyorum hayatıma

      Yorumla
    • Besyocu89
      Besyocu89
      +1 yıl

      inancın olsun bende de bazı durumlar var acaba yetersiz miyim diye sorguluyorum ama mantıklı değil bu durum, bizim düşüncemiz de bitiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Tam bu sefer kendimi sevmeye çalıştığım zamanda yine tanıdığım biri maymuna benziyorsun dedi her seferinde aynısı oluyor tam düzeliyorum diyorum bir darbe yiyorum

      Yorumla
    • Besyocu89
      Besyocu89
      +1 yıl

      birileri özellikle bilerek mi yapıyor sana bunu anlamadım ki, beni bir takip eder misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yorumda da biri yaptı yorumunu kaldırdım diye sen bu kafayla sevgili bulamazsın neden sevgilin olmadığını anladım dedi. Tahammülsüzmusum ne alakası var ki yaptığı yorum saçmaydı kaldırdim insanları asla anlayamayacagim maalesef

      Yorumla
  • KahveMavim
    KahveMavim Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl

    Bende normalim güzellik herşeyde bakıyorlar güzel olan her zaman ilk tercih edilen erkeklerde de boya tipe paraya bakıyorlar öyle yani

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Herkes böyle olmak zorunda değil ayrıca emin ol ne güzel olmayan kızlar var babalarından geçilmiyor kollarında yakışıklı çocuklar var herkes zaten bu kızlar kadar güzel olamaz sen kendini güzel bulucaksın herşeyden önce bakım tabiki yapman gerek kendin için en azından.

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Havalarından geçilmiyor olucakti*

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Bakım falan yapıyorum zaten

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      E tamam gerisini niye dert ediyosunki nasibin seni illaki bulur bırak beğenen beğensin beğenmeyeni zaten sen beğenme o özgüveni bul kendinde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kimsenin hayatıma girip girmemesini önemsemiyorum elimde olmayan şey için laf yiyorum şaka gibi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      O zaman neden kendini güzel bulmuyosun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bunun bi sebebi olmalı genelde kızlar birinden hoşlandığında falan böyle olurlar

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben kendimi bile sevemiyorum ne hoşlanmasi ne başka bir şeyi

      Yorumla
  • LadyEbrar
    LadyEbrar Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu Güzellik algısı saçmalığına uymadığın için kendine bu kadar baskı yapmana hiç gerek yok ama sen bilirsin

    0
    0 Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Estetikle yeniden yaratılanlar da güzel olmuş vay anam vay vay vay. Sen çirkin değilsin sadece özgüvensiz ve estetiksizsin.

    0
    0 Yorumla
  • Korayby3434
    Korayby3434 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    Çekici olmak için illa güzel olmak şart değil. Önemli olan çekicilik ama sen yine de bakımını, makyajını ihmal etme.

    0
    0 Yorumla
  • Naninoblabla
    Naninoblabla Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Kime göre neye göre çirkinsin sana çirkin damgası yapıştıranlar çok mu hoşlar?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsanlara göre çirkinim bir kişi dese neyse kan bağım olan kişiler bile dedi

      Yorumla
    • Cerennn20
      Cerennn20
      +1 yıl

      Maalesef öyle insanlar var benim ailemde de var öyle insanlar en iyisi ne biliyor musun şu an çalışıyor musun okuyor musun bilmiyorum ama en iyisi okuyup uzaklaşıp gitmek kendi ayaklarinin üzerinde durmak

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    O resimdeki kişiler yabancı zaten, burası Türkiye.
    O resimdekiler gibiler varsa eğer onlarla sevgili olmak için ya Brad Pitt gibi yakışıklı olacaksın ya da Acun Ilıcalı gibi zengin.

    1
    0 Yorumla
  • AegonTarrgaryenn
    AegonTarrgaryenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Bakımını yap spor fittnnes yap yeniden doğ burada ağlamak işe yaramıyor

    0
    0 Yorumla
  • The_Empress
    The_Empress Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 74%
    +1 yıl

    körün bir topal alıcısı derdi rahmetli anneannem teyzeme.

    0
    0 Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 969 cevap paylaştı.

    Çirkin kiz yoktur ... bakısız var ama 😂😂😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ya dış görünüş gerçekten önemli değil. Duruş davranış asalet önemli. Çok çirkin kadın tanıyorum ama davranışları ile kendilerini çok çekici yapabiliyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    evet aslında haklısın herkes içinin güzel olmasını falan söylemiş fakat bi insanda gördüğümüz ilk şey içinden önce dış görünüşü kalıplaşmış güzellik algıları yüzünden bence herkes birbirine benzemeye başladı ve her ne kadar bakım yapsan da burun şekli dudak büyüklüğümüz falan da değişmiyor imkanın varsa ve böyle mutlu olacaksan minik estetik dokunuşlar yaptırabilirsin kendine bu kadar takıntılı olma bence enerjinin güzel olması daha güzel bir şey

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hem neden kendini yetersiz hissediyorsun amann kimseye yetmeye falan çalışma kendine yetebilirsen kendine güvenirsen dünya senin için daha yaşanılabilir bir yer olur

      Yorumla
  • siinneeemmmmm
    siinneeemmmmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21 , eic 80%
    +1 yıl

    Herşeyin güzellik olmadığını anlamanız dileğiyle 🙏🙏

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Merak ettiğim acaba gerçekten güzelsin ama sadece bu fotodaki kızlara benzemeyip kendini mi dolduruşa getiriyorsun yoksa gerçekten mi güzel değilsin?

    0
    0 Yorumla
  • Wolfg
    Wolfg Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    kendi güzellik algını yarat. kimseninkine uyma

    0
    0 Yorumla
  • dorukcantas
    dorukcantas Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 94%
    +1 yıl

    Tamamen şans meselesi fiziğini güzelleştir giyimin güzel olsun makyaj vs ile toparlanır

    0
    0 Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    İçi boş özgüvenlilere nisbetle senin durumun daha iyi boşwer

    1
    0 Yorumla
  • -opia-
    -opia- Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 50%
    +1 yıl

    Seni herkes avutur ama sadece benim gibi cidden cirkin olanlar anlar. Estetik yaptirmaliyiz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Herkes güzel olacak diye bir kaide yok ilişkilerde kadınlar nasıl erkekte ki güce bakıyorsa erkeklerde kadınlarda güzelliğe bakıyorlar durumu kabullen

    0
    0 Yorumla
  • Gülgibierkek
    Gülgibierkek Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Güzel olsaydın zaten bi yerlerin kalkık olurdu böyle soru bile sormazdın 😄

    0
    0 Yorumla
  • MurooZers
    MurooZers Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 77%
    +1 yıl

    Çirkinliği kabullenmek çok iyi bise ya mesela ben gibi 😊

    0
    0 Yorumla
  • Diferente_05
    Diferente_05 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 31%
    +1 yıl

    Hayatım şimdi senin resmini koydukların mı güzel yani? Zerre kadar güzel bulmadım

    0
    0 Yorumla
  • Howlerwashere
    Howlerwashere Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 76%
    +1 yıl

    Buradaki kızlar cok cok ğst seviye ama bunlara bakarsan muhtemelen cirkinsindir zaten

    0
    0 Yorumla
  • TheLastOfMami
    TheLastOfMami Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl

    Görmek lazım kendine öyle söyleme bana at erkek gözüyle söyliyim çünkü değişir bu iş cidden

    0
    0 Yorumla
  • sese123
    sese123 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Güzellik değil şans önemli. Saçma geliyor ama cidden doğrusu bu. Şans yoksa güzellikte boş.

    0
    0 Yorumla
  • мıтняasss
    мıтняasss Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Sen kendini nasıl hissediyorsan öylesin başkası seni nasıl bulmuş önemli mi değil başkası için yaşamıyorsun seni sen yapan kendinsin seni seven her halinle sever

    1
    10 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kim beni niye sevsin en azından aynaya bakınca moralim bozulmasın o yeter bana

      Yorumla
    • мıтняasss
      мıтняasss
      +1 yıl

      Seni sen olduğun için sevsin başka ne için olsun ki her şey görsellik değil belki bana göre güzelsin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Maalesef görsellik olarak ilgi çekmezeen merak etmez insanlar konuşsqlar bile çıkar için yaklaşırlar

      Yorumla
    • мıтняasss
      мıтняasss
      +1 yıl

      Görsel olarak seni sevecek zaten sevmesin yarın başkasına gidecek ki buna sevgi denmez dediğin gibi çıkar için yaklaşır ve başka amacı olmaz elbet çıkar seni anlayan ve değer veren üzülme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Toprağın altına girince mezarıma gelir artık her şeyden umudumu kestim ben olmayacak duaya amin denmez sonuçta bir erkek beni neden sevsin

      Yorumla
    • мıтняasss
      мıтняasss
      +1 yıl

      Oooo sen kapatmışsın şarteli yaşamıyorsun bu psikolojiden çık nedir bu seni bir erkek neden sevmesin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Açayım da o sarteli yeniden de burnumdan gelsin yaşadığım hayat sonra stresten hastane hastane gezeyim zaten kimse olmuyor yanımda hep kendim düşüp kalktım hayatın gerçeklerini kabullenmek lazım bir erkek beni sevemez , yaklaşsa bile yarabandı olarak kullanmak için yaklaşır yaşanan şeyler insana öğretiyor. Eski sevgilim dediğim adam bir belediye çiçeğini bile çok gördü sevgililer gününde , eski sevgilisine doğum gününde kendi eliyle hatıra defteri yaptığını söylemişti bana

      Yorumla
    • мıтняasss
      мıтняasss
      +1 yıl

      Sen böyle pes edersen bu hayat geçmez böyle bir erkek seni neden sevmesin 3 gözün , 2 burnun 6 tane kulağın mı var? Bende aldatıldım yıkıldım ama hala devam ediyorum yaşamaya bu hayat zorluklarla dolu hayatıma giren bir başkası benim paramı yemek için çıktı benle eski sevgilimle yakın arkadaşım dediğim Instagram dan konuştular bunlar olacak ama sen yaşamaya devam edeceksin önce kendini düşün kendini sevki başkası da seni sevsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Kusura bakmayın lütfen sizinde enerjinizi düşürdüm bilmiyorum sadece içimi dökmek istedim biraz çünkü arkadaşım veya anlayabileceğim birileri yoktu umarım gönlünüzce olur her şey

      Yorumla
    • мıтняasss
      мıтняasss
      +1 yıl

      Yok ne kusuru saçmalama enerjiyle alakası yok insanız sonuçta içini tabii ki dökeceksin ne zaman istersen dinlerim senin de gönlünce olur umarım konuşmak istersen ekleyebilirsin

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    kendini güzel olduğuna ikna etmek için sormuşsun çünkü seni teselli edecek ve sana güzel olduğunu söyleyecek birilerine ihtiyacın var.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Merak etme Bugun cirkin diyenler yarın güzel olunca peşinden koşar herkes kalıcı degil güzeller cirkin olur çirkinler güzel olur

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Çok haklisin hadi erkekleri gectim kizlar bile çirkinsen arkadas olmuyo

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet bazıları bakım yap falan diyorda sanki biz pasaklı geziyoruz bir de öğrenmişler kendini sev sanki çok kolay bir şey zaten diyenler ya güzel ya da sevildiği bir ilişkisi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Oyle bakim yapsan da degismiyo

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kızım fotodakiler estetikli sen de estetik yap güzelleş, fiziğinde kötüyse spor yaparsın şekillenirsin bitti gitti.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    İlla herkes güzel olacak diye bir kaide yok herkes güzel olursa çirkin diye bir şey olmaz ve güzel de olmaz. Estetik olabilirsin belki güzel olursun

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ergenliği bırak

      Yorumla
  • Okumayıseverim
    Okumayıseverim Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Güzellik herkese göre değişir bence kimsenin dediği söyler dikkate alınmamalı çünkü herkesin gözü nizamı farklıdır. Herkes güzeldir.

    1
    0 Yorumla
  • AltınYaprakS
    AltınYaprakS Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Uymuyorsan uymuyorsundur da sanki ortalama kiz mankenmis gibi konusmaniz yersiz.

    0
    0 Yorumla
  • adamınbiri_06
    adamınbiri_06 Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl

    Güzellik görecelidir kime göre neye göre güzel değilsin?

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İnsanlara göre çirkinim işte

      Yorumla
    • adamınbiri_06
      adamınbiri_06
      +1 yıl

      8 milyar insanın ortak görüşü senin çirkin olduğun mu yani?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evet tüm insanlar gelip baksa bana çirkin der

      Yorumla
    • adamınbiri_06
      adamınbiri_06
      +1 yıl

      Cidden merak ettim

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Hem yüzünden bahsetmisin peki fizigin nasil? Boyun vr kilon kac?

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Seni tanımayı o kadar çok isterdim ki bende senin yaşadıklarını yaşadım hala da devam ediyor

    0
    0 Yorumla
  • tuana1233445
    tuana1233445 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Valla güzel ol estetik yaptır estetikli derler doğal ol makyaj yapma bakımsız derler o yüzden sal yani nasıl mutluysan öyle ol kimsenin güzellik algısına uymak zorunda değiliz

    0
    0 Yorumla
  • sdfsdfgdfgdfg
    sdfsdfgdfgdfg Takip Et
    Xper 5 Yaş: 24
    +1 yıl

    e paylaş fotonu çirkin misin değil misin biz karar verelim çirkinim diyenler genelde tam tersi çıkıyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sonra da dalga geçsinler değil mi başka insanlardw çirkin olduğumu söyledi yalan söyleyecek halleri yok bence

      Yorumla
    • sdfsdfgdfgdfg
      sdfsdfgdfgdfg
      +1 yıl

      özelden at ben karar veririm dalga geçmem söz ahafdsfsdfsdfghhjghjkhşfh

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    istersen konuşabiliriz bu konu hakkında uzun uzun yani bende benzer şeyler yaşıyorum çoğu açıdan

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ohhooo millet senn gibi düsünse cirkinler topallar körler evlenemez her malin alicisi var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Güncellemen o kadar hakli ki anlatamam cirkin kızları kimse sevmez cidden ici iyi olsada

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Çirkin olman iyidir güzel olunca kızlar egolu oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Ahmett17
    Ahmett17 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 20
    +1 yıl

    Bende bir erkek olarak çirkin olduğumu düşünüyorum seni anlarım. Eğer yanlış anlamazsan beni ekle fotonu gönder bende görmek isterim seni.

    1
    0 Yorumla
  • meinschicksal
    meinschicksal Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Resimdekiler Türk bile değil tahminimce. Boşuna dert ediyosun

    0
    2 Yorumla
    • eylusss0
      eylusss0
      +1 yıl

      Türkiye'de de çok güzel kızlar var

      Yorumla
    • meinschicksal
      meinschicksal
      +1 yıl

      @eylusss0 bencede o yüzden dedim zaten 😊

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Herkes renkli gözlüleri güzel buluyor ben de bugün renkli gözlü olduğum için kendimi güzel bulmadım ilk defa ne biliyim Tiktok çekmeye çalışınca oldu Tiktok çeken kahve gözlü sarı saçlı kızlar daha güzel geldi ben kapalı beyaz tenli mavi gözlüyüm

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sonuçta hiç bakılacak durumda olmadığınızı düşünmeyin lütfen bu fotoğraflarını koyduğunuz hanımların da içini bilemezsiniz iç güzellik önemli içiniz güzelleştikçe bu dışınıza da mutlaka yansıyacaktır sağlıklı huzurlu günler dilerim

    0
    0 Yorumla
  • Grumpyres
    Grumpyres Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bende de tıp var konuskankik yok belirli bir seviye ol güzellik olarak karakterin iyi olsun seni tercih ederler

    0
    0 Yorumla
  • Cerennn20
    Cerennn20 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bunların hepsi karşındaki insanların söylediklerinden dolayı oluyor

    1
    0 Yorumla
  • Mavihuylukiz__
    Mavihuylukiz__ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sacmaliyorsun bence her kizin ayri bir guzelligi vardir sekerim.💞

    0
    0 Yorumla
  • enoflexp
    enoflexp Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yapacak bir şey yok böyle yaşamaya devam edeceksin.

    0
    0 Yorumla
  • Wiitb
    Wiitb Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Çirkinlik ve güzellik kavramına uyman direk saçmalık kendini olduğun gibi kabullenmek vardır

    0
    1 Yorumla
    • Wiitb
      Wiitb
      +1 yıl

      Yani birde başkalarına güzelsindir buna bence bu kadar on yargılı olma

      Yorumla
  • onequeenoftheworld
    onequeenoftheworld Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    bu herkes icin güzel diil mesela belki de sen birileri icin guzelsinidr

    0
    0 Yorumla
  • Muhasebeciixx
    Muhasebeciixx Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    İnsan bakımlı olursa bence güzeldir. herkesin güzellik algısı farklıdır

    0
    0 Yorumla
  • user8219
    user8219 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    İnan çirkin olup olmaman hiç önemli değil önemli olan şey senin kendi öz bakımına dikkat etmen

    1
    0 Yorumla
  • wikosioo
    wikosioo Takip Et
    Xper 1 Yaş: 21
    +1 yıl

    burun estetigi dudak dolgusu dogru makyajla herkes guzel

    0
    0 Yorumla
  • sozsuZzaman
    sozsuZzaman Takip Et
    Master Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Neye nasıl bakarsan oda sana öyle bakar

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      İyilikle bakıyorum ama hep aynaya bakınca da kendimi görünce de kendimi kandıracak halim yok

      Yorumla
    • sozsuZzaman
      sozsuZzaman
      +1 yıl

      Bakım yap spor yap düzenli beslen yani uğraş biraz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yapıyorum zaten

      Yorumla
  • Devamını Gör (45)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Çirkin olduğumu kabullendim, güzellik algısına uymuyorum. Düşüncemde haksız mıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

İnsanların güzellik algısına uymadığım zaman çirkin mi oluyorum? 8 cevap verildi
İnsanların güzellik algısına uymamam beni çirkin mi yapar? 74 cevap verildi
Ben çirkin olup güzel zannettigim için kendimi İtici miyim? 8 cevap verildi
Yakışıklı olduğum halde kendimi çirkin birisi olarak görüyorum sorunum ne? 12 cevap verildi
Çirkin olduğum için dış görünüşüme dikkat etmiyorum? 8 cevap verildi
Çirkin olduğumu kabullenmem doğru mu? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • KS de sizi de viral videodaki birine benzeten oldu mu 🤪siz kime benzetiyorsunuz?
  • Abdülmuttalib İle size hangi tatlıyı ısmarlardık söyleyelim mi?
  • En sevdiğiniz Kadir İnanır filmi nedir?
  • Birden fazla kişiyle konuşabilir misin?
  • Renault nasıl marka sizce araba da?
  • Her zaman pozitif misin?
  • Aşk mı, karmaşa mı?
  • Nasıl sağlıklı kalırsın?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨