AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Herkes için güzellik farklıdır seninde hoşuna gittiğin birsi vardır illa
Ateistler Allah a inanırsa o dediğin de olur
Sen bırakmışın artık
Olmayacak duaya amin demeye devam etmek zaman kaybı olur sadece bazı insanlar benim gibi sevilmez aksine sadece izler sevilenleri
Neymişsin sen ba çirkin ördek yavrusu mu o kadar mı bezdin kendinden
Kan bağım olan kişiler bile laf söyledi dhaa ortaokula gittiğim zaman amcam ne çirkinsin demişti gülerek çocukken bile başka arkadaşlarım vardı onlarda Gargamele benziyorsun demişlerdi , biri vardı sınıftan o da b*kuma benziyorsun demişti yani benim yaşadığım travmatik şeylerin haddi hesabı yok benim yaşımdakiler nasıl güzel seviliyor değer görüyor. Konustugum biri vardı hafif kaslıyim diye kilo al diyip duruyordu sonra sorduğumda kilolu kızları seviyorum dedi. Maalesef Allah beni lanetlemis
Senin çevrendede ne tipler varmış yav
Bu raddeye kolay gelmedim ben işte her insanın psikolojisi kaldırmaz benim yaşadığım şeylerin
Yemin ederm bazılarına insan demeyr bin şahit ister sende Allah'ın yarattığı bir kulsun görünüşünü sen seçmedin ki
Allah keşke biraz adil olsaymış maalesef bazı kullarına torpil geçmiş bir an önce kurtulsam şu dünyadan en azından kalbim kırılmaz daha fazla
Valla ne desem bilemedim ha ilk kez bişeye karşı cevapsız kaldım
Siz bile cevapsız kaldınız ben o ağır lafların beynimde dolaşmasını düşünüyorum hep tanıdığım biri vardı maymuna benziyorsun demişti artık tek çözüm yolum kaldı dua da ediyorum Allah'a o yapmazsa ben yaparım zaten eninde sonunda
Milletin senle derdi ne ki bu kadar hakaret ediyor ya
Bende bilmiyorum Allah in verdiği b*ktan kaderle sürünüyorum bu yaşta canımı da almıyor o kadar dua ettim
Torpilli kullarına her şeyin en iyisini vermiş zaten alıştım artık acı çekip kalbimin kırılmasına normal geliyor
Valla ne yazsam bilemedm yani ne denir ki şimdi
Sadece akışına bıraktım aşk ve arkadaşlık konusunu dış görünüşe laf söyleyen insanlarin sağlıklı olduğunu düşünmüyorum şahsen belki de geçmişte yaşadığım bazı şeylerden dolayı suanimi etkiliyor ama hayatımı yaşamaya karar verdim kariyerime ve kendime odaklanacagim doğru insan olursa da hayatıma alırım. Bilmiyorum bazen çok mutlu olacağımı hissediyorum
Öyle tabii herkesin bir imtihanı var ama seninki çok zorlu
Yaşlanınca falan yaşasam üzülmem ama genç yaşımda olunca üzülüyor az da olsa insan benim yasimdakiler seviliyor değer görüyor insan heves ediyor
Yaş kaç senin
21 yaşındayım
Anladım
Aşık Veysel ne diyor benim sevgim olmasa senin güzelliğin için beş para etmez
Önemli olan güzellik değil sevgi
Dertleşelim istersen
Resimdekiler zaten estetikli halleriyle böyle duruyorlar ve doğal insan varken estetikli kişilere güzel demek saçma yani o yüzden sıkma canını
çirkin olduğunu nerden biliyorsun? yüzüne bunu ciddi söyleyen kim? bence bakım yapmıyorsun
Söyleyenler oldu kan bağım kişiler bakım yapıyorum
kilolu falan mısın ayrıca
Hayır değilim hafif kaslıyim ama konuştuğum biri vardı adam sürekli kilo al diyip duruyordu neymiş kilolu kızları seviyormuş e o zaman benle neden konuşuyorsun nerde Allah'ın m*l kulları bana denk geliyor hep herhalde
ama bunlara takılırsan yolunu bulamazsın, o onun sorunu senin değil illaki canın sıkılmıştır ama bu durum senin değerini düşürmez o yüzden ben çirkinim ben şöyleyim gibi şeyler deyip kendini öyle inandırma.
Sürekli aynı döngü oluyor ben anlamadım insanlara insan gibi davranıyorum haketmedigim muameleyi gördüm bu yüzden insan almıyorum hayatıma
inancın olsun bende de bazı durumlar var acaba yetersiz miyim diye sorguluyorum ama mantıklı değil bu durum, bizim düşüncemiz de bitiyor
Tam bu sefer kendimi sevmeye çalıştığım zamanda yine tanıdığım biri maymuna benziyorsun dedi her seferinde aynısı oluyor tam düzeliyorum diyorum bir darbe yiyorum
birileri özellikle bilerek mi yapıyor sana bunu anlamadım ki, beni bir takip eder misin
Yorumda da biri yaptı yorumunu kaldırdım diye sen bu kafayla sevgili bulamazsın neden sevgilin olmadığını anladım dedi. Tahammülsüzmusum ne alakası var ki yaptığı yorum saçmaydı kaldırdim insanları asla anlayamayacagim maalesef
Bende normalim güzellik herşeyde bakıyorlar güzel olan her zaman ilk tercih edilen erkeklerde de boya tipe paraya bakıyorlar öyle yani
Herkes böyle olmak zorunda değil ayrıca emin ol ne güzel olmayan kızlar var babalarından geçilmiyor kollarında yakışıklı çocuklar var herkes zaten bu kızlar kadar güzel olamaz sen kendini güzel bulucaksın herşeyden önce bakım tabiki yapman gerek kendin için en azından.
Havalarından geçilmiyor olucakti*
Bakım falan yapıyorum zaten
E tamam gerisini niye dert ediyosunki nasibin seni illaki bulur bırak beğenen beğensin beğenmeyeni zaten sen beğenme o özgüveni bul kendinde
Kimsenin hayatıma girip girmemesini önemsemiyorum elimde olmayan şey için laf yiyorum şaka gibi
O zaman neden kendini güzel bulmuyosun
Bunun bi sebebi olmalı genelde kızlar birinden hoşlandığında falan böyle olurlar
Ben kendimi bile sevemiyorum ne hoşlanmasi ne başka bir şeyi
Bu Güzellik algısı saçmalığına uymadığın için kendine bu kadar baskı yapmana hiç gerek yok ama sen bilirsin
Estetikle yeniden yaratılanlar da güzel olmuş vay anam vay vay vay. Sen çirkin değilsin sadece özgüvensiz ve estetiksizsin.
Çekici olmak için illa güzel olmak şart değil. Önemli olan çekicilik ama sen yine de bakımını, makyajını ihmal etme.
Kime göre neye göre çirkinsin sana çirkin damgası yapıştıranlar çok mu hoşlar?
İnsanlara göre çirkinim bir kişi dese neyse kan bağım olan kişiler bile dedi
Maalesef öyle insanlar var benim ailemde de var öyle insanlar en iyisi ne biliyor musun şu an çalışıyor musun okuyor musun bilmiyorum ama en iyisi okuyup uzaklaşıp gitmek kendi ayaklarinin üzerinde durmak
O resimdeki kişiler yabancı zaten, burası Türkiye.
O resimdekiler gibiler varsa eğer onlarla sevgili olmak için ya Brad Pitt gibi yakışıklı olacaksın ya da Acun Ilıcalı gibi zengin.
Bakımını yap spor fittnnes yap yeniden doğ burada ağlamak işe yaramıyor
körün bir topal alıcısı derdi rahmetli anneannem teyzeme.
Çirkin kiz yoktur ... bakısız var ama 😂😂😂
Ya dış görünüş gerçekten önemli değil. Duruş davranış asalet önemli. Çok çirkin kadın tanıyorum ama davranışları ile kendilerini çok çekici yapabiliyorlar.
evet aslında haklısın herkes içinin güzel olmasını falan söylemiş fakat bi insanda gördüğümüz ilk şey içinden önce dış görünüşü kalıplaşmış güzellik algıları yüzünden bence herkes birbirine benzemeye başladı ve her ne kadar bakım yapsan da burun şekli dudak büyüklüğümüz falan da değişmiyor imkanın varsa ve böyle mutlu olacaksan minik estetik dokunuşlar yaptırabilirsin kendine bu kadar takıntılı olma bence enerjinin güzel olması daha güzel bir şey
hem neden kendini yetersiz hissediyorsun amann kimseye yetmeye falan çalışma kendine yetebilirsen kendine güvenirsen dünya senin için daha yaşanılabilir bir yer olur
Herşeyin güzellik olmadığını anlamanız dileğiyle 🙏🙏
Merak ettiğim acaba gerçekten güzelsin ama sadece bu fotodaki kızlara benzemeyip kendini mi dolduruşa getiriyorsun yoksa gerçekten mi güzel değilsin?
kendi güzellik algını yarat. kimseninkine uyma
Tamamen şans meselesi fiziğini güzelleştir giyimin güzel olsun makyaj vs ile toparlanır
İçi boş özgüvenlilere nisbetle senin durumun daha iyi boşwer
Seni herkes avutur ama sadece benim gibi cidden cirkin olanlar anlar. Estetik yaptirmaliyiz
Herkes güzel olacak diye bir kaide yok ilişkilerde kadınlar nasıl erkekte ki güce bakıyorsa erkeklerde kadınlarda güzelliğe bakıyorlar durumu kabullen
Güzel olsaydın zaten bi yerlerin kalkık olurdu böyle soru bile sormazdın 😄
Çirkinliği kabullenmek çok iyi bise ya mesela ben gibi 😊
Hayatım şimdi senin resmini koydukların mı güzel yani? Zerre kadar güzel bulmadım
Buradaki kızlar cok cok ğst seviye ama bunlara bakarsan muhtemelen cirkinsindir zaten
Görmek lazım kendine öyle söyleme bana at erkek gözüyle söyliyim çünkü değişir bu iş cidden
Güzellik değil şans önemli. Saçma geliyor ama cidden doğrusu bu. Şans yoksa güzellikte boş.
Sen kendini nasıl hissediyorsan öylesin başkası seni nasıl bulmuş önemli mi değil başkası için yaşamıyorsun seni sen yapan kendinsin seni seven her halinle sever
Kim beni niye sevsin en azından aynaya bakınca moralim bozulmasın o yeter bana
Seni sen olduğun için sevsin başka ne için olsun ki her şey görsellik değil belki bana göre güzelsin.
Maalesef görsellik olarak ilgi çekmezeen merak etmez insanlar konuşsqlar bile çıkar için yaklaşırlar
Görsel olarak seni sevecek zaten sevmesin yarın başkasına gidecek ki buna sevgi denmez dediğin gibi çıkar için yaklaşır ve başka amacı olmaz elbet çıkar seni anlayan ve değer veren üzülme
Toprağın altına girince mezarıma gelir artık her şeyden umudumu kestim ben olmayacak duaya amin denmez sonuçta bir erkek beni neden sevsin
Oooo sen kapatmışsın şarteli yaşamıyorsun bu psikolojiden çık nedir bu seni bir erkek neden sevmesin.
Açayım da o sarteli yeniden de burnumdan gelsin yaşadığım hayat sonra stresten hastane hastane gezeyim zaten kimse olmuyor yanımda hep kendim düşüp kalktım hayatın gerçeklerini kabullenmek lazım bir erkek beni sevemez , yaklaşsa bile yarabandı olarak kullanmak için yaklaşır yaşanan şeyler insana öğretiyor. Eski sevgilim dediğim adam bir belediye çiçeğini bile çok gördü sevgililer gününde , eski sevgilisine doğum gününde kendi eliyle hatıra defteri yaptığını söylemişti bana
Sen böyle pes edersen bu hayat geçmez böyle bir erkek seni neden sevmesin 3 gözün , 2 burnun 6 tane kulağın mı var? Bende aldatıldım yıkıldım ama hala devam ediyorum yaşamaya bu hayat zorluklarla dolu hayatıma giren bir başkası benim paramı yemek için çıktı benle eski sevgilimle yakın arkadaşım dediğim Instagram dan konuştular bunlar olacak ama sen yaşamaya devam edeceksin önce kendini düşün kendini sevki başkası da seni sevsin
Kusura bakmayın lütfen sizinde enerjinizi düşürdüm bilmiyorum sadece içimi dökmek istedim biraz çünkü arkadaşım veya anlayabileceğim birileri yoktu umarım gönlünüzce olur her şey
Yok ne kusuru saçmalama enerjiyle alakası yok insanız sonuçta içini tabii ki dökeceksin ne zaman istersen dinlerim senin de gönlünce olur umarım konuşmak istersen ekleyebilirsin
kendini güzel olduğuna ikna etmek için sormuşsun çünkü seni teselli edecek ve sana güzel olduğunu söyleyecek birilerine ihtiyacın var.
Merak etme Bugun cirkin diyenler yarın güzel olunca peşinden koşar herkes kalıcı degil güzeller cirkin olur çirkinler güzel olur
Çok haklisin hadi erkekleri gectim kizlar bile çirkinsen arkadas olmuyo
Evet bazıları bakım yap falan diyorda sanki biz pasaklı geziyoruz bir de öğrenmişler kendini sev sanki çok kolay bir şey zaten diyenler ya güzel ya da sevildiği bir ilişkisi var
Oyle bakim yapsan da degismiyo
Kızım fotodakiler estetikli sen de estetik yap güzelleş, fiziğinde kötüyse spor yaparsın şekillenirsin bitti gitti.
İlla herkes güzel olacak diye bir kaide yok herkes güzel olursa çirkin diye bir şey olmaz ve güzel de olmaz. Estetik olabilirsin belki güzel olursun
Ergenliği bırak
Güzellik herkese göre değişir bence kimsenin dediği söyler dikkate alınmamalı çünkü herkesin gözü nizamı farklıdır. Herkes güzeldir.
Uymuyorsan uymuyorsundur da sanki ortalama kiz mankenmis gibi konusmaniz yersiz.
Güzellik görecelidir kime göre neye göre güzel değilsin?
İnsanlara göre çirkinim işte
8 milyar insanın ortak görüşü senin çirkin olduğun mu yani?
Evet tüm insanlar gelip baksa bana çirkin der
Cidden merak ettim
Hem yüzünden bahsetmisin peki fizigin nasil? Boyun vr kilon kac?
Seni tanımayı o kadar çok isterdim ki bende senin yaşadıklarını yaşadım hala da devam ediyor
Valla güzel ol estetik yaptır estetikli derler doğal ol makyaj yapma bakımsız derler o yüzden sal yani nasıl mutluysan öyle ol kimsenin güzellik algısına uymak zorunda değiliz
e paylaş fotonu çirkin misin değil misin biz karar verelim çirkinim diyenler genelde tam tersi çıkıyor
Sonra da dalga geçsinler değil mi başka insanlardw çirkin olduğumu söyledi yalan söyleyecek halleri yok bence
özelden at ben karar veririm dalga geçmem söz ahafdsfsdfsdfghhjghjkhşfh
istersen konuşabiliriz bu konu hakkında uzun uzun yani bende benzer şeyler yaşıyorum çoğu açıdan
Ohhooo millet senn gibi düsünse cirkinler topallar körler evlenemez her malin alicisi var
Güncellemen o kadar hakli ki anlatamam cirkin kızları kimse sevmez cidden ici iyi olsada
Çirkin olman iyidir güzel olunca kızlar egolu oluyor
Bende bir erkek olarak çirkin olduğumu düşünüyorum seni anlarım. Eğer yanlış anlamazsan beni ekle fotonu gönder bende görmek isterim seni.
Resimdekiler Türk bile değil tahminimce. Boşuna dert ediyosun
Türkiye'de de çok güzel kızlar var
@eylusss0 bencede o yüzden dedim zaten 😊
Herkes renkli gözlüleri güzel buluyor ben de bugün renkli gözlü olduğum için kendimi güzel bulmadım ilk defa ne biliyim Tiktok çekmeye çalışınca oldu Tiktok çeken kahve gözlü sarı saçlı kızlar daha güzel geldi ben kapalı beyaz tenli mavi gözlüyüm
Sonuçta hiç bakılacak durumda olmadığınızı düşünmeyin lütfen bu fotoğraflarını koyduğunuz hanımların da içini bilemezsiniz iç güzellik önemli içiniz güzelleştikçe bu dışınıza da mutlaka yansıyacaktır sağlıklı huzurlu günler dilerim
Bende de tıp var konuskankik yok belirli bir seviye ol güzellik olarak karakterin iyi olsun seni tercih ederler
Bunların hepsi karşındaki insanların söylediklerinden dolayı oluyor
Sacmaliyorsun bence her kizin ayri bir guzelligi vardir sekerim.💞
Yapacak bir şey yok böyle yaşamaya devam edeceksin.
Çirkinlik ve güzellik kavramına uyman direk saçmalık kendini olduğun gibi kabullenmek vardır
Yani birde başkalarına güzelsindir buna bence bu kadar on yargılı olma
bu herkes icin güzel diil mesela belki de sen birileri icin guzelsinidr
İnsan bakımlı olursa bence güzeldir. herkesin güzellik algısı farklıdır
İnan çirkin olup olmaman hiç önemli değil önemli olan şey senin kendi öz bakımına dikkat etmen
burun estetigi dudak dolgusu dogru makyajla herkes guzel
Neye nasıl bakarsan oda sana öyle bakar
İyilikle bakıyorum ama hep aynaya bakınca da kendimi görünce de kendimi kandıracak halim yok
Bakım yap spor yap düzenli beslen yani uğraş biraz
Yapıyorum zaten