AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
71Cevap
Ne kadar çok bunalıma sokmuşum kendi
Bunalım sonum olacsk zaten hiç bir şeyden tat almıyorum benim yaşımdakiler nasıl mutlu en azından öl*p gitsem canım acımaz
Saçmalama lütfen ne ölmesi
Tek arkadaşim vardı o da göçtü gitti bu dünyadan kimse yok beni anlayan acılarımı bile duvara anlatıyorum yaşayınca ne değişiyor sanki acı çekip duruyorum almıyor ki canımı alsa da bir kurtulsam bu dünyanın iğrençliginden genç yaşımda aldığım nefes ağır geliyor diğer yaşıtlarım nasıl değer görüyorlar seviliyorlar maalesef Tanrı adaletsiz yüzünü bana gösterdi acı şekilde
Lütfen böyle düşünme bak yaşamak için bir sebep bulmalıyız seni seven insanlara yardımcı olman lazım herkes kötü olamaz bu dünyada
Herkesi düşündüm kendim hariç bu hallere geldim benim hakkım değil miydi veya diğer dış görünüş yüzünden zorbalığa uğrayan insanların sevilmeye hakkı yok mu , sürekli elimizde olmayan şeyler için neden laf yiyoruz daha dış görünüş dışında da yaşadığım travmatik olaylar var o da ayrı bir mevzu. İnsanlairn benim kalbim yokmuş gibi davranmasi sürekli çıkarı olunca konuşmaları, değer verdiğim tiplerin kazık atması. Sonsuzluk uykusuna yattığımdw vicdanım öyle rahat olacak ki kimsenin kalbini kırmamaya özen gösterdim hep yardımsever oldum bir kere bile küfürlü konuşmadım insanlara karşı, sürekli psikolojik araştırma yaptım belki yardımım dokunur birilerine diye. Ben hiç bir şey anlamıyorum her şey b*ktan devam ediyor
Bana ni yazarmisin özelden
Hayır ama teşekkür ederim yine de bu psikolojiyle dayanabildiğim kadar dayanırım sonra da maceram biter zaten
Sadece çok merak ettim gerçekten öylemi yoksa kendi kendine mi kuruntu yapıyorsun lütfen böyle soyleyim vazgecemezsin hayattan
Kuruntu olsa insanlar çirkin imasında bulunmazdı ki birden fazla kişi söyledi kabullenip kabuğuma çekilmek en iyisi yoksa yine kalbim kırılır insanlar çıkarı için kullanir sadece iyi niyetimi telefonumda adam akıllı resim bile çekinmiyorum çünkü çekiniyorum bakıyorum moralim iyice bozuluyor ama yine de teşekkür ederim tavsiyeleriniz için umarım gönlünüzce olur her şey
Valla seni açmak çok zor eminim öyle değilsin inşallah birgun kurtulursun hu psikolojiden
Kalkana alıyorum kendimi çünkü kalkanımi indirince yine aynı çöp döngüyü yaşayacağım acı çekmek istemiyorum artık daha fazla bu yüzden böyle düşünüyorum
Bilmiyorum ama yine deneyeceğim acı verici olsa umarım bir gün kendimle gerçekten barışık biri olabilirim siz de kusura bakmayın lütfen hem negatif enerjimle rahatsız ettim hemde vaktinizi aldım
Yooo hiç sıkıntı yok sana yardımcı olmak istiyorum lütfen beni uzaklaştırma ve bana yaz ne kaybedebilirsin ki
Teşekkür ederim ama sizin vaktinizi almak istemem ama söz kendimi sevmeye çalışacağım, öl*mle ilgili de düşüncelerimi de en alt seviyeye indirmeye çalışacağım , beni dinlediğiniz için çok teşekkür ederim umarım gönlünüzce olur her şey
Ben vaktimi size yardım etmek için harcamak istiyorum ama karar sizin tabiki en azından dünden daha iyi olmaya çalışmanız bile hoşuma gitti buda bir başlangıç inanırsan başarabilirsin
İçimde güzel his var sanki her şey iyiye gidecekmiş gibi sizin fikirlerinizi de yardımcı oldu yeniden çok teşekkür ederim Ne olursa olsun mental sağlığınıza dikkat edin kesinlikle
Rica ederim herkesin kendine göre sıkıntıları var benimkileri anlatsam belki sen kendi sıkıntılarına üzülmeyi bırakırsın önemli olan kendimizi tedavi etmemiz çünkü hayat devam ediyor
Eğer inanmıyosan bana bi dön kanıtlamış olurum
Bak sana diyorum ki bana bi dön cidden karaktere mi yoksa tipe mi bakıyoruz gör
Tipe bakıyorsunuz bunda da haklısınız Allah bile dış görünüş konusunda ayrımcılık yapmış
Ya diyorum ki inanmıyorsan gel dene ne kadar ciddi olduğumu gör her erkek aynı değildir her kızın aynı olmadığı gibi dön bana diyorum o kelimeyi yazamıyorum yazarsam silinecek yorumum anla artık
Dalga geçmek için dediğin o kadar belli ki benim gibi Habeş maymununa mi kaldın o kadar mı yokluktasin
Dalga geçmiyorum yoklukta da asla olmadım eğer gerçekten dediğin gibiysen bile seni reddetmeyeceğime yemin ederim sadece bana dön ve sözlerimin ne kadar gerçek olduğunu kendin gör
Eski sevgilim de böyle edebiyat yaptı sonra dış görünüşümü yüzüme vurmaya kalktı yani sizin gibi tipler samimi gelmiyor umarım gönlüne göre birini bulursunuz benim gibi tipler yalnız kalmaya mahkum
Ben öyle yapmam herked aynı değildir sözümü unuttun sanırım
Sizi tanımıyorum bile ben zaten kapattım insan ilişkilerini kendi kabuğuma çekildim. Kimsenin lafını sözünü yemek istemiyorum yine de teşekkür ederim umarım gönlünüze göre güzel ve iyi karakterli biri çıkar
Neden böyle yapıyorsun anlamıyorum belki karşına çıkan bir fırsatı tepiyorsun?
Sadece daha güzel ve daha iyi insanlar çıkar karşına benim gibi biriyle vakit kaybetmeni istemem
Peki seni zorlamayacağım ama 3 kere ısrar ettim daha fazla söylemem saçma olur senin tercihin saygı duyarım
Teşekkür ederim anlayışınız için benim gibi insanlar sadece yarabandı olur aşkta, arkadaşlikta da sadece çıkarı için konuşulan tip olurum umarım sizin karşınıza iyi biri çıkar. Sevilmenin ne olduğunu bilmiyorum bu yüzden de kimseyi alamam hayatıma alsamda yarabandı muamelesi görürüm sadece kusura bakmayın sizinde vaktinizi almış oldum
Öyle bir şey olmayacaktı ama senin kararın artık düşüncenden sapmayacak gibisin
Maalesef kalkanımla gezmem lazım en son öyle bir hata yaptım 6 ay hastane hastane gezdim tek başıma kimse yoktu hep yalnız başıma o acıyla savaşıyorum sonra böyle en azından sevilmeyecegimi kabullenip öl*müm gelesiye kadar kariyerime bakıyorum
Dediğim gibi sen bilirsin zorla güzellik olmaz ben sana güzel teklifimi yaptım kendi kararın
Benim anlamadığım beni tanımıyorsun bile neden konuşmak istedin ki benimle yanlış anlama dediğimi. Bu arada umarım gönlünce olur her şey
Ben kendi halinde olan yalnız kızlara ilgi duyuyorum göz önünde olan herkesin eriştiği kızlar ilgimi çekmiyor eğer istersen tak1p 🦄 incele yazdıklarımı o zaman ne demek istediğimi anlayacaksın. Tipe asla bakmadım bakmayacağım da.
Haklısın. Sen çok çirkin birisin 🙂
En realist yorum sizin ki diğerleri masal anlatmış
Teşekkür ederim.
Resimdekilere bakarsan çirkinim dersin tabi
O kadar saçmalıyosun ki güzel olsaydın severler tabi. Adriana lima diyo daha kıyaslamalara bak
Haklısın güzel olsaydım kalbim kırılmazdı sevilirdim , ne yapalım artık beni de toprağın altında ki soluncalar falan sever
Herkes kendine göre birini bulabilir bence. Güzel değilsen illa yakışıklı arama. Ne istiyorsun
Onu da yaptım mesela bir konuştuğum vardı adam kilolu değilim fitim diye kilo al diyip duruyordu neymiş kilolu seviyormuş biri vardı boyu benden kısaydı çocuğun geldi yüz hatlarim keskin diye vampire benziyorsun demişti
Sen canım denk gelmişsin
Slaklara denk gelmişsin aynaya baksın onlar. Ben boylu posluyum iyiyim böyle yapmıyorum kimseye
Artık kabuğuma çekildim zaten kimseyi de hayatıma almam ne aşk ne arkadaşlık anlamında çokça başım ağrıdı zaten zamanında bazı insanların bey*nsizligini benim gibi garibanlar çekiyor
Neden böyle düşündüğünü merak ediyorum ya öyle değilsen yanlış kişilere denk gelmişsen
Özgüvenin düşmüş olabilir o insanlar yüzünden. İstersen resmini at yorumlarım
İnsanlarin fikirlerini çok önemsiyorum çünkü aynada falan bakınca da onları haklı görüyorum
Allah başka dert vermesin
Giyim tarzını yenile iletişim şeklini güncelle
Yeniledim spor yapıyorum bakım yapıyorum ama aynaya bakınca yetersiz hissediyorum kendimi
Zamanla olacak şeyler ayrıca neden kendini kendini aşağıya çekiyorsun
Hepte bana mı zaman anlamadim ki toprağın altına girince olur herhalde bir şeyler
Hocam bence biraz kendinin farkına varmalisin
Varsam ne olacak insanlar söylüyor yine
Hocam neden insanları bu kadar onemsiyorsun bir başlangıç yapmışsın ki
Yapıyorum ama maalesef hep bir döngü oluyor bazen düşünüyorum keşke öl*p. gitsem en azından elimde olmayan şey için laf yemem
Hocam biraz sakin olur musun
Sakin olsam ne olacak ki aynadan her baktığımda o yediğim zorba kelimeler beynimin içinde dolaşıyor
Hocam diğer mesajlara gelebilir misin
bir de bizim görmemiz lazım
Görsen ne değişecek sanki çirkin olduğumu söyleyen insanlar oldu
zevk meselesi
Bence öyle düşünmeyin çok güzelsiniz
Estetik oluver gitsin
Doğal olanı en güzeli.
Çirkin kız yoktur estetiksiz kız vardır
Kimse kusursuz değildir
boy takıntısı olan erkekten sonra şimdi de bu mu
Evet fotoğraftaki kızlar estetik güzeli
yine mi sen yahu. tamam cirkin kral sensin
Her kadin güzeldir haksizsin...
Habeş maymunu diyen kız mısın sen kendine
walla foto koysaydın keske
Haklısın yavrum, çirkinliğini kabullenmen erdemdir
Bi yakından bakmam lazım burdan anlaşılmıyor
Fake olmasan iyisin kanka
Çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır
Buna maalesef katılıyorum.
az bi makyaj kızları kadınları güzelleştirir
Makyaj denedim yakışmıyor bakimliyim zaten
Makyajı yanlış eksik yapmışsın
Kardeşim yapıyor bana o da makyajı bilen biri onda çok güzel oluyor bana gelince Habeş maymununa dönüyorum
bi yerde hata yapıyon ama nerde
Maalesef yaratılırken Allah güzellik verme konusunda cimrilik yapmış bana
Çok güzel olsan sana nazar değerdi bide bu yönden düşün
Böyle haketmedigim ağır ağır lafları yiyorum valla bıktım artık öls*m gitsem artık en azından dalga geçmezler öyle bir yorgunum ki sanki bitmiyor
merak ettim resmini görmek isterdim kendine düşman olma sev kendini
Aynanın karşısına geçip bakınca aşık olurum kendime cidden şaka gibi kolay olmuyor maalesef o kadar
abartma üzme kendini güzel olsan manken olurdun
Çirkin kadın yoktur güzelsindir eminim
Sana çirkin diyeni ALLAH çarpar
allahın yaratığı her varlık çirkin değildir
Bazı kullarına torpilin alasını geçmiş bazılarını da umursamamis bile
Sen asla çirkin değilsin
Haklisin
Yok ya güzelsin kendine haksızlık yapıyorsun
boş ver güzel oluncada bir şey değişmiyo
Yapacak bi şey yok
Haklısın.
Kimse güzel olmak zorunda değildir
Sak gitsin
güzellik herkese göre farklı bence
Ne!.
Güzelsin
Haksizsin
Haksız olduğumu düşünmüyorum tek bu konuda eminim kan bağım olan kişiler bile dedi zamanında amcam mesela demişti çirkinsin diye
Ne alakaaaaaağğğğğğğ
Ya ben seni yerim 🥹
Ben seni severim
Ben de öyle
Yaani bilmem
@Aylin_karaaslann
@Aylin_Karaaslann güzel