Hayaller vs Hayatlar gibi oldu resmen. Bir daha yaptırmak istemiyorum, tam bir hayal kırıklığı :((

Hayaller vs Hayatlar gibi oldu resmen. Bir daha yaptırmak istemiyorum, tam bir hayal kırıklığı :((

Tırnak yapıları aynı olmadığı için sen de farklı durmuş. Bir de özensiz yapılmış gibi görünüyor biraz. Ben de yaptırdım gayet güzel ve kullanışlı şimdilik bakalım.
çok özensiz yapıldı üzücüü :(
Bende göstermiştim resimdekini oysa basit bir ombreyi bile yapamadı gıcık kaptım tek renge geçtirdim şimdi başka uzmana gideceğim daha iyi yapıyormuş aşırı kötü yapmış bu arada ne desen haklısın
Evet maalesef kötü olmuş. En azından sonsuza kadar kalıcı değil. Ben hiç yaptırmadım, yaptırmam da. Zaten UV ışınları yüzünden tehlikeli. En güzeli geleneksel yöntem evde oturup oje sürmek.
Cevap
6Cevap
Haklısın
Görselki kadının tırnak yatağı uzun ama sizinki kısa ya tırnaği uzatacaktınız ya baska bor desen sececekktiniz.
haklısınız fakat belki başka yer daha iyi yapabilir
bilmiyorum ya hevesliydim ama bütün hevesimi kaçırdı :((
Gerçekten çok çirkin olmuş o yaptırdığın yerde bir daha yaptırma bence
çok da çirkin olmadı ama işte istediğim gibi yapmadı ://
Kalıcı oje mi bu proteze benzemiyor ve evet berbat yapmışlar. Ben de 2 senedir düşünüyordum bir güzellik salonuna gittim ve iğrenç yaptılar hayattaki şansım kızın bu işte ilk günüymüş ve benim tırnaklardan sonra kovdular zaten
Cidden protezciye gösterdiğin model ve yapılan tam bir hayal kırıklığı olmuş bir süre kullan sonra başka bir yerde daha önce yaptığı modellere bakarak protezcine karar ver ders olsun 😅
aynen de bir daha yaptırmam zor, küstüm resmen
Berbat duruyor. Şu tırnaklarınızın böyle yapınca güzel olduğunu umarım düşünmüyorsunuzdur.
Simli ojeyi sürmüş yollamış resmen
😂 evet resmen öyle yaptı
hiçbir yere gitmicem kendim evde çıkarmayı denicem 😂
E kalıcı yaptırmışsın daha nasıl düzelecek?
3 hafta sonra tekrar gidip, çıkartıyorsun
Farklı ojelermiş geçmiş olsun
Çok iğrenç duruyor kızlar yapmayın şöyle tırnak
çok iğrenç durmuyor be abartma lütfen
Yuh bu ne yapamıyorlarsa yapmasınlar ya
aynen çok can sıkıcı
siz nasi abdest aliyosunuz..(inaniyorsaniz tabiki)
Resimle alakası yok 😪
Takma tırnak kullan
İnce işçilik derim uşte buna
çok ince gerçekten skdkdf
Kendim kuaförümde genelde bu şekilde Kırgızlar yapamaz benim çalıştıklarımda turizm bölgesinde olduğundan sallama yapıyor muhtemelen sanada sallama iş yapmışlar 😂 1 ay sonra halledersin artk
yapanlar İranlıydı maalesef ://
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?