Kalıcı tırnak yaptırdım ama pek istediğim gibi olmadı. Bir daha yaptırmayı düşünmüyorum, haksız mıyım?

Hayaller vs Hayatlar gibi oldu resmen. Bir daha yaptırmak istemiyorum, tam bir hayal kırıklığı :((

Kalıcı tırnak yaptırdım ama pek istediğim gibi olmadı. Bir daha yaptırmayı düşünmüyorum, haksız mıyım?
Kalıcı tırnak yaptırdım ama pek istediğim gibi olmadı. Bir daha yaptırmayı düşünmüyorum, haksız mıyım?
Cevapla