Kızlar protez tırnak yaptırdım ve pişmanım. 1.5 ay kalırmış. Sonrasında hiç yaptırmıcam zaten. Eski haline gelir mi?

İlk kez yaptırdım ve bizzat gördüm nasıl yapıldıgını. Tırnaga asırı zarar veren bırsey olduguna ıkna oldum ama iş işten geçti. Cok pişmanım.

1.5 ay boyle devam edicem ama sonra eski haline gelmesi icin hiçbir şey yapmıcam. Sizce eski saglıklı haline gelır mı

Kızlar protez tırnak yaptırdım ve pişmanım. 1.5 ay kalırmış. Sonrasında hiç yaptırmıcam zaten. Eski haline gelir mi?
Cevapla