Ben tırnaklarımı yemiyorum ama soyma huyum var. Bu yüzden tırnaklarımın çıkış yönleri çok yamuk böyle mantarlı değil tabi ama şekli anlamanız için atıyorum başka örnek bulamadım baş parmak tırnaklarım böyle https://www.google.com/search?q=%C5%9Fekilsiz+t%C4%B1rnaklar&client=ms-android-samsung&prmd=ivsn&sxsrf=ALiCzsaNKzCEqwKZtHJk5jsLzyBTZ3OBpA:1656092029655&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj69JHJz8b4AhW7SfEDHd4aA4QQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=560&dpr=1.5#imgrc=q8LmOkuYlleRNM
Bazı tırnaklarımın da sağın kökü sola göre daha aşağıda falan. Düzelmez mi, yatak uzamaz mi hiç? Tırnaklarım genelde uzun ve hiç fark etmiyordum ama 1 aydır bakımsızdı ve kesince de tırnakları çok üzüldüm.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer