Kızlar, Sizce tırnaklarım düzelir mi yoksa protez tırnak mı yaptırmalı?

Ben tırnaklarımı yemiyorum ama soyma huyum var. Bu yüzden tırnaklarımın çıkış yönleri çok yamuk böyle mantarlı değil tabi ama şekli anlamanız için atıyorum başka örnek bulamadım baş parmak tırnaklarım böyle https://www.google.com/search?q=%C5%9Fekilsiz+t%C4%B1rnaklar&client=ms-android-samsung&prmd=ivsn&sxsrf=ALiCzsaNKzCEqwKZtHJk5jsLzyBTZ3OBpA:1656092029655&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwj69JHJz8b4AhW7SfEDHd4aA4QQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=360&bih=560&dpr=1.5#imgrc=q8LmOkuYlleRNM

Bazı tırnaklarımın da sağın kökü sola göre daha aşağıda falan. Düzelmez mi, yatak uzamaz mi hiç? Tırnaklarım genelde uzun ve hiç fark etmiyordum ama 1 aydır bakımsızdı ve kesince de tırnakları çok üzüldüm.

Kızlar, Sizce tırnaklarım düzelir mi yoksa protez tırnak mı yaptırmalı?
Cevapla