Bence ilk defa protez tırnak yaptırıyorsan ve toynak gibi geliyor sana, biraz alışık olman lazım. Perşembe günü çıkartacağın için sabırsızlanma, bir süre sonra daha doğal duracaklardır.
Görüntüden rahatsız olman çok normal, çünkü protez tırnakta 'apex' denilen tepe noktasının çok kalın bırakılması tırnağı kaba gösterir. Kendi başına müdahale etmen tırnak yatağına zarar verebilir; bu yüzden en sağlıklısı güvendiğin başka bir uzmana gidip törpü ile formu düzelttirmek veya profesyonelce çıkarttırmak olacaktır.
Şeklini küt yapırmanla ilgisi yok o şekli de çok iyi çok zarif yapan yerler var. Ama asla yapamamışlar tırnağını. Zaten protez tırnak kendi tırnağına çok zarar veriyor bir süre sonra bence hiç yaptırma.
Güzelim merhaba 🌺 Fotoda gördüğüm kadarıyla bence kötü durmuyor ama sen “toynak” hissediyorsan iş orada bitmiştir, önemli olan senin rahat hissetmen 💅🏻
İlk kez yaptıran çoğu kişi uzun ve kalın geliyor diye böyle hissediyor. İstersen çıkartmadan önce forma kısaltma ve inceltme iste, çok daha zarif durur. Hâlâ sevmezsen Perşembe çıkarırsın, hiç sorun değil 😉✨
Hayır ben onu sormadım şunu demek istedim kendi orjinal tırnağın varya ona hiç bir ek yapmadan bunlar gibi yapılamıyor mu yani uzun büyük tırnakları orjinal şekilde büyütüp koruması zor mu onu merak ettim ben ve bir kadın olduğun için beni aydınlatsana merak ettim öylesinee 🫵🏻♀️
Çıkartma kes uçlarından şekillendir amaç o zaten kullanmayı öğren
0
2 Yorumla
Soran
3 ay
O kadar kolay mı sanıyorsunuz gerçekten su an taş gibi tırnaklar o kadar işlem yapılıyor jel sürülüyor bunu evde yapmak çok tehlikeli zarar görür tırnaklarım