AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Östrojen hormonu yüzden kadınlarda daha yüksek olduğu için
Bin tane kimyasalı her gün bocalamadıkları için
Kadınlar gibi önüne gelen her ürünü yüzümüze sürmüyoruz bu yüzden güzel oluyor yüzümüz
Gamsız oldukları için bence. Bizi stres küpü yaptıkları için bizim cilt iflas...
Tamamen erkeklerin hormonlarından ve fiziksel yapılarından kaynaklı.
cünkü makyaj yapmıyorlar ve dünyayı da takmıyorlar bizim gibi degiller
Bazıları cidden öyle genler ile alakasının olduğunu düşünüyorum
Kimyasal kullanmıyoruz ve hormonlarımız daha kontrollü. Bu konuda şanslıyız.
Hormonlardandır regl mi oluyor onlar makyaj mı yapıyor
Çünkü biz doğal olmayı tercih ediyoruz makyaj yapmıyoruz
Erkeğin de makyajı var ama kullanmıyoruz
Tırnakları da öyle oluyor 😅 ne yapıyorlarsa artık 🤭
Tamam tamam bu kadar kıskanmayın alın buda sizin olsun
Onlarca ürünü kullanmadığımızdan ve kendi haline bıraktığmızdan dolayı
Knk sivilce çıktığı için zaten geçsin diye kullaniyoz biz de keyfimizden değil yani
@denishanim
Kuzum ona lafım yok
Ama yok bb ler tonikler sütler yağlar
Surat oluyor menemen gibi
Ha evet o konuda haklısın
@denishanim 😇😇
Valla sizin gibi yüzümüze sıva yapmıyoruz
Boya badana yapmıyoruz
Ankaralı Kürt müsün?
Ayakkabılarını sildikleri mendil ile sildikleri için skjdjs
😂😂
Yüzümüze 50 çeşit boya 200 çeşit kimyasal madde sürmüyoruz. Sır bu
öyle her gördüğümüzü bakım niyetine suratımıza sürmediğimiz için olabilir
Öyle bişey yok, attırmayın şimdi bana fotoğrafı mı 😂
Hormonal olarak bozuluyor bazen kadınların ondandır
Yanılıyosunuz. Erkekler testesteron hormonu salgıladıklarından dolayı ciltleri güzel olmaz.
kimsayal kullanmıyoruz krem bile sadece su :D
Makyaj olmadığı için... Kimyasal maddeler taşımıyoruz yüzümüzde... her şey doğal 😂
3-5 ornege bakip genelleme yapiyorsunuz bence
Arabayı sildiğim bezle yüzüme de siliyorum seramik kaplama gibi oluyor
Seninki pek olmamış
@burnumageliyoduslkms profil fotoğrafı koy öyle muhatap olalım
Tanınan bir yüz olmasam zaten koyarım
@burnumageliyoduslkms hayırlısı be gülüm
Biz cilt bakımı yapmıyoruz harbi nasıl oluyor o iş 😂
Her erkeğin cildi de kadınlardan güzel değil ama ya 😅 onların da kusurları var
Kendilerine katlanamıyorlar ondan dolayı onlar gibi insanlara katlansinlar görelim 😂
Adamların kafaları rahat gamsızlar çünkü 😏
Bir kısmımız evet gamsız ama herkesi aynı kefeye koyma... İstihram ederim 🤗
Peki koymayalım bakalım.
Bakım diye boya diye suratınıza sürdüğünüz o saçma sapan şeyler yüzünden.
Çünkü adet görmedikleri için soluk olmuyorlar ondan
Yuzlerine kadınlar gibi kimyasal kullanmadığı ve regl dönemi gibi sürekli hormon değişiklikleri olmadığı. İçin bence 🤔
gerçekten daha güzel. bu da hormon meselesi. abimim yüzü o kadar bebek gibi ki ama asla bisey kullanmıyor 😂
Makyaj cildi yaşlandırıyor fark ediyorsan çoğu erkek yaşından küçük görünür ama kız 20 yaşında 35 yaş gibi görünür özellikle genc kızlarımızın ne kadar yaşlı göründüğünün farkındasındır sanırım.
anlamsız bir şey gerçekten :D ney sırrınız çabuk söyleyin
Kadınların bakım için yaptıkları aslında yüzlerine zarar veriyor
Erkek zaten doğal takılır doğal olmak gerekir
Kadınlar gibi cildimize önümüze gelen her şeyi sürmediğimiz için.
Valla ya. Fazla makyaj yapmadığım halde seboreik dermatite sahip olan ben.
Genelleme yapmasak daha iyi suraya unlu foto koydun ama sanki unlu kadinlarin les cildi var
Neden bir düşün bakalım akıllı. Sizin gibi beş kilo badana boya yapmayan her erkeğin cildi böyledir.
Su ile yıkıyorlardır sadece
Çünkü bizi dert sahibi yaptıkları için
Kadinlara göre cildimiz daha kalin galiba
Sırrımız sizin gibi gereksiz boya ıvır zıvır surmemek
Kafaya takmamak fazla kurcalamamak fazla uğraşmamak hatta hiç ugrasmamak yüz yıkamayı bile opsiyonel görmek
Bence bu kişiden kişiye değişir kadınlar bakımına daha çok özen gösterir erkekler de buna özen gösteren çok nadir
Her sabah bir kaşık motor yağı ye , 2 ay sonra yeni formuna hoş geldin😍😍
Stres yok, dert yok, regl yok, hormon düzensizliği yok, daha ne olsun
Ya ne alakası var manken adamların cildi tabi güzel olur her erkek böyle değil ki
Çoğu bizden daha az ürün kullanıyor hatta sadece su ile yüzlerini yıkıyorlar.
Her şeyi yüzümüze sürme alışkanlığımız yok 😅
Spor yapıyorum sigara yok alkol yok kola icmem fanta icmem asitli hiç bişey yok vücut temiz
Sinir stres yaşamıyorlar. Direkt yaşatıyorlar o yüzden
asılsız bilgi arkadaşlar itibâr etmeyin😌
Bi de ne alakası var ya deseydin tam olurdu
sus ☺
Aaa asla
zaten birinize de sus diyince sussanız evi arabayı üstüne yapacam ama yok arkadaş yok ölürsünüz sanki iki dakka sussanız dimi?
Evinde arabanda gözümüz olduğunu mu düşünüyorsunuz Allaha şükür elimiz tutuyor ayağımız tutuyor biz de alırız ev araba üzerimize. Kadın sussun her dediğimi yapsın diyosan git köyden kendine bi tavuk bul evlen evi arabayı yaparsın üstüne hadi canım
baak işine gelmeyince hemen feminist güçlü kadın klişeleri bravo ya nasılda güzel laf çeviriyosun öyle benim ikili tartışma sıradında kadın çok daha fazla konuşuyor biraz sussun demek istediğimi çok iyi anlayıp ama kadın hiç konuşmasın her dediğimi yapsın diye anlamış ayağına yattığın baya belli kardeşim en ufak bişey söyleyeni hemen kadın düşmanı ilan etmeyin ya ne zoruna gitti bu kadar aşşağılık kompleksin mi zarar gördü?
Sana kadın düşmanısın demedim ki sen kimsin ve ne hakkın varda sus diyorsun. Yav elleme kim ne konuşuyorsa konuşsun yorumum niye bu kadar canını sıktı onu anlamadım. Gayette ne konuşmasını nasıl davranmasını bilen erkekler var konuşan bi kadın görünce şöyle kuduran erkeklere bayılıyorum sen kendin anlamak istediğin şeyi anlıyorsun çünkü aklın bu düşüncelere uyarlanmış. Bi kadın bana karşı çıkıyo oooo erkek düşmanı. Ya hadi işine bak biz kimin ne niyetle ne dediğini gayet iyi biliyoruz. Erkek düşmanı değilim gayette erkeklerden hoşlanıyorum gaaayette güzel çıkarsız bir ilişkim var. İşine gelmeyince feminist güçlü kadın değil biz kadınlar zaten çok güçlüyüz ama kullanmasını bilene herkesin düşünce yapısı aynı olmak zorunda değil eğer aynı olsaydı daha cahil bi kesim olurduk emin ol. Benim gücüm kuvvetim varsa ve kullanmayı biliyorsam neden başkasına muhtaç olayım ki? Sen benim anlattığım gibi değil de anlamak istediğin gibi anlıyorsun 🤷🏻♀️
bak güzel kardeşim ordaki sus işin espirisiydi belki anlamazsın diye sonuna emoji de koyduk zaten ama kusura bakma üslubun çok yanlış hemen savunmaya geç hemen tartış ya konuşan kadın görünce kuduran da ne demek allah beni tanımadan etmeden bu lafları söyleyebiliyorsun ama ben senin hakkında bişiy söyleyince bak nasıl sinir oluyorsun demekki neymiş keninde yapılmasını istemediğin şeyğ başkasıns yapma ki oda sans yapmasın
espriden nerelere geldik baksana ben çokmu seviyorum sanki tanımadığım etmediğim biriyle tartışmayı sen uzatıyosun
Yo asla beni istediğin kadar eleştir kusur bul ben kusursuz bir insan değilim aksine kusur bulunduğunda kendimi geliştirme taraftarıyım tanımadığım Bi insan bana sus diyemez bu da benim yapımda var nasıl biri olduğunu bilmiyorum ne niyetle şaka yapıyorsun bilmiyorum kusura bakma sen kendince espri yapmak istedin ama hoşuma gitmedi çoğu zaman dönemsel çabuk sinirlenen biriyim 🤷🏻♀️
yok estağfurullah bende özür dilerim bazen kelimelerimi tam seçemiyorum aslında anlatmak istediğim şeyler temelinde güzel ve olması gereken şeyler ama söyleyiş tarzım yanlış sanırım bende daha dikkat edeceğim bundan sonra tekrar kusura bakmayın
Her erkek boşaldıktan sonra sqermlerini yüzüne sürüyor hem gerdiriyor hem besliyor 🙂
Hayır tiksiniyoruz spermden 😂
Kendinizden çıkandan neden tiksiniyorsunuz etik değil.
Gay gibi hissederiz 🙂
Her erkek biseksüeldir zaten değilim diyen inkar eder ya da latent eşcinseldir.
Onu kim demiş 😂 kim demisse fena yalan söylemiş sen galiba gaysin
Keşke gay olsaydım 😄
Nesin efe
Cildimiz nefes alıyor makyajla kaplamıyoruz
Fazla stress yaşamadıkları için
Hıh kokmuşa bak hele, sanırsın bana her gün beyin ameliyatı yapıyorsunuz hepiniz.
@Çamlıkoru59 yazdı kirpi kafa
Dikkat et batar he😏
@Çamlıkoru59 hehehe
Kimyasal kullanmıyoruz da ondan
Badana yapmıyorlar.
@__ks_üyesi__ ne badanası
Neden beğendin görüşümü😅
Hiç öyle bir şey duymadım.
Kimyasal kullanmadığımız için
Siz kadınlar gibi boya badana yapmıyoruz