Güzellik takıntısından nasıl kurtulunur sizce?

Çok takıyorum kafama yüzümde orantısızlıklar çok var, selfilerde güzel çıkıyorum arka kamerada çirkin, ama sanırım arka kameradaki görüntümüz insanların bizi gördüğü görüntümüzmüş demek ki güzel değilim o zaman. Çekindiğim bir fotoğrafımı beğenmemem çirkin olduğumu düşünmeme ve bütün günümün kötü geçmesine yetiyor, veya çıktığım bir videoda kendimi beğenmeyince de aynı şekilde. Kendimi olduğum gibi kabul edemiyorum, böyle görünmek istemiyorum. Psikiyatriste gideceğim randevu aldım ama ne kadar faydası olur bilmiyorum. Bana tavsiye verir misiniz

Güzellik takıntısından nasıl kurtulunur sizce?
Cevapla