Yani genel baktığınızda yüzümde olumsuz yönde en dikkat çeken neresi? Makyaj var yüzümde ama ona bakmadan siz yüz hatlarıma odaklanın.

Yani genel baktığınızda yüzümde olumsuz yönde en dikkat çeken neresi? Makyaj var yüzümde ama ona bakmadan siz yüz hatlarıma odaklanın.

Oyle illa olması gerekecek bir estetik yok aslında ama istersen sadece burun yeterli birde kaşlar incelse mükemmel❤(sadece ince kaş seviyorum ve herkese yakıştırıyorum) yoksa şu an da güzelsin 🦋
aslında yüzünde hiçbir sorun yok sadece yuz parçaların birleşince biraz sorun olmuş yani mesela gözlerin ve burnun dudaklarına göre daha büyük kalıyolar bu da tuhaf durmasına sebep oluyo eger onların oyle kalmasını istiyosan dudak dolgusu yapabilirsin ama onu istemiyosan sadece burnunu duzektebilirsin çünkü burun cidden çok fark ettiriyor bi de bnece ince kas kullanmalısın
bence estetik zaten genel olarak saçma bir şey kendini sevmeyi öğren daha iyi
Cevap
8Cevap
Bence gerek yok şu an doğal
Kusur aramak isteyene çok şey çıkar. Ama ben yüzünü beğendim. Sade güzel temiz daha ne
Gerek yok bence estetik operasyona gayet hoş birisin
Burun yüze göre biraz büyük duruyor
Biraz dudak dolgusu olabilir
Az zayıflasan daha iyi olur
Pazuların var onu dedim
Hiçbir yer yok yapma etme
Birşeyi yok çok güzelsin kuzu
dövme acıtıyormu
100 bin borcun var.
100 bine düzelir bu sıfat 😂
O zaman boş ver estetik işini 😂
Hiçbiri
Gözlerin kocaman kiz
Gayet doğalsınız
Gözlerin çok güzel.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?