Bulsan çok bulursun, ama yaptırmamak gerekiyor. Ben bilemiyorum valla bu dönemde estetik yaptırıp da evlenenlerin çocukları kim bilir doğunca neye benzeyecek. Çocukların hayatını mahvediyorlarmış gibi geliyor. Bakacak çocuk annem fıstık babam kusursuz, ben neden böyleyim, sonra gelsin 18 yaşına kadar psikolojik tedavi ücretleri. İnsanların birbirini olduğu gibi beğenmesi gerekir. Çoğu memnun değil. Ama erkeklerde öyle burunlar görüyorum ki, yaptırmasaymış da olurmuş, yaptırınca kendini iyi hissediyor ama yaptırmasa da sorun teşkil etmezmiş yani. Sosyal medya yüzünden, insanlar fotoğraf çekilebilmek için, ünlü olmak, oturduğu yerden para kazanabilmek için fiziğine yapıyor yatırımı, güzel olunca, güzellik standartlarında olunca erkekler de DM'den yazıp duruyor, peşinden koşmayacak adam peşinden koşuyor, hiç bu şekilde değer gören bir hayat yaşamamışsa, birilerinin markajında olmak hoşuna gidiyor. Ama keşke olmasa. Para yok biliyorum ama insanların içeriye daha çok yatırım yapması gerekiyor. Herkesin gözü dışarıda oldu artık. Bak mesela tayt modası pantolon tayt olarak ortaya çıktı, şimdi polyesterden yapılma ince kumaşın dışında tayt yok. Parlak bir kumaş bu, ten rengi giyen de var, uzaktan bakınca çıplak gibi görünüyor kadın, selülit olsa gösteriyor yani, ergenler popo göstermek için göğsüne kadar çekiyor bu taytı, üstüne de zaten crop atıyor veya büstiyer giyiyor, evliliklerde yanındaki kadını beğenmemeye başlıyor erkekler. Yine bu ergenlerin belli kalıpları olmadığı için sevgilisi olan, evli, babası yaşında adamlarla birlikte oluyor. Kendilerini kullandırtıyor. Erkekler de kadını yatakta kullanmaya alışıyor. 50 yaşında bile olsa 20 yaşında genç kıza sulanıyor. Nerden nereye geldin dersin belki ama her şey birbiri ile bağlantılı bu hayatta. Gençler üniversitelerine baksa, kendi bekar yaşıtlarıyla takılsa, bu kadar çirkinleşmez. İnsanlar birbirini abi, abla gibi göremez oldu, büyükler küçüklere kardeş gözüyle bakamaz oldu. Ülkede zaten ahlak ve adalet sorunu var. Dolgun dudak, kaş doldurma, ipek kirpik derken, olay başka yerlere gidiyor. Düne kadar kaynak saçı travestiler taktırırdı, şimdi saçı olan bile sırf uzun olsun veya daha gür dursun diye kaynak takıyor. Ülkede fiziğe değil bilime, eğitime, üretime ihtiyaç var. O yüzden çok absürt olmayan durumların haricinde gereksiz buluyorum. Mesela bir kız vardı, burnu kafasından büyük. Öyle yaşamak zorunda değil. O kadar optimist bakamayız, kadın erkek ilişkisi söz konusu olunca. Ama dediğim gibi o kadar çok yaptıran var ki, çocuklarından nasıl çıkacak onu düşünüyorum. Çocukları da yaptırmak zorunda kalacak. Makyaj desen zaten almış başını gidiyor, yüzü cillop olan bile boya küpü gibi geziyor. Senin ne ihtiyacın var fondötene halbuki. Erkekte de ben doğal güzellik seviyorum. Kadınlara da bazı şeyler dayatılmamalı aynı şekilde. Bir işe girecek olurken tipsiz erkekler çalışabiliyor mesela rahat rahat ama kadında boy, pos, güzellik aranıyor. O yüzden kadınların çoğu iş bulamazken, erkekler bok gibi para kazanıyor. Ataerkil sistem hüküm sürüyor. Devrim olması lazım ama bakalım ne zaman.
Genelde hemen her insan burnuna estetik yaptırmak istiyor. Şu an için benim yüzümde estetiğe açık bir alan yoktur. Eğer ki olsaydı bu herkeste olduğu gibi bende de burnum olurdu.
Ensemi aldırmak istiyorum hiç çıkmasın bide yüzümde tüyler çıkıyor tek tük onlar da olmasın... zaten kaşlar çok iyi hiç almadım hee bide burunda çıkmasın 🤦♂️
Kaşlarım seyrek yanağım ve gıdım var ama az kemikli olmasını isterdim bi de azıcık dudağım büyüse Şıan da da kendimi çok seviyorum ama o halde olsa daha da hoşuma giderdi
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Burnumu beğenmiyorum ama yaptırmam korkuyorum çünkü