Kafa nakli diyen yazmasın.
Çünkü mika raun bile değişti malum...
Siralarmisiniz?
Yüzümün feminen olmasını istiyorum.
Kafa nakli diyen yazmasın.
Çünkü mika raun bile değişti malum...
Siralarmisiniz?
Yüzümün feminen olmasını istiyorum.
Şu şarkıyı bi dinle estetiği unut.
🤣
Yarıldım 😂😂😂
Cevap
12Cevap
burnunu yaptır.
Saç çizgin geride alın için işlemler olabilir
Fikrin için teşekkürler🥰
Ama bence çöl tüzelsin
paran olduğu sürece seni baştan bile yaparlar merak etme
Teşekkürler🥰
Burun estetiği ve dudak dolgusu olsa iyi olur ama şu an da kötü değil
Gayet feminensin hiç oynama yüzünle. Estetik yaptira yaptira herkes fabrikasyon ürün gibi olmaya başladı. Bir özellikleri kalmadı. Doğal olmak en güzeli
zaten kadın değilmisin yeterince dişi duruyorsun kurcalama yüzünü
Kanka 7 yıldır sadece bir defa sevgilim oldu onunfa babannesi ne çirkin kız dedi değişmek zorundayım.
Kaşları çattırsan zaten direktm%60 oranında feminen bir görüntü oluşur. Diğerlerine ne gerek var ki?
Sanmıyorum üzgünüm.
Bence gayet güzelsin hiçbir şey gerekmiyor Belki biraz burun
Tıp o kadar gelişmedi, biraz daha bekle belki gelişir
Zaten güzelsin bence ama alnin biraz fazla acik sanki bunun için ne yapılır bilmiyorum ama yani çokta kafana takcağin bir şey yok örneğin beni erkek zannedenler var 😂 ve hiç estetik yaptirmayi dusunmedim ha ozguven yok tabi ama biraz asosyallikten
Bende özgüven var ama yine bir şey değişmiyor.
Keşke asosyal olsaydimda bu çirkindeki özgüven nereden geliyor diye nefret etmeselerdi.
@Dorjinho evet senin gibi bende çirkinim 😭
Napsak berabermi gitsek estetisyene
@Dorjinho evet üzgünüm.
@Dorjinho sen kafayı yemişsin🤣
@Dorjinho çirkin erkek özgüveni keşke bu özgüven bendede olsa djjdd
Bak bende kusurlar var ben bunun farkındayım.
Ama sendede kusur çok kafam kel bu bir ikincisi çenen geride üçüncüsü sakal bile kurtarmamis dördüncüsü zarganasin.
Beşincisi burnun büyük.
Kendini kandirma
@Dorjinho bak ben ciddiyim kusurlarının farkindayim ama sen farkında değilsin bu yüzden kazanan ben ölürüm sen değil.
@Dorjinho kız gayet güzel atma, yuzu gozu açık tertemiz gibi kız
Aman istedikleri kadar nefret etsinler insanlar çok kötü bi şey yapmasan da sana dusman oluyorlar keşke ozguven olsa ben de diyorum gerçekten hiçbir şeye ihtiyacın yok öyle estetik falan boş yani
@Dorjinho kardeşim ben güzel olmadığımin farkındayım ama sende farkina var mk nereden geliyor bu ego sana anlamadım ki.
At hırsızı gibi adamsın.
@Dorjinho yahu ben güzelim demedim ki.
Ortayim bile demiyorum...
Ben senin egondan bahsediyorum senin sorunun bu tiple nasıl egolu olduğun beynin algilamiyor mu
@Dorjinho ya abi bi sg.
Seninle ugrasamicam kafamı agritma.
@Dorjinho kardeşim tipin iyisse zenginden egon olacak evet oldumu?
Böyle devam edersen insanlar seni sevmez.
Kendini kandıriyorsun
Ben mutavazi olma taraftarıyım egolu insanda ahlaksız insandır ahlakta dinden bağımsız bir şey.
Bu tipinle kendine 10/10 kız bulman imkansız.
Beyinsizligin buradan radar gibi çakıyor.
Bari beyin olsa oda yok.
Parada yoktur bunda şimdi.
@Dorjinho kardeşim sizde tipe önem veriyorsunuz sorun orada.
Zeki de değilsin zengin de değilsin yakışıklida değilsin hala güzel kız istiyorsun burada insanların dış görünüşünu zorbaliyorsun.
Yaparım paşalar gibi estetiğimi pesimde köpek olurlar.
Ama sen kendini bilmediğin değiştirmedigin sürece kadınlar sana bakmıyor diye sürekli kadınları aşağılamaya devam edeceksin.
Bu arada tiplerimiz de gayet eşit getcekler acı.
@Dorjinho
Harbiden egolu ya kanka sen nesin ne bekliyorsun brett pittmisin sen?
Benim seviyemdesin yakismayacagimizi düşünüyorsun.
Bu türk erkegi egosu beni dellendiriyor.
Kardeşim çirkinsin işte.
Cirkinsin benim gibi cirkrin kızlara mecbursun.(Gerçi simdillik çirkinim).
Bu egoda değil bu narsizim.
Kardesim sana ben bile bakmam yanına yakıştığını düşündün kızların sana bakması imkansız bir olay.
Beğenmiyorsan neden yorum yaptın o. c
Ben güzelim demedim bu bir ikincisi benim gibi sende aynı kulvardasin.
@Dorjinho kanka bakmazlar eminim.
Ama senin gibi beyinsizide ben istemem istesem de büyük ihtimal katil olurum.
Az buçuk psikopatım çünkü.
Bak bir daha yazma ağzına scarim senin seninle uğraşamam.
@Dorjinho seni beğenmemek manyaklik değil ama ciddi çirkin adamsın.
Zeka olsa kurtarirda oda yok.
@Dorjinho tipin kötü boyun iyi evet ama beyninde yok.
@Dorjinho ya kanka boyun uzun diye yakışıklı olmuyorsun ki nereden çıktı
Burun estetiği ve dudak dolgusu
Teşekkürler 🥰
Alnin genis percem falan yapabilirsin
Dudak dolgusu guzel olur
Kirpik yaptirabilirsin
canım bence çok güzelsin estetik işleme gerek yok
Zaten yüzün feminen, saç ektir yeter
Saçımı önüne atsamda beğenen olmuyor.
Bence sorun dudak ve burun sacida yaptirim.
Bence alın çok açık
Burnumda büyük ama dudakta ince ucunude yapsam problem kalmayacak.
Galiba
Burunda sorun yok, dudak daha kadınsı yapılabilir ama abartmadan
Mija raun iğrenç bişi değil mi
Güzelsin bence
Gerek yok, sana yemin ederim
Badem göz estetiği yaptır sana güzel olur.
Bu resim sana aitse gerek yok
Yuzun gayet hos neden degistirme hissi duyuyorsun
Bence böyle şeylere ihtiyacın yok
Neden yalnzim yıllardır?
Yaotirmak zorundayim
Ben zaten eğlenceli topluma karışan tanımadığım insanlarla bile sohbet eden insanım.
İşe yaramıyor ama
Nolur yapma
Böyle iyi
Kanka böyle iyi demeyin yüzüme bile bakan yok
Ortam lazım ona
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?