Güncellemeler
+1 yıl
Hayatımı kurtardım, Amerika'da yaşıyorum, iyi bir işim var, yazılım uzmanıyım ve maaşım gerçekten iyi, sadece senin adına üzülüyorum. Türkiye'de bir insan sırf güzel diye ya da yakışıklı diye sizden daha fazla para kazanabilir ama merak etmeyin dünyada da aynı ama dünyada biraz farklı. Açıkçası sırf güzel olduğu için zengin olanlardan biraz farklı. Bundan nefret ediyorum, bu adil değil
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse cevap vermiyor sanırım sizin zekanız ya da yazma tekniğiniz yazdıklarıma cevap vermeye yetmiyor, sorun değil, bu soruyu soran benim sonuçta yani o çok akıllı bir insan cevap veremezsiniz rahatlıkla iç güzelliğin önemli olduğunu söyleyecek olanlar başlık bıraksın, mümkünse akıllı olduğu kanıtlanmış kişiler cevaplasın sorumu ama bu sitede benden daha akıllı olduklarını düşünmüyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Valla çok haklısın halo etkisi çok önemli sende maşallah üstün zekalısın en azından hem dunkof hem fiziksel görünüşü kötü olanlar ne yapsın intihardan başka çözüm yok
Cameron Herrin olayı benim için büyük bir ders oldu sırf yakışıklı diye bir katilin binlerce fanı oldu tiktokta 2 mr görüntülenme aldı
Kapitalist düzen böyle
Cevabı vermişsin işte.
sans
Çirkinlermi kazansın
Hayır, ne güzel ne de çirkin kazanmalı. Sadece akıllı olanlar kazanmalı. Söylediklerimi anlayacak zekaya sahip değilsin. Anladığım kadarıyla bir insanın sırf güzel diye para kazanması çok saçma
143 Zafer senmisin? Saçma sapan hikayelerin bittiyse kalk yerine yat içinde dışında çirkin senin hiç değil mi benim dışım iyi 😀
Bahsettiğiniz kişiyi kesinlikle tanımıyorum, lütfen yazmayı bırakın. Kendimi kimseye kanıtlamak zorunda değilim ama artık Amerika'da yaşıyorum, inanmanıza gerek yok ama buradaki işimden sizin ailenizden, hatta sizin hanedanınızdan daha fazla para kazanıyorum ama bildiğim kadarıyla Türkiye'de savunduğunuz o güzellikler zavallı annenizden babanızdan daha çok para kazanıyor, benim için en iyisi bu. yazmayı bırak
Eğer gerçekten yakışıklı olsaydın bu siteyi ziyaret etmezdin. 143zafer diye birini tanımıyorum, adım Fenasi. Bence sen sıradan bir adamsın, muhtemelen kendini kandırıyorsun