Alışveriş & Hediyeler konusunda 525 cevap paylaştı.
Kim olduğuna göre değişir, hiçbir insan evladı her dakka her an çok güzel görünemez, bilmem kaç sene öncesinden ergen, oturmamış yüzlerini bulup bu konuda kusur bulmak biraz insafsızlık.
Katheryn Winnick'in hiç de ünlü olmadığı zamanlardan şu video var. Gördüğün üzre o zaman da çok güzelmiş mesela. Ama 33-34 yaşına gelene kadar doğru düzgün bir rol almışlığı yok pek.
@EliteZade Nerde bir röpörtajını görsem güçlü kadın, 'Ben var ya, adamın kafasını kırarım' tribi atmasından hoşlanıyor muyum yoksa bazen 'e yeter bea' mı oluyorum tam karar veremedim.
Acayip güzel kadın, hatta en güzel kadın kendisi bence.
Ben yıllar önce House'un bir bölümünde görmştüm ama orda daha bir kedi gibiydi. Şimdi kaplan oldu ortamlarda.
Sadece para değil potansiyelleri var (gerçi çoğu potansiyeli olmasa da estetikle toparlıyor ama ). Potansiyeli olduğu içinde profesyonellerle çalışınca elbette değişim kaçınılmaz Bana da en iyi kuaförü fotoğrafçı imaj makerı verin çok farklı gözükürüm.
paranin bu hususta sagladigi imkanlar yadsinamaz psikolojik anlamda da, fiziksel bakimdan da nitekim "para" üzerine kurulmus bir düzen söz konusu. isteyen de istemeyen de kiyisindan kösesinde bir parcasi halini almis durumda.
Ortada bir anahtar yok, güzellikte yok... Bahsettiğiniz ünlülerin geçmişine bakarsanız onları medyatik yapacak bir tanıdıkları vardır hep. Feodal toplumlarda artisin kızı artis olur, çiftçinin kızı çiftçi, askerin oğlu asker, gazetecinin çocuğu gazeteci... İstisnalar dışında 2. alternatif kişiliğinden fazla taviz vermiş olması gerekir.
Tabikide para basit örnekler... Dudak dolgusu Burun Estetik Elmacık kemik estetik Kas kontur Kas dolgu Botoks Özel Spor hoca aletler Özel vitamin besinler Düzenli pahalı cilt bakımları Saç bakımları Bu uzar gider bunu köpeğimë yapsam miss köpek birincisi olur.
Bu kıza fena gıcık oluyorum. Çok fazla kendini beğenmiş. Bir şey sanıyo kendisini. İlla bir olay da çıkarcak. Ki çok abartıyolar bunu, öyle çok güzel değil.
Güzelliğin anahtarı para değil, estetiksiz çok güzel insanlar var. Paranın bazılarına etkisi olabilir ama her parası olanda güzel olamıyor. Büyük bir etken değil.
Tabiki para Bak sayıyım sana burnun çirkindir estetik ameliyata lazım para vücudunu şekillendirmek istersin spor salonuna lazım para ay ben uğraşamam dersin basarsın parayı liposactın yaptırırsın boyunu bile parayla uzatırsın bunların geneline bakılınca eski hallerinden niye daha güzeller para kazandılar da ondan...
Para etkili bir faktör ama alt yapıda önemli. Bülent ersoy ne kadar estetik yaptırsa da güzel olmaz mesela. Ya da yıldız tilbe vs. Fahriyeyi de bemce örnek olarak vermemeliydin. Bu hali yaprak dökümünün çekildiği zamanlarda ki hali o zamanlar da bu saç stili giyim modaydı. O zamanda çirkin değil di. Burnundaki kusurlarıda makyaj hileleriyle kapatıyorlar estetik değil.
ya Fahriye uzerinden gidicek olursak onun yuz guzelligi varmış zaten bikaç küçük degisiklikler yaptırmış yüzündeki ben adı altindaki lekeleri yok etmek gibi ama diger unlulerden itafen yola çıkarsak kadinlar makyajla ugrasmiyor direk işi kalıcılığa tasıyor guzellik merkezlerinde yüzü canlandirma yuzu puruzsuzlestirme goz alti morluklarini doldurma hafiften sıkılaştırma ve ten rengine gelince de biraz solaryum zaten doğal güzellik görünüsünü yakalıyorlar eee bunlarin hepside para yani
Tarz ve bakım. Fahriye hep güzeldi. Eski bir fotoğrafta tam tarzını yakalayamamış sadece. Ama o hali bile güzel dikkat ederseniz. Bu kadın para ile güzelleşmedi. Sadece kendine özel bir tarz yarattı , her haliyle şimdi giyinmesini saçını yüzünü makyajını yapmasını biliyor.
Kesinlikle öyle, nedemişler çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır, tabiri caizse para yolu ile kendini torna tesviyeye sokan büyük bir değişime uğruyor. gerçi bunların her yeri güzel olsa ne yazar, insanların hepsi artık model olarak birbirine benziyo bu nedir abi ya dünyadamı yaşıyoruz yoksa asker kışlasında tek tip mi takılıyoruz anlamadım gitti.
Göz kapaklarına dolgu yaptırmış, burnunu duzelttirmiş, çenesini incelttirmis kemiğini törpületmiş diyelim. Elmaciklarini doldurtmuş. bu yüzünde görünenler. Bir de yüzünde ve vücudunda yapılmış bilinmeyen ne estetik ler vardır. Bunlar parasız olur mu?
Evet bu yaz burnumdan estetik yaptırdım tipi m değişti gerçekten de burnun bu kadar güzelliği etkilediğini bilmiyodum 7.5 milyara yaptırdım.3.5 milyardan dış teli taktırdı m dilerim inci gibi ve şimdi de Zayıflamak için sporsalonuna yazildim 950 tl bir Yıllığı gerçekten de güzellik parayla alakali
evet para sadece fahriye evcen değil bir çok ünlü estetikle çok farklı hal almışlardır mesela ebru gündeş de aynı şekilde farklılaşmıştır ama ebru gündeşi çok seviyorum eski hali de güzeldi
en basiti senin burnunda siyah nokta olur temizleyene kadar canın çıkar ama o özel beslenme koçlarından spor hocalarına estetisyenlerden güzellik merkezlerine kadar ne işlemler görür. sen 1 ayda kazanırsın borç harç ödersin o parayla bunlar 1 günde o parayı kendine harcar.
Parayı bulan bakımdan geçiyor, ufak tefek oynamalar ile bebek gibi oluyorlar. Ünlüleri aylık cilt bakımına verdikleri para 1000 küsürü buluyor onların değil de benim mi cildim güzel olacak 😂 erkek ünlülerin bile ciltleri kızlarınkinden güzel ve sebebi pahalı marka cilt ürünleri ve bakımları 😂😂
Sağlıklı besleniyorlar Spor yapıyorlar - Uyku düzenleri var. Güzel şampuanları ve günlük bakım rutinlerini uyguluyorlar. En güzel elbislerden giyiyorlar. E bırak ta güzelleşsinler ya bunların hepside parayla oluyor.^^
Fahriye'yi paylaşmışsın. Onun üzerinden gidecek olursak sadece para olduğunu düşünmüyorum. Zaten güzel bir kadınmış. Üstelik o zamanlar gençmiş. Yüzü ancak oturdu hatları ancak oluştu. Bir de ufak dokunuşlarla iyi olan zemini iyice güzelleştirdi.
ya zemin olmasa bu kiz bu kadar gusel olabilirmi.. Dogal guzel iste. Ve turkiyenin en gusel kadini bence Fahriye. Fark atar.. Ve yakindan gordm cidden dehset bir havasi incecik ses tonu , kibar bir durusu tam bir hanfendi edasinda kendisi...
Para tabi , kendisi markette satilan sac boyasinin kapak yuzu olur ama o boyayi kessen kullanmaz kim alacak peki sen ben gibi insanlar iste sacmalikta burada
Fahriye Evcen daha gecen gun tv'de estetik ameliyat veya hic bir duzeltme olmadigini soyledi. bence de yok dogal guzel kadin :) baskalarini bilemem tabi.
Eski hali daha güzelmiş. Doğuştan gelen özellikleri bozunca bir daha geri gelmiyor. İdeal yüz saçmalığı vardı gazetede bir ara. Herkesin ideali kendi yüzü
Erkek kadın farketmeksizin birçok ünlünün olgunlaştıkça tiplerinin baya değiştiği bir gerçek eskiden beğenilmeyecek tipte bir çok kişiye çoğu kişi şimdi hastayım diyo yani bu bir gerçek😄
Kadin kilo vermis arkadasim ya yasinin olgunlugunu yasiyor bence estetik falan yok hu kadinda ama tabi unlulerin yuzde 60 70 oraninda estetik guzeli orasi dogru
kiz yine guzelmis bir fark yok ki. Ama para herşeyi degistirir. Kerimcan Durmaz in estetiksiz hali ve simdiki hali arasinda cok fark var mesela o cok degismis.
Sadece ünlülerin değil bence Eğer maddi durumun iyiyse daha bakımlı olursun üzerindekiler daha iyi olur böylece daha güzel gözükürsün Genel olarak söylüyorum tabiki
Fahriye Evcen'in yüzüne o kadar ufak ve o kadar çaktırmadan dokunuşlar yapmışlar ki daha yeni uyandık. Tabiki para ama biz de kendimizle barışık olmalıyız😬
Son resim yandan olduğu için çok ciddiye almadım açıkçası. Profilden herkesin çenesi ince çıkar çünkü. Çenesini yaptırmış da olabilir ayrıca. Burnu yamuk olan da burnunu yaptırsın onu rahatsız ediyorsa. Ben bu tip şeylere karşı değilim.
tabiki para etkisi çok imaj maker. stil danışmanı. yasam koçu bunlar olmasa bu güzellikler olmuyor doğal güzellik değil ki çoğunun ki. dogal güzel olanlar da var elbette ama çoğu başta yazdıklarım olmazsa var olamazlar
Yuh ya para için örnek gösterilecek başka kadınlarda var fahriye bir burnunu düzelttirmiş onu şimdi herkes yapıyor bu kadın ilk yaprak dökümünde oynadı orda bile çok güzeldi zaten güzel olduğu keşfedildi kendi egonuzu pohpohlamak için sanatçıların kusurlarını öne sürüp durmayın !
0
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
Fahriye evcenle benim egomun ne alakası var, istediğimi örnek gösteririm benim sorum. Saygını bozmadan cevap vereceksin.
sanatçıların kusurlarını öne sürerek bakın onların parası varda güzel benim param olsa bende güzel olurum gibi bir serzeniş gibi geldi bana ! hakaret etmedim eleştirdim ayrıca eğer buraya sadece beğenilmek ya da takdir toplamak için görüş paylaşıyorsan oda ayrı bir sorun tabi ! o zaman dipnot olarak belirt sadece olumlu yorumlar yapılsın diye bizde yapmayalım
@Bollywood_9 Güzelliğine güzellik katmış demek daha doğru olabilir. Kadında zaten boy var endam var fiziğide kusursuz denecek kadar güzel yüzününde kusurları olsa yine güzeldi. Tabi bu yorumlarım Fahriye evcen için geçerli
Fahriye'nin fiziği yaprak dökümünde böyle dildi, başık etliydi yüzü yuvarlaktı, burnunda ki kemer yok oldu çene törpülenmiş yüzü gerdirilmiş yani bariz belli bacım
@Bollywood_9 ben hiç bir estetik yaptırmamış demiyorumm. Güzelliğine güzellik katmış kusurlarını düzeltmiş ki bunu normal insanlar bile yapıyo ki göz önünde olan biri niye yapmasın ! benim demek istediğim bu tür yorumlardan artık sıkıldık şunu herkes çok iyi biliyor artık hiç bir ünlü kusursuz değil hatta öyle ki gündelik hayatta bile anadan doğduğu gibi kalan insanlar nadirleşmeye başladı ben bunların öne sürülüp durmasından onların parası varda güzel demelerine ayar oluyorum !
Ha sen onun için diyorsan ok. Son zamanlar fahriye hakkında ki konu şuydu ; fahriye'nin estetik olup ısrarla estetik yok bende demesi alay konusu oldu. Ben de onu savunup estetik yok diyosun sandım çünkü belli olan bişeyi saklaması insanların onla dalga geçmesine sebep oldu videoda ki açıklamasını gördüklerinde
@Bollywood_9 hmm haberim yk onlardan ama tabiki bariz belli bişeyler yaptırdığı ilk hallerinide hatırlıyorum yaprak dökümünde orda da çok hoşuma gidiyordu güzel bir kadın ha biraz törpülemiş kendini orası ayrı :D
daha kaliteli kuaför daha iyi estetik cerrah daha donanımlı spor salonları daha kalifiye diyetisyenler bla bla bla ve hepsi için daha çok para sanırım sorunun cevabı evet
hayır , spor yap fit kal bakımını yap sağlıklı beslen bunun için paraya ihtiyaç yok bence , oturup bütün gün yemek yiyip kilo alıp dikkat etmezsen bakıma vs cabuk yaslanirsin doğal olarak
Botoks yani dolayisi ile para ama onlar sürekli kamera önünde isiklar flaslar daha çok etkilenebilirler. Ve bir oyuncu güzel olmak zorunda bu yüzden normal karsiliyorum.
En İyi Cevaplar