Çekici insanlar parayı da çekiyor mu? Güzel gözüken kişilerin daha fazla maaş aldığını, daha kolay kredi çektiğini , daha iyi iş teklifleri ve yan faydalar aldığını düşünüyorum. Sizin düşünceniz nedir?
Bence bunun görünüş ile ilgisi yok yani aslında şöyle ki bir kişi güzelse tabi ki de daha kolay bir şekilde iş bulabiliyor bunun nedeni de bir kişiyi işe alırken genel de fiziğine daha çok bakmaları diyebiliriz mesela oyuncular da öyle sırf güzel olduğu için bir çok filmde oynayanlar da var ülkemizde de maalesef bazen ayrım yapabiliyorlar ama bunun dışında çekicilik ya da güzellik değil daha çok ön planda yetenekler oluyor. yani her iş yeri aynı değildir bazıları güzelliğinize bakmaz hiç bir şekilde işi nasıl yaptığınıza insanlar ile ilişkinize daha çok bakarlar
Dış görünüşün bana göre bu tür konularda gerçekten de çok önemli olduğunu düşünüyorum senin de dediğin gibi bankadan çektiğin krediye kadar yaptığın iş görüşmesindeki mülakata kadar güzellik her zaman bir adım öne çıkabiliyor
Her zaman doğru olmamakla birlikte durumun tam tersine, geliri olanların bakımına daha düşkün ve güzelliklerini bu nedenle ortaya daha rahat çıkardıklarını düşünüyorum
Bence görünüş ve fiziken giyim cok önemli isterse sap canım olsun adam sırf yanımda şirinlik yapsın yanımda seksi güzel görünsün diye sekreter alıyor kendine iş yemeklerin de gitigi ortam da özel toplantıların da sırf cekicilik arıyor hata giysilerin kıyafetlerin ücretini bile veriyor seksi ve gösteriş li birini istiyor benim patronum gibi mesela 🤣🤣😈