Kol Ve üst bacağıma jilet kullandım çok pişmanım ne önerirsiniz?

kol ve üst bacağım tüyde belli bile olmuyordu tüyler o kadar az yani bi gün tek m vücu lazere gitmek istedim lazerciyle konuştuk jilet yap gel dedi bende hazır lazere gidiyorum heryere girsin diye üst bacağıma koluma jiletle daldım gitmekten sonra vazgeçtim başka yere gittim başka yer bana o kadar tüy almıyoruz dedi kıl olucak kalın o tüylerin gitme garantiside yüzde yüz yok dedi bilseydim jilet hiç sürmezdim pişman oldum valla zaten belli bile değildi şimdi az daha belli oldu
Kol Ve üst bacağıma jilet kullandım çok pişmanım ne önerirsiniz?
Cevapla