Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın! 💃 Şimdi sorunu daha çok üye görecek, hemen gelen cevaplarla yorumlaş! 💖 Süper sorunla 4 Xper daha kazandın, tebrikler! 🤩 Işıltılı vücut spreyi gece mi kullanılır gündüz mü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Gece kullanılır sanırım
gece kullancan sonra böyle gezicen gece lambası gibi😂😂
😄😄😄
Ben de bunun turuncusu vardı gece gündüz kullanıyordum millet dalga geçiyordu 😅
Turuncu su da vardı bn bunu sectm. Millet neden dalga geciodu
Aslında özel günlerde kullanıma daha uygun yani kutlama, düğün, parti tarzi çok ışıltılı olduğu için gece de kullanilir
Ben geceleri siyah giydiğim zaman siyah kıyafetin üstüne sıkıyorum aşırı güzel Işıl ışıl duruyorsun
Ben gece de gündüz de kullanıyorum. Ama tabiki gece daha çok farkediliyor 😀
Ben duştan sonra kullanıyorum ama ışıltısından pek memnun değilim hani belirgin değil
Bunu da 2 tane daha kolonya ile karıştırıp kullanıyorum.
Yani genelde gündüz duş aldıktan sonra kullanıyorum
Gündüz kullanılabilir bence çünkü ışıltılı vücut spreyi 😄🤷♂️
Gece daha iyi olur veya bir yaz günü. Sahil kenarında.
Gece karanlıkta kullan ateş böceği gibi olursun 😂👍
Gece hakkaten ışıltı oluyor mu ki ilk defa duydum
Bende var ama kullanmıyorum nedense 🙂
Gece kullanımı daha doğru olur
Her zaman kullanıyorum ben kafana göre takıl
gece kullan :D
gece ısıl ısıl olmak ıcın bence
Özel günlerde daha iyi oluyor bence
Millet poposunu silmeye tuvalet kağıdı bulamıyor.
Ee napm smdi
Gece kullanılır Şeydacım
Dandik bi şey, kanser edebilir.
Bazı durumlarına yazamıyorum
Seksten önce
Gece
Gece bence
gece
Gece daha hoş olur.