Hiç zayıflayıp, bakım yapıp daha güzel ya da yakışıklı bir hale geldiğiniz oldu mu?

Erkekler sekilci ve guzellige cok onem veriyorlar ne yazik ki. Karakter onemli diyenler yalan soyluyorlar. Son yillarda hem aile hayatimda hem de is hayatimda (mobbing) cok sorunlar yasadim. Ilaclar kullandim ve duygusal yeme bozuklugumda var. Haliyle cok kilo aldim. Ayrica psikolojik olarak yasamaya cok isteksizdim. Bu surecte cok yalniz kaldim ama artik daha guzel olmak istiyorum. Tipsiz bir insan degilim bence ama kilolarim cirkjnlestiriyor beni. Icimdeki sorun yuzume ve vucuduma da sivilce, kabariklik olarak yansidi. Kendimi nasil yenileyebilirim bunun icin ne yapmaliyim.

Hiç zayıflayıp, bakım yapıp daha güzel ya da yakışıklı bir hale geldiğiniz oldu mu?
Cevapla