Estetik kişiyi doğallıktan uzak mı tutuyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Estetik kişiyi doğallıktan uzak mı tutuyor?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Evet uzak tutuyor. Kadınları artık ayırt edemiyoruz
Estetik ne ya açım ben gıdım biseyler yiyeyim
Bana da ısmarla😅
Cevap
6Cevap
Evet genellikle artık doğallıktan uzak tutuyorlar ama doğallık her zaman daha güzeldir.. yapay olmamalı bence
Estetik, Tanrının eşsiz ve yüksek egosu sonucu kullarında var ettiği eksiklik ve kusurların kapatılmasıdır. Doğallığın tamamlanma sürecidir.
Herkes artık bir fabrikadan çıkmış gibi duruyor.. göz zevkim bozuluyor.. yapaylik iyi bir şey değil.. orjinal olsun herkes
Estetikle doğalliğin alakası yokta, sorularla bu kadınların bağlantısı ne anlamadm beğendiklerini mi ekliyorsun:))
Estetikli biri doğal güzellik kadar etkileyici değil
yok canım daha çok doğal gösteriyor bu soruyu nasıl bi zekaylayazdın
kesinlikle
estetik çok da matah bir şey değil
Yani biraz daha beyazlasınlar sjh
Sence
Abartı olmadığı sürece estetik güzel görünebilir
İlla ki
kişilikten uzak dişiliğe yakın :)
bence evet
Evet.
Evet.
derecesine bagli
Evet doğal güzellik önemli
Tabikide öyle
sence tutmuyormu
Doğru estetik önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar