Estetik işlemler kişinin kendi özünü reddetmesi midir?

Büyük konuşmak istemiyorum ama kaç yaşına gelirsem geleyim bir yerim çok çirkin olmadığı sürece sırf kalıplaşan güzellik algılarının kölesi olan bir koyun sürüsüne katılmayacağım. Kendi özümü reddetmem, ben buyum, başkasına neden benzeyim ki. Doğal yollardan, sporla, cilt bakımı ile falan olabildiğimin en iyi halini olurum fakat başka bir insana dönüşmek istemem. Ben 70 yaşında 20 yaşındaki birinin cildine, yüz hatlarına sahip olup çok havalı olabilirim ama başka biri olarak. Neden kendim olarak güzel görünmeyim de başka birine benzeyerek güzel görüneyim ki. Kaz ayaklarımı, gülme çizgilerimi, yer çekimi etkisiyle aşağı düşecek olan cildimi sevemezsem hiç bir zaman o estetiğe de doymam, özgür de olamam...

Estetik işlemler kişinin kendi özünü reddetmesi midir?

#EdamedaBeauty 💄💅✨

Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Estetik işlemler kişinin kendi özünü reddetmesi midir?
Cevapla