Büyük konuşmak istemiyorum ama kaç yaşına gelirsem geleyim bir yerim çok çirkin olmadığı sürece sırf kalıplaşan güzellik algılarının kölesi olan bir koyun sürüsüne katılmayacağım. Kendi özümü reddetmem, ben buyum, başkasına neden benzeyim ki. Doğal yollardan, sporla, cilt bakımı ile falan olabildiğimin en iyi halini olurum fakat başka bir insana dönüşmek istemem. Ben 70 yaşında 20 yaşındaki birinin cildine, yüz hatlarına sahip olup çok havalı olabilirim ama başka biri olarak. Neden kendim olarak güzel görünmeyim de başka birine benzeyerek güzel görüneyim ki. Kaz ayaklarımı, gülme çizgilerimi, yer çekimi etkisiyle aşağı düşecek olan cildimi sevemezsem hiç bir zaman o estetiğe de doymam, özgür de olamam...

#EdamedaBeauty 💄💅✨
Güncellemeler
+1 yıl
Güncelleme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer