Estetik insanlarin guzelligini azaltiyor bence haksiz miyim?

Yakismiyor bence herkesin dogal hali en guzel hali diye dusunuyorum
Ozellikle olgunlarda bir tuhaf durdugunu dusunuyorum yanliz miyim hatta genclero de daha olgun gosteriyor gibime geliyor
Estetik insanlarin guzelligini azaltiyor bence haksiz miyim?
Cevapla