Nedeni ve sebeplerini yoruma yazın. En güzel göz renkleri hangileri? Gözünüzde merak ediyorum. Çekici göz renkleri neler?

Ela
Mavi
Yeşil
Kahverengi
Kehribar
Gri
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Nedeni ve sebeplerini yoruma yazın. En güzel göz renkleri hangileri? Gözünüzde merak ediyorum. Çekici göz renkleri neler?

Göz renkleri belki de insanların en dikkat çeken özelliklerinden biri bence. 😉 Bazen bir bakış koca bir hikaye anlatabiliyor. Kimisi için gözler, ruhun penceresi; kimisi içinse aşkın başlangıç noktası! Göz renginin kişinin çekiciliğine ya da ilgisini çekmesine nasıl etki ettiğini düşündün mü hiç? 🚀
İşin aslı çekicilik meselesi tamamen göreceli bir kavram 🧐. Ancak bilim insanları bazı araştırmalar yaparak hangi göz renklerinin daha fazla dikkat çektiğini ortaya koymuş.

Dikkat çekici göz rengi denince akla genelde alışılmışın dışında kalan renkler geliyor tabii ki! Özellikle mavi ve yeşil arasında gidip gelen bu gizemli gri-mavi tonlar ya da nadiren bulunan menekşe moru gözler anında bir "vay be!" etkisi yaratabilir! 🌟 Bir mekanda bu gözlerle karşılaşmak ister istemez herkesin ilgisini çeker. Tabii ki her göz rengi kendi oksijenini yaratıyor, onu da unutmamak lazım! 😁
Ah, Tarık Akan... Türk sinemasının efsane simalarından biri 💖! Onun o etkileyici bakışlarını hatırlarsın. Yakışıklılığı kadar gözleriyle de dikkat çekmiş, bu yakışıklı adamın gözleri yeşildi. 😎

Sonuç olarak, göz rengi nereden bakarsan bak etkileyici bir konudur. İster popüler olsun ister sıra dışı, her rengin anlatacağı bir hikaye var. Senin gözlerin ne anlatıyor bakalım? 👀✨
Kahverengi. Ama koyu bir kahverengi siyah gibi. Bu oldukça çekici...
Gözleri simsiyah ve iri olan kızlar çok çekici.
Cevap
55Cevap
Ben kendi göz rengim olan mavi rengi çekici buluyorum genelde
Ah ela. Tıpkı Tarık Akan gibi bir göz rengi, hatta tıpkı onun gibi bakan birisi. Ne de güzel bakıyor o öyle, insan erir onun bakışları karşısında. Düşünüyorum da ben kendisiyle karşılıklı romantik bir sahne oynasaydım, tüm repliklerimi unuturdum onun gözlerine bakarken. Onunla oynayanlar ne şanslıymış.
Hatta Müjde ödül gecesinde, Tarık Akan'a 1980 yılının en iyi erkek oyuncu ödülünü takdim ederken şöyle bir itirafta bulunmuştur; "O benim için hâlâ çok yakışıklı. Yıllar sonra bir itirafta bulunmak istiyorum. Umarım eşim bu programı izlemiyordur. Onun niyetini bilmem ama ben onunla fimlerde öpüşürken gerçekten öpüşüyordum"demişti. Tarık Akan ise sadece gülümsedi. Şu Müjde Ar nasıl çılgın, nasıl cüretkar bir kadın, büyük cesaret doğrusu böyle bir itirafta bulunabilmek. Sadece kendisi mi böyle düşünceler içindeydi lakin sadece kendisi düşüncelerini böylesine pervasızca dile getirebildi. Kimim hayallerinde olmadı ki Tarık Akan ve onu o ela gözleriyle hatırlayacağız, insan ona bakmaya doyamaz, çocukları da tıpkı ona benziyor, torunu Gece de öyle, aynı dedesi, genler güzel olursa kuşaktan kuşağa da geçiyor bu durum, kuşakları da etkiliyor genlerin güzelliği.
Ah Tarık Akan o ela gözleriyle kaç kadının hayalindeydi. Ben y kuşağıyım, benim dahi hayallerim de oldu 😅 Bana göre en yakışıklı adam o 💚
Ah Emel Sayın, o da çok sevmişti ya onu, hatta kendisine yöneltilen "Tarık'a aşık olmuş muydunuz?"sorusuna gülümseyerek,"İyi ki öyle oldu, çok şey öğretti bana" diye cevapladı. Aynı filmde başrol oynamışlardı ve Senden Başka şarkısını, Bak Yeşil Yeşil şarkısını onun gözlerinin içine bakarak okumuştu lakin Tarık Akan'ın gözleri bence ela :))
Nasıl da güzel okumuştu, nasıl da içli okumuştu.
Tanrı'nın yazdığı şiircesine,
İçimden geçeni bilircesine.
Yalnız benim için bak yeşil yeşil 💚
Yanlış seçeneğe gitti oyum :))
Ela harika göz rengi kendinden biliyorum

Teşekkürler
Bu iyidir 🤣
Benim için her gören göz rengi güzel görmeyen bir göz rengi kırmızı olsa ne yazar
Hayır hepsi güzel
Bakmasını bilen birine denk gelirsen renk ayrımı yapmadan çekici olduğunu düşünebilirim

Yeşilimsi mavi üstüne kahverengi soslu sjsjs
Goz bebeginde kalp olusmasi 💗💗💗
Ela gözlü nazlı dilber, sana yandım ben yazık oldum🎶🖤
Kendim ela gözlü olduğumfan galiba. Ela rengi seviyorum
Kendi gözlerim yeşil lakin ben zeytin gibi siyah ve iri olanı seviyorum
çok tuhaf bir gözüm var normalde yeşil ama denize girince mavi bir şey giyince deniz rengi oluyor bukelamun gibiyim
Seb övme başkaları ovsun😂😂
Önemli olan gerçekten gözlerin anlamlı bakmasıdır.
Mavi + Yeşil central heterochromia olarak geçer orta kısımda baskın güzel bir yeşil dışlara doğru koyu mavi.
Kendi göz rengim koyu mavi ve göz rengimi beğeniyorum fakat önemli olan rengi değil sağlıklı olmaları bence
En beğendiğim göz rengi kehribar ama en çekici bulduğum ise anlamlı bakışlar olabilir renk çekici gelmez.
Çekici bulduğum bir göz rengi yok ama mavi gözlü insanlardan hazzetmiyorum.
Kahverengi. Sıcak ve samimi geliyor bana kahverengi gözler.
Mavi ve yeşil çok çekici geliyor benimde yeşil
Erkeklere turkuaz mavisi cok yakisiyor kizlara da ela
Gözün renginden ziyade nasıl baktığı ile alakadarım..
göz şekline bağlı kehribar ve ela çok hoş bence
Kahverengi. Çok bulunur ama bence en çekici göz rengi..
Niye Pembe yok ya hep bilindik renkleri koymuşsun. Mavi dedik
Kendi gözlerim ve kahverengi harici hepsi diyeyim
kişiden kişiye değişir mesela ben siyahilere mavi gözü çok yakıştırıyorum lens olsa bile. Ama favori göz rengim kehribar. kahverengi gözlüyüm
Yeşil çünkü bı kere tutuldum yeşil göze bı daha bırakamam
Kahverengi çekici diğerleri daha naif gibi geliyor.
Ela, açık kahverengi
Göz rengi fark etmiyor benim için
Ela çok çekici buluyorum
Ela ve kahverengi gözler çekici geliyor
İri kahverengi gözlerim 😂😂 bence renkli göz güzel mavi olmalı
Çünkü benim göz rengim de kehribar. Eskiden arkadaşlarım bana vampir göz rengi derdi
Öldüğümde toprağa aşık olduğumda kahverengi gözlerine gömülmek istiyorum Çünkü
Onun gözleri
birisi :)
Siyah göz çok güzel zeytin gibi
Yok evet 🙃
Renk değil bakış ve duygu önemli benim için.
Yeşil @Tubaacelyaaa 😊
Al senin olsun bebiş 💋
kahverengi iyidir çok aramakla uğraşmam
Mavi gözleri💙💙💙💙mavişim mavilendik
Sebebi yok ama ela
siyah gibi olanlar
Renk farketmez bakış ve anlam önemli.
Benim ela ama yeşil severim
Kızlarda ayrı bir güzel duruyor yeşil
Mavi göz hep en güzel gelmiştir bana.
çünkü kendim de yeşil gözlüyüm :D
Kehribar... büyülü gözüküyor.
Rengi değil nasıl baktığı önemli
Yeşilin maviden fazla olması mutluluk verici
Dünyada bir göze kör iki göze aşık olursun...
Ela yeşil kahverengi
Genelde ela göz rengi seviyorum
Ela gözlüm benmi dilber?
Kahverengi candır, gerisi heyecandır.
Yeşil 🙄
Ela ela ela
Yeşil
Zeytin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?