Kahverengi
Ela
Yeşil
Mavi
Diğer
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim gözlerim gibi mavi gözü çok çekici buluyorum. çünkü mavi renk göz bence çok güzel yani en azından benim için. tabi ki diğer insanların fikirleri farklıdır ben kendim için olanı söyledim sadece
Cevap
40Cevap
Ben en çok ela göz rengini beğeniyorum ve su yeşili çok hoş oluyor.
Ela rengi göze bayılırım. Bence oldukça çekici duruyor.
Bakışında ; Çııkar, menfaat, iki yüzlülük, bencillik olmadan içten ve samimi olarak özünü yansıtan bakışı beğenirim. Göz rengi önemli değil.
Bence diğerleri de çok güzel hatta bazılarında gayet de hoş duruyor ama en sık gördüğümüz ve ülkemizin çoğundaki renk o olduğu için kahverengi dedim
Normalde renkli gözü sevmem ama yakışanlar da var. O yüzden hangi renk olduğuna değil de kimde olduğuna bakmak lazım.
Kapkara gözler. Hani gözbebeği görünmeyecek şekilde nerdeyse
Kızlarda yeşil kahverengi erkeklerde de kahverengi
Lacivert ve kırmızı gözlere bayılıyorum. Çok güzeller yahu
Benim arkadaşımın ablasının gözleri amber çok dikkat çekiyor ve çekicilik katıyor
Gri ye dönük göz rengi. Herkeste olmayan nadir bulunan bir renk bayag çekici gelir bana
Rahmetli dedemin rengi 🙂
Genelde yaşlılar da çok gördüm ben bu renk gözleri. Genclerde pek görmedim neden acaba
Ten ve saç rengine değişiyor
Yüz hatlarına görede
Hiçbir şeçemedim 😒
Benim gözüm elâ. Ben yeşil gözlü jadınları çok çekici buluyorum, çok etkileniyorum. 🌸😎
Mavi, net!!!
Keşke gözlerim mavi olsaydı ://
Elada guzelde ama boyle bir deyim var. ele gozlu insanlar cabuk karsisindakine nazar deydirir
Yeşilk renk gözleri her daim daha çekici buluyorum
kahverengi daha cekici. esmer tenle bir oldugunda benim afrodizyank tavan 😀🙃
çoğu kişinin aksine renkli göz çok sevmiyorum
Ben yeşili daha cekici daha bir hoş güzel buluyorm beni benden alıyor
Renkli göz herkeste hoş durmuyo maalesef ben kahve göz severim o yüzden genellikle koyu renk kahverengi seviyorum
Mavi böyle masmavi çakmak gibi
Koyu kahve
mor renk bayılıyorum
En çekici bulduğum göz rengi mavi gözdür.
Siyah renk gözler güzel.
Renkli göz sevmiyorum
İnsan yüzü çekici ihtiraslı masum ve seksi?
Ela göz rengi çok güzel
Mavi tabi ki bana ait olduğu için :)
Mavi ya da Zümrüt yeşili
Açık büyük mavi
Mavi ve yeşil ama beyaz ten kapkara saçları olmalı
Hemen yoolayın :D

Knk buldum
Tam istediğine göre bak
Ela gözler bence kesinlikle 😀
ela bence🤷♂️
Ela göz
Reis
Ela veya yeşil
Hmm
Renklere takılmam çünkü renk köruyüm 😅
Peki
Ela veya koyu kahve
Ortaya karışık
Senin gözler ne renk
Ela
Şanslısın
Teşekkürler
Ela bence
Gözlerim ela gözlerim ela öyle şarkı geldi
Elaaaaa
Diyorsun
Kendin bilirsin
Kanka sakin ol no küfür
Hiç len şakasına
Kahverengi
O da güzel
evet xd
Mavi
Güzel renk
Siyah
Var mı ki öyle renk?
Evet
elaydı önceden
Şimdi
Siyah
Mavide çok iyi eladaa yeşil de aşırı iyi
Elaaa
Mavi iiii
Yeşil
Bana güzel bakan her renk göz
Yeşilll.. çünkü benim göz rengimm 😁
Siyahımsı
Ben 🙂
@Emre3558123 ne güzel
Sen?
@Emre3558123 koyu kahve
Seninkide güzeldir heralde. Bi resim at da bakayım gözlerine. Güzel mi değil mi yorumliyim
@Emre3558123 ahaha yok kanıtlamaya çalışmıyorum güzeldir
Benim göz rengim
Renkli göz seviyorum
Ela rengi.
Kahve
Mavi
Ela ve Mavi
Mavi tabiki..
acı kahve..
Kahverengi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?