



Selam,
Şu renk çok hoş görünüyor bence. Böyle açık kahve gibi, bal rengi gibi bir renk.
Kesinlikle Yeşil..
Cevap
13Cevap
Ölü gb bakmayan, ifade ettiği ve yansıttıkları canlı ve neşeli olan hin oğlu hince bakmayan her göz rengi güzel.
Kahverengi ve koyu kahve kara kaşlar kara gözler çok hoşuma gidiyor
Mavi, yeşil ve ela göze bakamıyorum ben. Küçükken korkuttular beni ondan kaldı hâlâ...
Mavi gözlü kadınlar çok tatlı oluyor bence. :) <3
kadında mavi erkekte siyah
Kendi göz rengimi seviyorum koyu yeşil
Elaa
soldan birinci benim göz
mavi o mavi bayılıyorum ya
Kehribar veya koyu mavi
Mavi iyidir maviş maviş
yeşil ama diikatlice bakıldığında belli olan
Maviii 🙈
Ela-yeşil -mavi
yeşil mavi
Yeşil keşk gözlerim yeşil olsaydı
Mavi
Yeşil. Mavi diyen net kördür
Mavişim mavilendim kapına kilitlendim
Big green eyes
Mavi
mavi
yesil
Açık kahve ve ela
Siyah.
elaa
Mavi
griii
Mavi
Kehribar
Çimen yeşili
Farketmez
kendi göz rengim :)
ela mavi
Gri-mavi.
Yeşil
Harry yeşili diyorum
Siyah
yeşil çok çekici
Mavi
mavi
Mavi
Mavi
siyah
Siyah
Yeşil
Mavi
Siyah
Mavi
Yeşil
Ela göz
Mavi
Ela.
Yeşil
Sarı 💘
Yeşil
Mavi
Mavi
Mavi
Yeşil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar