Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor beğeni için teşekkür ederim @Feyzzzzza
Sizce güzel bir kadın zayıf olmak zorunda mı?
Çok Süper Soru için teşekkür ederim @KızlarSoruyor beğeni için teşekkür ederim @Feyzzzzza

Bence de bir kadın hastalık yoksa herhangi bir özel durumu yoksa rahatsızlığı yoksa bence kilosunu ve fiziğine dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum.
12 Temmuz, 2023 Çarşamba 13.54
Hayır, güzellik herkesin kendi algısı ve tercihine bağlıdır. Güzel bir kadının zayıf olması veya herhangi bir vücut ölçüsüne sahip olması gerektiği genel bir kural veya zorunluluk yoktur. Güzellik, farklı kültürlerde ve bireyler arasında değişebilir ve çok çeşitli özelliklere sahip olabilir. Güzellik kavramı, fiziksel görünümden daha fazlasını içerir. Karakter, kişilik, özgüven, zeka ve içsel nitelikler gibi faktörler de güzellik algısını etkiler. Her insan benzersizdir ve kendine özgü güzelliklere sahiptir. Önemli olan, sağlıklı ve mutlu olmak için bedeninizi ve kendinizi sevmektir. Vücut şekli ve boyutuyla ilgili olarak, herkesin farklı genetik yapıları, metabolik özellikleri ve sağlık durumları vardır. Önemli olan sağlıklı bir yaşam sürdürmek, kendinizi iyi hissetmek ve kendinize saygı duymaktır.
Boyum 1.70 kilom 50 zayıfım millet manken gibisin falan diyorlar ama balık etli kız daha çok dikkatimi çekiyor kız olarak 65 kiloya kadar çıkmak istiyorum ama kimse istemiyor doktora da gitmiştim manyak mısın kız millet ameliyat oluyor senin gibi olmak için dedi öyle kaldı alamıyorum bende
Evet ya çok kötü aslında herkes zayıflık iyidir falan ama aslında üzerimde çok psikolojikmen baskı var işte çok zayıfsın kilo al vs ama bazı insanlar da benim yerimde olmak için uğraşıyor aslında bilmiyorum 10 kilo veya 5 kilo almam lazım başka istemiyorum
Kilo almakta ne var çok kolay.
@ErtugrulKARTAL1903 aynen pasta börek bol ye
Hayır, fizik güzelliğinin yanında yüz güzelliği diye de bir şey var. Ne kadar kilolu olursan ol, o güzelliği kaybetmezsin. Bazen diyoruz ya ay yüzü ne güzel, zayıflasa kim bilir nasıl olur diye. Mesela ben Adele’i çok beğenirdim. Kilolu olmasına rağmen mükemmel bir yüzü vardı. :)
Dediğine katılıyorum Ama işte her insanda yakışmıyor
Öyle bir zorunluluk yok. Saçma sapan algıları bırakmadınız, bi bitmediniz
Öyle olsun
Tamam sadece eğlence olsun diye sordum kim nasıl olursa olsun bende engelliyim ona bakarsan 😊
Ya aslında kötü bir amaçla değil ezme yav 😂🙈
İyi ama herkesin yorumuna göre yorum yapıyorum eda altı üstü eğleniyoruz soru soruyoruz bence burayı bu kadar ciddiye alma 😊
Ben zaten kendi görüşümü detay kısmında yazdım, hayır demek istediğim kırıldım da o yüzden dedim
Aman eda Ben ne yaptığımı biliyor muyum kafam bugünlerde yerinde değil kusura bakma
Biraz moralim bozuk ailevi sıkıntılarım var ondan dolayı 😊 mhghgfkhg KS bile alıştı bana süper soru seçiyor
Cevap
12Cevap
Her ne kadar insanlar bunu kabul etmese de evet
Kesinlikle katılıyorum
Obez olduğu halde güzel kadınlar da var ama maalesef bu dünyada güzellik normlarına biraz uymak zorundasın.
Artık herkesin güzellik algısı kadınların zayıf olması, bu yüzden ben de diyet yapıyorum. Ne kadar güzel olsanda, insanlar için fizik çok önemli oldu. 😪
Üzülme sen başarırsın Ben inanıyorum
Teşekkürler. 🌸
Öyle birsey yok, ayrıca balik etli bayanlar daha çok beğeniliyor.
Özellikle kum saatli tipliler değil mi. 😂
@ErtugrulKARTAL1903 sataşma aman 😂
Her an isot sürebilir 😄
@fesfs yapar valla @ertugrulkartal1903 Antep kızı acıya boğar bizi
@fesfs bak yaa ne yaptık şimdi.
Güzel kadın zayıf olmak zorunda değil ama kilolu olmak zorundada değil, bence her bir bireyin kilosu varsa kurtulmalı daha fit ve sağlıklı bir yaşam sürmeli👍🏻
Herkese yakışan bir kilo var. Bence çok zayıf kadın her zaman güzel olmuyor Çubuk gibi ama kilosu düşük hatları dolgunsa müthiş
Hayır herkes istediği gibi olabilir ister zayıf ister kilolu herkesin gönlünde farklı imas vardir
Ne yazık ki çok güzel kadınlar hep balık etli oluyor ne hikmet ise.
Erkek de kadın da ideal kiloda olmalı, evet güzellik fit olmaktan geçer.
Değil. Güzellik insandan insana değişir. Herkes belli bir vücut tipine güzel diyecek diye bir şey de yok. Bir insan zayıf birini güzel bulurken aynı zamanda balık etli birini de güzel bulabilir. Çok değişken bir algıdır yani.
güzellik ona bakan gözle alakalı...
Örnek sibel can kilolu ama güzel bir kadın
Öf ulan o nası gacıymışş xd
Anlatmak istediğim 😁😁
Zorunluluk değilde bence zayıf olmalı ve güzelliğine , fiziğine, çekşciliğine herşeyine dikkat etmeli tabiki bu insandan insana fark eder
yooo yakışana balık ette. gidiyor ama ben zayıf olmak isterim hep
Kilolu olup güzel olan kadında çok.
Değil. Kıvrımlı olsun daha güzel oluyor
Hayır, bu ayarda etli olması gerek
zorunda değil
Hayır
Bence evettt
Bence evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?