Havalar ısındıkça kokuşmuşlar da arttı🤢

Severim, hem de çok😍
Üşenirim ben yaa🙄
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

duş almayarak evden çıkana ceza verilmeli. alın işte şu duşu ya ya sonra leş gibi kokuyorsunuz burnumuzun direği sikiliyor
😄100% katılıyorum valla
Ha sadece duşta değilde önce duş sonra deodorant sonra temiz kıyafet
Aynen tam benim kafadasın valla
Cevap
29Cevap
Evet seviyorum.
Ne güzel, keşke herkes sevse😁
Dimi :D
Yaa😅
asdfsfsd :D
Ben suyu çok severim hergün hatta bazen günde iki defa duş alırım. Öyle jel mel kullanmam. Mis kokulu sabunlarım varken.
Ay ben de valla😍
Hangi sabunlardan kullanıyorsun?
Denemedim hiç.
Güzele benziyorlar
Sağ ol😊
Duş candır, gerisi heyecan misali :). İnsanlar duş almadan niye gezinir anlamam. Duş jeli de sabunda kullanilir. Aromatik sabunlar jeller vs
👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Her sabah duş alıyorum, yazın günde iki, üç kere duş alıyorum, çok seviyorum, keyif yapıyorum , duş jeli kullanıyorum.
Ne güzel👏🏻
Hangi duş jelini kullanıyorsun?
Hm tamam sağ ol
Duş almayı sevmiyorum ama duş almadan da olmaz tabi kötü kokmamak icin mecburen duş alıyoruz böyle soyleyince pasakli biriymisim gibi dusunmenizi istemiyorum 😂 tabi ki her birey gibi 2 gunde 1 duş alırım ama o kalitesiz şampuanlar mı dersin parmaklarimin uyusmasimi dersin sevmiyorum yani duş almayi ama aliyoruz işte
😁😁😁hı tamam düşünmem..
Çok güzel 😂
😄😄😄😄yani bi parça öyle düşündüm ama neyse
Yok be deli misin ben bakımlı bir erkeğim benim yaptığım bakımı çoğu kadin yapmiyordur 😂
😂😂😂😂😂😂
Sabah akşam duş. Yazın öğle arası denize gidersem birde öğle arası duş. Oh mis gibi
He valla öyel güzel oluyor ki o temizlik hissi😍
Gelir tabii😊
jel bazen hassasiyet yarattığından sabun kullandığım oluyor
Ne gibi bir hassasiyet?
Hm anladım😊
Bende de duş kremi kaşıntı yapıyor.
Eskiden duş jeli kullanıyordum vücudumdan tamamen arınmıyormuş hissi veriyordu sabuna geçiş yaptım.
O geçiş sırasında cildimin sabuna alışması biraz sürdü kuruluk yapmıştı.
Cilt kuruluğu yoksa doğuştan mı var sende?
Sabah kalkinca yaparım işten eve gelince yaparım hergun
👏🏻👏🏻en iyisi
Aynen öyle
Bence de şart
Her gün var
😊😊
Her gün olmalı bence herkeste
Bende öyle
çoook severim tabii ki duş jeli sabun cildi kurutuyor sevmiyorum duş jeli kullanıyorum
Bende jelden sabuna geçiş yaptığımda kuruluk olmuştu cildimde sonra alıştım
Evet seviyorum özellikle de Alanya'da yazlık da sık sık almak gerekiyor
Yani bence de😊
Severim tabiki duş jeli kullanıyorum. Palmolive Feel The Massage
Cildinde kalıyormuş hissi oluyor mu?
Hayır öyle bir his olmuyor.
Tamamdır
👍
Bir başak olarak severim duş almayı, Çișimi yaptıktan sonra çükümü bile sıvı sabunla yıkıyorum o derece ☺️🙈
Severim suyla hașır neșir olmayı 🤗
😂😂😂çok açıklayıcı oldu
Biraz öyle oldu evet 😂 🙈
😁😁hı hı
Duş almayı severim. Hatta yüksek sesle şarkı bile söylüyorum. 🎼
Duş severim de senin kullanıcı adın bana neden çok tanıdık geliyor?
Unuttun mu?
Daha önce ekliydin, sonra sosyal medyadaki hesaplarını sileceğini falan söylemiştin.
Evet hatırladım afedersin nasılsın
Soayal medyayı dediğim gibi silmiştim
Sorun değil.
İyiyim sen nasılsın
Sağol bn de iyiyim
Duş sevilmez mi ya? Duş Jeli tabiki
Sevmeyen ölsün kokuşsun
Bence de burnumuzun direğini kırmasınlar🤣
Hahah🤣
Yaz kış hergün
En iyisi👌🏻
Üşenmiyorum, duş jeli kullanıyorum
Ne güzel
Duş almayı severim Genelde İşe gitmeden önce Evden çıktığımda duş almak güzel oluyor ama İşten yorgun Geldiğimde evde duş almak yorucu üşeniyorum bazen
😁Ya sen yine de üşenmemeye çalış
Yazın zaten Duş almadan uyumuyor ya kışın genelde hasta olmamak için Sabahları işe giderken alıyorum işte🤗🤗🤗
Pekiii, sabun mu duş jeli mi kullanıyorsun?
Sabun genelde zeytinyağlı sabunlar daha güzel duş jeli ne bileyim şampuan bile nadiren kullanıyorum şampuan saçımı döküyor
Evet bunu söyleyen çok.
Ama ben şampuandan vazgeçemem herhalde
Şampuan koku olarak hoş ve saçı yumuşatmasını seviyorum ama vallahi uzun süre kullansam kel kalırım o yüzden çok sık kullanmamaya çalışıyorum Eğer sana bir zararı yoksa saç dökülme konusunda kullan Tabii güzel😊😊🤗
Hm anladım😊
Yani sorun falan yaşamadım şampuanla ilgili umarım yaşamam da.
O koku zaten cezbediyor en çok da
Aslında kimyasal yani
Koku ve saçı yumuşak yapması güzel
Aynen😍
Ben ölüyorum Hakkını helal et😅😅😅😅😅
Ne alaka şimdi😁
😊😊
Sevmek değil hergün almamız gerek
Bence de ya
Yazın 2-3 kez bile alınır
Severim, hem de çok😍
Ozellikle yazın çok severim
Severim 😌duş jeli
Bayılırım
Ne güzel
legende yıkanıyorum keyif alıyorum
😄leğen mi kaldı ya
Severim duş jeli
Ben de uzun süre duş jeli kullandım sırf kokuları güzel oluyor diye
Sonra duş sabununa geçtim.
Duş jeli sanki cildimde kalıyormuş gibi hissediyordum sende öyle olmuyor mu?
Yani sabun gibi tam durulanmıyor
Bilmem ben memnunum aslinda
Hangisini kullanıyorsun peki?
Avonun lavantalı var
Tamam bi bakayım ona😊
Tabi sana aynı hissi verir mi bilemiyorum bende sabunu deneyim bir ara 🤗
Denerim😅
Aynen sende dene bakalım🤗🤗
Girerken giremeyip girince çıkamam :)
Girerken niye giremiyorsun
Hm anladım
Yani herkes sevmeli zaten😊
Iyy dolular hem de
Ama sorsan çok temizdirler🤮🤮
He valla
Ben mi?
😁😁😁
He öyle
Bilmem🤷🏻♀️😅
Peki bakalım😊
Çok terliyorum ya öyle böyle degil
Aaa nerelerdesin sen, bayağıdır göremiyordum seni.
Ben de çok terlerim yazın hele de duşsuz olmuyor valla
Profiline şimdi baktım buradaymışsın da ben denk gelmemişim😅
Beni tanıdın mi bubi tanimazsin dedim 😂 gerçi azginligim sayfaları aşmıştır 😂
Yazın hasta olmamak icin 2 günde bir terliyorum
Yikaniyorum olacakti
Sen beni görmüştün dimi bubi
Zaman hızlı geçiyor bubi
Görmüştüm evet
Baktım genelde cinsel sorularda takılmışsın ondan görmemişim demek ki
Hahhaha 😂 direkt engelle beni iflah olmam ben
Sapuuuhh😂
Bana bir zararın yok ise engellemem
Hala mı sevgilin yok?
Onu hatirliyorsunndemek adamsın şu an beni benden aldın😂 sapuh değil istekli
😂😂😂😂hahaha deliii
Bir de iş arıyordun sanki onu nettin?
O da hala pasif durum da güvenlik kursuna gidecem 2 ay sonra silahsız belki iş bulurum sen napiyorsun ben seni hiç hatırlamıyorum
Hm inşallah olur be
İyiyim ben de..
Çünkü genelde gizliden yazmıştım😄
Sen varya sen benim kadar cesur değilmişsin bubilerin bubisi sen nasıl hgizli yazarsın sen çalışıyor musun var mı aşk hayatında
😄Aman he he
Açıktan yazmak istemediğimde gizliden yazıyorum sonuçta öyle bir seçenek sunulmuş bize, niye kullanmayalım dimi ama?😄😄
Çalışıyorum
Aşk yok iş var iş, work work work zehiiirrr😂
Hahaha nerde calisiyirsun açıktan yazmayam bubiye ben bubi demem ben neredeyse gizli sormadım ve yazmadım aşk neden yok
Cafe'de.
Aşkkk bilmem ısınamıyorum kimseye🤷🏻♀️
Aşk zor artık bence ya umarım bukursun ama ben sevgi den yanayım o olsa yeter karakter vs nasıl zor iş mi kafe
İnşallah bulurum ya
Zorluğu şu: genelde ayakta kalıyorsun yoğunluk varsa yorucu olabiliyor
Ama yoğun değilsek oturduğumuz zamanlarda oluyor
Bu zaman da zor olmayan iş mi var galiba sen de evlenmek isteyenlerdensin
Yani o da doğru
Her işin bir zorluğu oluyor ister istemez
Ben mi😅
Bir yanım istiyor bir yanım istemiyor
Neden peki
Kötü biri çıkar diye korkuyorum biraz
Çok haklısın maalesef benim gibi biri olsa sadece azginligindan kork tek sıkıntısı bu olur bsskasi olsa kim bilir ne olur
Ay gülesim geldi😄
Bişey demiyorum daha sen bilirsin benim gibisini bul işte daha ne istiyorsun 😂
😂😂😂😂😂Niye senin gibisini bulayım?
Açık sozly duygusal insancıl bir adamım daha ne olsun 😂
İnsancıl hahaha😂😂😂😂
Oraya bir kelime bulamadım😂😂😂
Ama öyle değil miyim yani sence😂😂
Bilemem zehiiiirrr😄😄😄
Ne konuştuk ve yine 😂 umarım benden daha iyi sini bulursun temiz kalpli olgun beyefendi etliye sütlüye karışmayan yakışıklı uzun boylu..
😂😂hahaha amin diyeyim haydi
😂hadi uine iyisin güzel bir dua ettim senin için karakterli olsun da gerisi boş bence
😂😂Ay teşekkürler
Allah senin de gönlüne göre versin
Tabii karakterli olsun, güvenilir olsun, saygılı olsun, olsun da olsun işte😄😄
Ay rica ederim bubican 😂 bunların hepsini bir arada bulmak kolay değil ama umarım bulursun
Amin bubibubi
İnşallah bulurum😄
Bubican mı, ay hoşuma gitti😄
Hahahhaha 😂 bubicansin işte 😂 bulursun bulursun
Tezzz vakitte bulayım bari😁😁
İnşallah bubicankus güzel bir talip diliyorum aminnnn 😍😍👍👍
Sağ olasın zehiiirrr🤗🤗
Rica ederim ☺️☺️☺️
haftada en az 3 defa sabun candır can
3 mü?
Abi senden hiç beklemiyordum bu cevabı😁
neden 7 mi olmalıydı :D?
E yani en az 7 bekliyordum😁😁😁
kız parmak aralarımda ördek perdesi çıkar ne o öyle :D
Hahaha bir şey olmaz bir şey olmaz😁😁😁
tamam 4 anlaşalım son
😄😄😄😄Ben bir şey demiyorum daha🤫🤫
tamam o zaman :)
🤗🤗
Saçım uzun olduğu için üşeniyorum 😁
Ayy kokmuş😄
Sensin zilli😁
Üşenme üşenme😁
🤮uğraşamam😂
Bulursan yıkarsın😄
Kendini çitile😁
İstemez eksik kalsın refleksoloji masajın😄
Çok da umurumdaydı😄
Ay şu lafa da çok uyuz oluyorum😁
İs te mez dedik ya
Ama sende çok uzattın, napim?😄😄
Tamam😁
Her gün iş dönüşü duş alırım
Çok severim. Her ay en az 1 kere alırım.
Iyy pis
Şaka şaka.
2
2 günde bir mi?
Günde 2 kez mi?
Takip et lütfen
Açıklayacağım. Herkes duymasın;)
😄Nooo
Günde 2-3 defa alıyorum 😍
Peki, 1 kereden sonra saçını da yıkıyor musun her seferinde?
Hayır sadece vücut, saçımı haftada 2-3 defa yıkarım
Aa niye o kadar az yıkıyorsun ki saçını?
İdeali bu benim saçım için🤷♂️tecrübeyle sabit
Peki nasıl bir saçın var kuru mu?
Biraz yağlı gibi sanırım. Çok yıkadığımda yıpranıyor, kuruyor
Benim de saçım yağlıdır her gün yıkıyorum rahat edemiyorum
Aslında saçı her gün yıkamakta iyi değilmiş ama yapacak bir şey yok
Severim günlük 2 defa yaparım
Severim.
Severim sabun
Severimmmm
severim
Ikiside
Her gün alıyorum
