Çok çirkinim kendimden nefret ediyorum, nasıl bu histen kurtulabilirim?

Çok çirkinim. Ne zaman bir yere gitsem herkes bana tiksinerek bakıyor, insanlar benden sürekli uzaklaşıyor onları rahatsız eden bir davranışım olmamasına rağmen. Aynaya bakınca kendimden tiksiniyorum. Cılızlığım, sivilcelerim, vücudumda ki yaralar, izler, yanıklar, ince dudaklarım ve kemerli burnum bunlar artık benim için bir psikolojik işkence. Bu histen kurtulmak için ne yapabilirim sizce? (Lütfen ciddi olun, dalga geçmeyin)

Çok çirkinim kendimden nefret ediyorum, nasıl bu histen kurtulabilirim?
Cevapla