Popom güzel, yuvarlak, iri ve şekilli ama hiç basenim yok. Bu sizce dezavantaj mı?

Kalçalarım arkaya doğru gayet güzel fakat önden bakıldığında basenlerim hiç yok, baldır yanlarım dümdüz. Sizce bu durumda seksi değil miyim ben? Basen önemli mi

Popom güzel, yuvarlak, iri ve şekilli ama hiç basenim yok. Bu sizce dezavantaj mı?
Cevapla